HEEELP moet naar de GGD!!!

Ik zit in de tweede en moet naar de ggd. Weten jullie wat ik kan verwachten?

15 jan 2018, Anoniempje.13


Reacties

plaats reactie
1

Er is een dag geleden al zo'n topic als dese geplaatst lees dat terug ugh 😑

15 jan 2018, 21:01, .
2

Dat gaat waarschijnlijk over je gewicht ik heb dit wel gehad dan gaan ze je wegen en meten of het gaat om dat je overgewicht hebt of ondergewicht

16 jan 2018, 07:01, Pieppiep
3

hey! dat had ik laatst nog gehad.
het valt best mee ;)
je krijgt een/twee vragenlijst(en) dat je moet invullen. Er wordt gevraagd of je bijvoorbeeld: goed slaapt, rookt ect.
Ook wordt je lengte gemeten en je gewicht gewogen.

Dit was mijn ervaring, misschien is het bij jou anders, maar het valt echt wel mee ^^.
hopelijk heb ik je kunnen helpen!
X

16 jan 2018, 13:01, Tess
4

Ik heb dat ook laats gehad. Eigenlijk hardstikke leuk!

Op de computer moet je 2 vragenlijsten invullen (jij misschien maar 1 kan ook) met vragen zoals hoe je je voelt in de klas, hoeveel uur je sport, of je tijdens het leren word afgelijd door je telefoon... zulk soort vragen.

Daarnaast (hoef je alleen je schoenen voor uit te doen) word je gemeten en gewogen. Zij schrijven je lengte en gewicht op. En ze geven jou een briefje met je lengte en gewicht zodat jij die zelf ook hebt.

Ik ben echt super blij!!!!!
Ik ben namelijk gegroeid!
Ben 13 jaar oud, zit in de 2e. Ik ben 172,3 cm lang en ik weeg 54 kilo

16 jan 2018, 14:01, Lala
5

Donut🍩 worry. Heeft iedereen in de 2e ze gaan je meten en wegen. En je moet een test maken, als je gewoon invult dat alles goed gaat hoef je niet op gesprek

16 jan 2018, 20:01, Laura_2003

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.