Heeft hij gelogen?

Hee (word een lang verhaal)
ik vind sinds begin van het schooljaar al iemand leuk en dat weet hij,
ik had hem toen gevraagd maar bleek dus nee te zijn omdat we elkaar nog ni zo lang kenden.

Maar nu dus zaterdag:
Ik vroeg hem weer omdat we nu elkaar al langer kennen enz.

Vertelde hij mij: Ik vind niemand leuk op dit moment. Ik vind dat helemaal niet erg natuurlijk!
Maar sinds gisteren heeft hij met een meisje (terwijl hij wist dat ik op m ben)

Heeft hij tegen mij gelogen dat hij niemand leuk vind omdat hij mij niet wou kwetsen?

Maar als hij dan ineens met een ander neemt terwijl hij dat heeft gezegd kwetst hij mij meer als dat hij zei dat hij iemand leuk vond

ik zit nu ook in een depressie dus dat is extra (zachtuit gezegd) vervelend.

xx mij

31 mrt 2017, Daninix


Reacties

plaats reactie
1

Hai hoi

Nee hij deed het niet om je te kwetsen. Natuurlijk niet. Of hij vindt écht niemand leuk; in dit geval heeft hij behoefte aan een meisje want jongens willen dat altijd. Misschien ziet hij dat bij haar wél zitten en niet bij jou?!

Of hij vindt haar wel écht leuk en zei het om je niet te kletsen.

Maargoed er zijn zoveel meer dingen die nu belangrijker zijn dan jongens.. geloof me. Je gaat hem toch niet trouwen of whatever. Focus je op waar je naartoe wil en wat je daar voor nodig hebt om dat doel te kunnen behalen.

Wil je een goede baan krijgen eerst school. Wil je topatleet worden eerst veel trainen. Hou je hoofd bij de dingen die echt belangrijk zijn zoals jezelf en je depressie. Verzorg jezelf goed. Jij staat op 1 en niet de buurman ofzo.

Xxxx levie! Sterkte

1 apr 2017, 02:04, Leviex
2

@Leviex

Bedankt! Ik ben nu meer boven mn depressie uit ana het komen, maar met moeite :3

1 apr 2017, 22:04, Daninix

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.