heb ik een vaginale infectie?

Hey ik heb al echt super lang heel veel wittige spul daarbeneden, het is niet vloeibaar, maar eerder romig in een manier, het is wit en soms als het een tijdje op mn onderbroek zit is het licht geel. Ik was een keer nieuwsgierig of dit normaal was en ik heb gelezen en blijkbaar als het een beetje dikker is het een yeast infection is of terwijl een vaginal schimmel. Klopt dit?!!! Zo ja, is dit gevaarlijk en wat moet ik doen als ik dit heb?!! Mijn moeder zei een keertje dat ik altijd moet opletten dat het wittige spul niet te dik wordt anders moet ik een operatie onder gaan waar ze al die spul er uit gaan lepellen, help plz

21 jan 2020, waffel


Reacties

plaats reactie
1

Ben je al ongesteld geweeet? Zo nee (of ja) kan het ook afscheiding zijn, zoek maar op.
En je kan natuurlijk altijd (voor de zekerheid) naar de huisarts gaan
Succes🙏

21 jan 2020, 22:01, Huffelpuf
2

Nee vgm heb je geen infectie, die heb ik wel gehad VOOR ik ongesteld werd en het is echt heel kut. Ik kreeg zelf eerst meer afscheiding, daarna begon het daar beneden heel erg te jeuken en te branden. En dat was echt heel pijnlijk. Dus ik denk niet dat je een infectie hebt, maar gwn een wat dikkere afscheiding. En miss is t helemaal niet dikker dan bij anderen. Naja dat was het

22 jan 2020, 07:01, M13hellup
3

Ik denk het wel. Heb een plaatje opgezocht hoe het er uit ziet, het is wit en een soort van slagroom met water.
Je kan je onderbroek aan je moeder laten zien, die kan beter oordelen.
En als het zo is zijn er van die cabsules.
K hoop dat je er wat aan hebt
Liefs

25 apr 2020, 23:04, D.💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.