Hebben jullie miss tips?

Oké ik begin maar ff met vertellen wat er aan de hand is. Ik heb een obsessie met wegen en eetbuien. Om daar vanaf te komen probeer ik mezelf telkens minder te wegen, want ik merk als ik mezelf niet weeg dat ik ook geen eetbuien heb. Mijn record van niet wegen is 5 dagen. Maar nu wil ik een volledige week proberen. Maar ondanks dat ik geen eetbuien heb en gewoon gezond eet met hier en daar een snoepje uit school ofzo ben ik bang om aan te komen en wil ik telkens op de weegschaal gaan staan om even te checken. Maar dan begint het hele verhaal weeg overnieuw want ja dan ben ik nogsteeds afhankelijk van die k** weegschaal. Dus hebben jullie miss tips zodat ik niet op de weegschaal ga staan? En zeg me alsjeblieft dat je niet kan aankomen want normaal gezond eten?

26 mei 2021, Jonne


Reacties

plaats reactie
1

Want = van

26 mei 2021, 15:05, Jonne
2

O, dat is irri idd.
Weten je ouders hiervan? Laat hun dan de weegschaal verstoppen misschien. Of je zusje or whatever. Wat die eetbuien btreft heb ik een vraagje.
Ik eet soms vele hoeveelheden van eten. maar of je dit een eetbui noemt? ik zal ffvoorbeeld geven: vndg: twee hele brokken cspeculaas. en dan van die hele grote, bak vanillevla, appel, bakje chips, nog een appel, glas limonade en een mars.

26 mei 2021, 21:05, hi
3

Nee, het is nog geen eetbui, het is een grote snack. Een eetbui is vanaf 10000 kcal, en wat jij noemde zit er onder

27 mei 2021, 06:05, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.