HEB IK BULIMIA EN/OF ANOREXIA?! HULP NODIG!!!

Hi! Ik ben een meisje van 13 jaar en ik kots af en toe mijn eten uit... Meestal gemiddeld 2x per week... Ik heb ook heel veel vreetbuien en ik wil mezelf erdoor straffen om het uit te gaan spugen...! Heb ik Bulimia?! En hoe krijg ik minder last van die vreetbuien?! Ik weeg ong 47 kilo en ben 1.64 lang, en vind mezelf ook nog eens dik!😶🔫 ik wil én minder vreetbuien... én afvallen! Tips?🙏🏻 en heb ik Bulimia en/of anorexia?! Veel mensen zeggen dat ik anorexia heb, maar dit vind ik echt totaal niet! Kunnen jullie me plz helpen?! Elke tip is er weer 1;)
Ik ga mijn naam niet zeggen voor het geval ik herkent wordt🙄

30 jan 2016, Ano


Reacties

plaats reactie
1

ten eerste is het hartstikke ongezond dat je je eten uitkotst en het is ook niet goed voor je lever en maag . ten tweede moet je elke dag minsten drie hoofdmaaltijden eten en drie tussendoortjes die drie tussendoortjes elke dag hoeft niet als het niet lukt maar die drie hoofdmaaltijden moet je wel elke dag eten (daar bedoel ik mee een ontbijt een lunch en en nog avondeten ) probeer anders nog naar diëtist te gaan over je extreme afvalgedrag ik heb je bmi berekend en je hebt een gezond gewicht voor je leeftijd je moet ook niet meer dan 60 kilo wegen want dan heb je je overgewicht voor jouw lengte en leeftijd en je moet niet minder dan 44 kilo wegen want dan heb je voor jij lente en leeftijd ondergewicht als je jonger dan 18 bent zit je nog in de groei en is het niet gezond om op eigen houwtje af te vallen probeer ook 200 gram groente en fruit per dag te eten voor de juiste vitaminen probeer ook niet te braken laxeermiddelen te gebruiken want dat is heel ongezond .ps ik wil niet gemeen zijn hoor en probeer blij te zijn met je gewicht en als je gepest word moet je naar iemand die je vertrouwd gaan en het over het pesten te vertellen en maakt het heel erg uit of je boulimia of anorexia hebt ? als je door wilt gaan met je eetstoornis wens ik je succes meestal raak je ook binnen een paar jaar dood met anorexia of boulimia als je niet stopt meestal raak je ook familie en vrienden kwijt . succes ermee als je tips wilt over je stoornis om ermee te stoppen dan ben ik op dit forum op je te helpen stuur dan een bericht onder het forum dat je hulp wilt als je het niet wilt wens ik je er veel succes mee groetjes juliatje. ps het is ook gezond om een uur per dag te sporten .

30 jan 2016, 21:01, juliatje.
2

Ik sla ook regelmatig mijn lunch over:( ik wil er mee stoppen, maar dan wel ook van die vreetbuien afkomen:( plzzz help meeee @juliatje

30 jan 2016, 22:01, Ano
3

Als je je voor naam zegt herkent niemand jou
@ano

30 jan 2016, 23:01, H hè erg New weekje
4

Voor de zekerheid...

31 jan 2016, 08:01, Ano
5

hier wat tips probeer anders 6 glazen water per dag te drinken niet meer ! want als je meer glazen water drinkt is het ongezond (dat zei de huisarts ) (je zit dan ook meestal vol en probeer minimaal 25 keer te Kouwen want dan kouw je goed en zit je ook sneller vol probeer ook snoep ,chips, chocola en ijs uit het zicht bij jouw te zitten dan ga je ook er minder van eten en zet bij jouw gezonde dingen in het zicht dan eet je daar meer van . en begin als je elke dag een lunch wil ten ook kan je dan beter klein beginnen bijvoorbeeld een toastje met fruit erop of groente of ander beleg wat je lekker vind of iets anders dan toast kan ook . probeer ook het er met iemand die je vertrouwd er over te vertellen zij kunnen je ook helpen .succes ! is stuur zo snel mogelijk meer tips ! groetjes juliatje.

31 jan 2016, 10:01, juliatje.
6

THANKSSS:))))

31 jan 2016, 13:01, Ano
7

nog meerr??:)

1 feb 2016, 07:02, De anoniem
8

Volgens de DSM V lijk je bulimia te hebben!
Maar ik kan geen diagnoses geven daarvoor moet je naar een dokter!

Probeer wel gewoon 3 maaltijden per dag te eten dan kom je mogelijk uit het ritme van vasten>eetbui>vasten>eetbui. En eet wanneer je honger begint te krijgen maar niet te veel. Als je wacht tot je heel veel honger hebt krijg je ook t je er eetbuien! Bron: Intuitive eating van Elyse Resch en Evelyn Tribole. Tenminste daar haal ik deze info vandaan!

1 feb 2016, 10:02, Crocro
9

hier nog wat tips tip 1 luister naar het liedje love yourself van Justin Bieber daar voel je je beter door en accepteer je je jezelf . tip 2 probeer een uitdaag challenge met jezelf (dat houd in dat je jezelf uitdaagt in dingen dus probeer een keer havermout pap bij het ontbijt of lekker een bakje nootjes als tussendoortje of je schept meer bij het avondeten op of iets anders wat jij leuk vind of lekker bij je challenge ) tip 3 heb geduld want niet alles lukt in een keer . tip 4 probeer niet te veel te stressen dat kan ook leiden tot ondergewicht en het is best ongezond . tip 5 drink ook voldoende zuivel of vervangers van zuivel probeer ook elke dag een glas te drinken . succes ermee groetjes juliatje . ik stuur later nog meer tips.

1 feb 2016, 16:02, juliatje.
10

Thanksss<3

2 feb 2016, 07:02, Ano
11

hier heb ik nog wat tips tip 1 als veel hetzelfde eet dan went je lichaam daaraan en blij je ook op je gewicht of val je heel misschien af of kom je aan maar ik weet niet hoe jouw lichaam er op reageert . tip 2 misschien kan je hier nog over praten met iemand van de chat van 99 gram zij hebben ook goeie tips . tip 3 van ondergewicht kan je ook haaruitval krijgen dus dat heb je misschien bij ondergewicht (probeer daar dan niet van te schrikken als het gebeurt ) . succes met aankomen ps ik stuur snel mogelijk weer tips groetjes juliatje.

2 feb 2016, 16:02, juliatje.
12

Thankyouuu<3

4 feb 2016, 07:02, Ano
13

hier nog wat tips tip 1 kijk op etiketten hoeveel calorieën ,vet en suiker er in zit dan word je er bewuster van . tip 2 beloon jezelf als het goed gaat dan blijft het ook leuk . (je kan beter jezelf niet te veel heel erg vette dingen geven want dat is ook heel ongezond ) tip 3 let niet op anderen met hun eetgewoontes en figuur (want je kan jezelf er heel gemakkelijk mee vergelijken daar kan je heel ongelukkig van woorden . tip 4 met Sultana en liga kan je ook wel een beetje aankomen .tip 5 bel een vriendin of ga iets voor jezelf doen of ga voor een toets leren of ga huiswerk maken of besteed tijd aan je hobby want dan kan je minder vreetbuien krijgen en ben je afgeleid . succes met aankomen groetjes juliatje.

4 feb 2016, 16:02, juliatje.
14

ik stuur ook later nog tips .

4 feb 2016, 16:02, juliatje.
15

yess

4 feb 2016, 22:02, Ano
16

tip 1 eet ook volgens de schijf van 5 van het voedingscentrum dan krijg je ook genoeg vitaminen binnen . tip 2 elke dag kan jouw gewicht schommelen dus probeer je maar een keer per week te wegen wel op het (zelfde tijdstip ) tip 3 van ongezond eten ga je zelf niet dood dus als je het mate eet is het goed hoor . tip 4 hou je ook niet te veel met eten bezig het kan irritant voor anderen zijn . tip 5 zoek soms ontspanning als het uitkomt dan heb je soms even rust en dat kan ook fijn zijn .succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips groetjes juliatje.

5 feb 2016, 18:02, juliatje.
17

hier heb ik nog wat aankom tips . tip 1 Eet sowieso elke vier uur . tip 2 Eet meerdere voedingsmiddelen tegelijkertijd (dan krijg je meer de juiste vitaminen .tip 3 eet vette vis om aan te komen . succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips .groetjes juliatje.

6 feb 2016, 19:02, juliatje.
18

yess

7 feb 2016, 10:02, Ano
19

hier nog wat tips tip 1 Voeg extra calorieën aan je maaltijden toe – zoals kaas aan stoofschotels of omeletten of slagroom aan smoothies. tip 2 Gun jezelf een extra traktatie. Zelfs als je ondergewicht hebt, moet je letten op te veel suiker en vet. Maar af en toen een extra stuk taart of ijs met slagroom is ok. Maar de meeste snacks moeten gezond zijn en naast calorieën ook gezonde voedingsstoffen bevatten. Havermout muffins, yoghurt en muesli repen zijn goede keuzes . tip 3 Doe aan krachttraining. Krachttraining kan helpen om in gewicht aan te komen door je spieren op te bouwen. Trainen kan ook je eetlust stimuleren . tip 4 Start langzaam. Gezond aankomen in gewicht is een langzaam proces. Ga niet gelijk veel meer calorieën eten, want dit zal alleen maar leiden tot te veel vetopbouw. Voeg om te beginnen 300 calorieën per dag aan je voeding toe en verhoog vandaaruit verder. Als 300 calorieën niet genoeg is voor je, heb je misschien 600 of zelfs 900 extra calorieën per dag nodig, maar start met 300 calorieën en verhoog naar 600 calorieën na twee weken als je niet aankomt. tip 5 Vergroot de effecten van trainen. Na krachttraining moeten je spieren zich herstellen. Je kan van dit moment profiteren door calorieën en voedingsstoffen richting je spieren te sturen. Zorg ervoor dat je de extra calorieën direct na of binnen 3 uur na je training inneemt. Voeg bv 2 bananen, een schaaltje havermout en een schaaltje rijst toe aan je maaltijden na de training. succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips groetjes juliatje.

7 feb 2016, 10:02, juliatje.
20

Dankjeh

7 feb 2016, 21:02, Ano
21

hier nog wat tips sorry dat het zo lang duurde tip 1 Maak je eten en de tussendoortjes niet te zwaar en te vet. Vet eten verzadigt en remt de eetlust. Het volle gevoel verhindert je om na anderhalf uur weer wat te eten. tip 2 Neem liever gerechten die friszuur zijn. Friszuur zijn bijvoorbeeld een glas vruchtensap of tomatensap of een vruchtencocktail. Denk ook aan komkommer, tomaat of augurk (lekker op je beleg). Deze gerechten bevorderen de eetlust.tip 3. Mayonaise mag. Het kan zelfs bij iedere maaltijd worden gebruikt. Het bevat veel calorieën en goede vetten. De zurige smaak is ook weer bevorderlijk voor de eetlust.tip 4 Kies voor pasta! Er zitten veel calorieën in pasta, maar toch ligt het niet zo zwaar op de maag. Maak er een roomsaus bij, het bevat meer calorieën dan een tomatensaus. tip 5 5. Kies voor volle producten, dus volle melk en vette vlees en vissoorten, zoals speklappen, worst, makreel en zalm. tip 6 Als je aardappelen eet, maak er dan een smeuïge stamppot van met een klontje boter of een scheutje room. tip 7 Variatie doet eten. Kies elke dag voor iets anders. Heb je vandaag aardappelen gegeten, neem dan de volgende dag pasta en de dag erna couscous of rijst. tip 8 Neem iets lekkers bij de thee of de koffie. tip 9 Haal basisdingen in huis, zodat je voorraadkast altijd is gevuld. Neem producten als ontbijtkoek, bananen, meloen, yoghurt en dergelijke. tip 10 Reserveer elke dag een moment voor voldoende rust en ontspanning. Sporten kan ook een onderdeel van die ontspanning zijn. succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips groetjes juliatje.

9 feb 2016, 16:02, juliatje.
22

dankjehhhhh<3

10 feb 2016, 15:02, Ano
23

hier nog wat tips ik had alleen nog een vraag hoeveel eet je eigenlijk per dag ? en kots je nog steeds ? oh en trouwens hier zijn nog wat tips tip 1 probeer is wat nieuws uit . tip 2 vraag ook hulp dat helpt ook .tip 3 hou een eetdagboek bij dat helpt ook met aankomen . succes ermee ik stuur weer zo snel mogelijk weer tips groetjes juliatje.

10 feb 2016, 20:02, juliatje.
24

ik eet ong 800 a 900 kcal, maar dat kan per dag verschillen: soms maar 500 of minder maar ook wel eens 1000 of iets meer. Ik heb al een tijdje niks uitgekotst...
Thanks:)

13 feb 2016, 09:02, Ano
25

tip 1 zelf als je aan wil komen zou ik als ik jouw was meer calorieën eten want in plaats van 900 calorieën kan je 1400 eten of meer maar je moet ook niet meer dan 2100 eten want dat is veel teveel . tip 2 je zou ook nog een eetstornistest kunnen doen of je echt over je eetstoornis bent . tip 3 kiwi's zij lekker gezond en een lekker tussendoortje maar als je het niet lust kan je er een shake mee maken . ps heel mooi dat je je eten niet meer uitkots wel houden zo . succes met aankomen ik stuur zo snel mogelijk weer tips groetjes juliatje.

13 feb 2016, 19:02, juliatje.
26

hier nog wat tips tip 1 Vergeet niet om de slechte vetten zoals boter en margarine te laten staan of in zeer beperkte hoeveelheden. Je gezondheid is ook belangrijk en niet alleen je gewicht.tip 2 Uiteraard kun je wel een ‘’cheat day’’ inlassen één keer per week dat je geniet van een lekkere pizza of een patatje, maar maak het niet de basis van je voedingspatroon.tip 3 maak lijst met dingen die je wilt bij het aankomen dan behouw je je doel . succes met aankomen ps ik stuur nog meer tips groetjes juliatje.

14 feb 2016, 17:02, juliatje.
27

hier nog wat tips tip 1 ga anders naar de website voedingscentrum dan krijg je ook veel tips over ondergewicht . tip 2 als je een actieve lifestyle wilt kan je ook de lift minder gebruiken en dan vaker de trap gebruiken voor meer beweging . tip 3 als je wat gespierder wilt woorden kan je aan yoga doen . succes met aankomen ps ik stuur nog later nog meer tips . groetjes juliatje.

15 feb 2016, 16:02, juliatje.
28

thanksss

15 feb 2016, 16:02, Ano
29

hier nog wat tips tip 1 doe aan cardio daar word je leniger van . tip 2 eet wel gezond wat te vet voedsel is ook niet goed want gezond aankomen is ook beter . tip 3 mail anders met 99 gram voor tips om aan te komen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

16 feb 2016, 21:02, juliatje.
30

Thankss btw wat is 'cardio'? x

16 feb 2016, 22:02, Ano
31

cardio is een soort van yoga maar dan anders hier nog wat tips tip 1 eet veel Koolhydraten dus brood ,pasta,aardappels en rijst .tip 2 op de website Msn vind je ook cardio en yoga oefeningen dan klik je op Msn gezondheid en dan zie je het al staan )het staat ook boven de website( tip 3 Vermijd light producten en magere producten. Kies voor gewone limonades en frisdranken en neem halfvolle of volle melkproducten in plaats van magere. Neem gewone kaas en geen Slankie of 30+ kaas. Varieer wel met broodbeleg. succes met aankomen ps ik stuur nog later nog meer tips groetjes juliatje.

17 feb 2016, 16:02, juliatje.
32

Ik let op m'n lijn dus ik eet veel minder koolhydraten dan normaal maar eet wel ong 500 gram fruit en 300 gram groenten op een dag en ik ben 1,70 en 45 kilo😰😰

18 feb 2016, 16:02, Anoniem
33

@anoniem wooooow jij bent echt suuper dun jij moet echt totaal niet aan de lijn doen!! hoe oud ben je eigenlijk??

18 feb 2016, 22:02, Ano
34

Anoniem vind ik ook al een beetje dun .hier nog wat tips om aan te komen . tip 1 Een glas vruchten of tomatensap kunnen je trek stimuleren. tip 2 Het is natuurlijk de bedoeling dat je extra energie binnenkrijgt als je aan wilt komen, maar daarnaast heeft je lichaam ook voldoende mineralen en vitamines nodig. Als tussendoortje kan je dus het best een gezond tussendoortje nemen met veel energie erin, zoals een toastje met plakjes banaan of aardbeien, Sultana/ Evergreen, gekookte worst met augurk, tosti met ham en kaas, een mueslibol (met beleg) of een plak ontbijtkoek met boter.

Ook is het goed om per dag minimaal 2 glazen melk of yoghurtdrank te drinken. Een schaaltje yoghurt met muesli is ook een aanrader.tip 3 zorg dat je weinig pittig eten eet wat met pittig eten verbrand je meer vet ,succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips groetjes juliatje.

19 feb 2016, 11:02, juliatje.
35

thankss

19 feb 2016, 23:02, Ano
36

tip 1 zorg goed voor jezelf tip 2 probeer genoeg te slapen als je hier moeite mee hebt probeer dan de oorzaak te achterhalen en werk er aan zodat er voldoende slaap word genomen. Voor het aankomen in gewicht is voldoende slaap erg belangrijk.tip 3 Voordelen van het aankomen in gewicht . Je krijgt meer eigenwaarde waardoor je beter met mensen om kan gaan. Doordat je meer van jezelf houd, beter met jezelf om kan gaan, ben je ook in staat om beter met anderen om te gaan. succes met aankomen ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

20 feb 2016, 11:02, juliatje.
37

THANKSSS

20 feb 2016, 17:02, Ano
38

hier nog wat tips tip 1 •Drink energierijke dranken tussendoor. Kant en klare voorbeelden zijn Yokidrink, chocolademelk of ontbijtdrink. Een gezondere optie is om zelf energierijke shakes te maken! tip 2 •Kies voor energierijke soorten broodbeleg zoals kaas, worst, pindakaas, chocopasta, ei, vis, salades, speculoos of kokosbrood. Je kunt ook verschillende soorten broodbeleg combineren, zoals bijvoorbeeld gerookte zalm met tomaat, rucola, pesto en pijnpoompitjes! tip 3 Energierijke tussendoortjes
Maak je tussendoortjes dus lekker energierijk! Hieronder een aantal ideeën.
•Noten
•Griekse yoghurt met (wal)noten en honing
•Mueslireep
•Een (havermout)pannenkoek met kaas of stroop
•Volle kwark met banaan en kokosrasp
•Blokjes kaas
•Plakjes worst
•Ei
•Havermoutpap of brinta van volle melk, eventueel met noten of zaden erdoor
succes met aankomen ps ik later nog meer tips groetjes juliatje.

21 feb 2016, 11:02, juliatje.
39

jeee thankss:)

21 feb 2016, 15:02, Ano
40

hier nog wat tips tip 1 doe aan pilates daar word je sterker van .tip 2 Beleg het brood gerust extra dik. Besmeer boterhammen met dieetmargarine en beleg ze bijvoorbeeld met kaas en vleeswaren of ei. Gaat je ontbijt en lunch er goed in? Probeer dan een beschuit of cracker extra te nemen. tip 3 Frisse gerechten stimuleren vaak de eetlust, zoals een glas sap of een paar stukjes fruit. Ook een kopje bouillon een half uur voor de warme maaltijd kan de trek op gang brengen.
Eet gezonde dingen die je lekker vindt en probeer nieuwe recepten uit.
Wat ook kan helpen: dek de tafel extra gezellig.succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips groetjes juliatje.

22 feb 2016, 15:02, juliatje.
41

thxxxx

23 feb 2016, 06:02, Ano
42

hier wat tips tip 1 melk drinken helpt om aan te komen (maar geen magere producten ) tip 2 zalm bevat gezonde vetten en is ook calorierijk .tip 3 biologisch eten bevat soms minder calorieen dan normaal eten dus daar kan je rekening mee houden . ps ik stuur later nog meer tips .en gaat het aankomen goed ? succes ! groetjes juliatje.

23 feb 2016, 15:02, juliatje.
43

thxx

23 feb 2016, 17:02, Ano
44

ik had nog een vraag of het aankomen nog goed ging ? oh en hier zijn nog tips tip 1 appels zijn ook heel gezond. tip 2 een Kaassoufflé bevat ook veel calorieen en is heel lekker (eet het wel met mate ) tip 3 een Croissant, 1 stuk 40 gram .bevat al rond de 160 calorieen en is al best calorierijk (het is ook heel lekker en probeer er alleen niet een te ongezond beleg op te doen ) succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips groetjes juliatje.

23 feb 2016, 18:02, juliatje.
45

Het gaat een beetje, maar ik begin me er wel schuldiger over te voelen... naast dat ik zoveel mogelijk tips van jou probeer op te volgen ben ik echt heel erg verkouden waardoor ik echt heeeeel veel drop eet en bij elk dropje voel ik me weer schuldig... Maar omdat ik anders een heel erg opgeblazen gevoel krijg draai ik het wel een beetje, ik neem geen tussendoortje na het ontbijt (rond 11 uur ofz) en ik eet mijn lunch ook niet, ik drink daarbij ook niet en het enige wat ik op dat moment eet zijn strepsils...! Anders hou ik met al dat drop de dag niet vol, maar eigenlijk ben ik daardoor wel slecht bezig... Heb je ook tips om weer meer bij lunch enz te eten...?:(

23 feb 2016, 21:02, Ano
46

dat is ook niet leuk om verkouden te zijn . hier nog wat tips vanwege je verkoudheid tip 1 draag een sjaal als je naar buiten gaat )tenzij het heel warm buiten is .)tip 2 eet voldoende groente en fruit voor de juiste vitaminen )kruidenthee kan ook )kaneel zorgt ook voor een droge keel als het aan je eten bij doet kan je de neiging hebben om meer te drinken )alleen een losse lepel in je mond is niet goed ) je kan fruit en groente ook tot sap persen als je alleen dorst hebt .tip 3 beweeg ook elke dag minstens een uur dan kan je ook misschien dorst hebben en dan drink je meer .)staat er eigenlijk geen Max op keelsnoepjes dat je maar per dag mag want teveel keelsnoepjes is ook niet goed .tip 4 was je handen wel goed want dan besmet je anderen niet .tip 5 slaap wel voldoende want dan ben je niet zo moe .en hier nog wat tips om aan te komen tip 1 probeer anders een cracker of eet iets minder bij het ontbijt en eet dan iets bij de lunch .tip 2 zorg ook dat je genoeg vitamine d binnen krijgt tip 3 als je heel veel snoept kan je veder geen trek meer hebe dus probeer het met mate te eten )drop eten helpt soms niet met een verkoudheid dus misschien is het ook bij jouw zo .tip 4 probeer door te zetten bij de lunch en probeer gewoon iets te eten )je kunt het !) tip 5 beloon jezelf hou die beloning in je hoofd als je aan het lunchen bent dat zorgt voor doorzetting vermogen .succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips nog weterschap ! groetjes juliatje.

24 feb 2016, 16:02, juliatje.
47

Thanks! hou oud ben je eigenlijk? je geeft echt goed advies!

24 feb 2016, 18:02, Ano
48

thanks ! zelf ben ik 12 en over ongeveer 2 maanden word ik 13 hier zijn nog wat tips tip 1 met ontbijtkoek kan je ook snel vol zitten dus daar kan je rekening mee houden .tip 2 als je veel drinkt voor een maaltijd kan je ook bijna geen honger meer hebben dus probeer niet al te veel voor een maaltijd te eten .tip 3 misschien helpt het als jij naar eten dat jij lekker vind kijkt dan krijg je misschien meer honger .tip 4 het is ook bewezen dat je meer voor de tv eet dan bij iets anders (er komt ook vaak fastfood en snoepreclames op tv en daar kan je zin hebben in dat ongezonde eten ) tip 5 teveel rood vlees is ongezond dus probeer niet meer dan 500 gram per week te eten .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

24 feb 2016, 21:02, juliatje.
49

Wow ik had je ouder ingeschat:) echt bedankt!

24 feb 2016, 22:02, Ano
50

hoe oud had je me dan ingeschat ? en hier zijn nog wat tips tip 1 Chocola lijkt mentale vaardigheden te verbeteren (daar is ook onderzoek naar gedaan )alleen probeer nog wel met mate chocola te eten .tip 2 plak anders briefjes op snoep als je een snoep aanval krijgt .tip 3 als je sinaasappels voor het slapen eet kan je minder goed slapen (er is ook onderzoek naar gedaan ) daar kan je ook rekening mee houden. tip 4 van ondergewicht kan je ook blauwe nagels door krijgen dus daar kan je rekening mee houden .tip 5 pindakaas bevat ook veel calorieen (het is wel zout ) succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

25 feb 2016, 10:02, juliatje.
51

15 ofz:) gelukkig hou ik niet zo van sinaasappels:))

25 feb 2016, 16:02, Ano
52

zelf vind ik sinaasappels ook een beetje zuur daarom kies ik liever voor ander fruit .hier nog wat tips tip 1 door appelazijn krijg je meer honger .tip 2 door Noten en zaden krijg je meer honger .tip 3 gedroogd fruit bevat ook veel calorieen en het bevat ook veel energie .tip 4 probeer je niet helemaal vol te proppen met voedsel want dan kan je later geen honger hebben .tip 5 met groene thee kan je afvallen dus groene thee kan je beter mijden (je kan wel bijvoorbeeld meer suiker in je thee doen maar ook weer te veel suiker is niet goed ) succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

25 feb 2016, 17:02, juliatje.
53

Thankssss

26 feb 2016, 06:02, Ano
54

hier nog wat tips tip 1 als je recepten zoekt om zelf te maken kan je kijken op het voedingscentrum of op smulweb .tip 2 sommige ziektes kunnen ook tot ondergewicht leiden .tip 3 als je spieren wilt kweken kan je ook aan krachttraining doen .tip 4 op 99 gram vind je ook veel informatie over ondergewicht .tip 5 als je buikomtrek wil meten kan je tips hoe je het moet meten op het internet vinden .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

26 feb 2016, 10:02, juliatje.
55

Thanksss

26 feb 2016, 19:02, Ano
56

hier nog wat tips tip 1 luister goed naar je lichaam .tip 2 eet veel amandelen .tip 3 het is wel zo dat aankomen moeilijker is dan afvallen .tip 4 door deze producten kom je een beetje aan Macadamia noten
Banaan
Eieren
Vlees/Vis
Groenten tip 5 ga een keer met je ouders samen boodschappen doen dan beslis jij misschien ook wat er allemaal in huis word gehaald . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

26 feb 2016, 20:02, juliatje.
57

Zo snellll Yeahhh tyy:)

26 feb 2016, 21:02, Ano
58

hier nog wat tips tip 1 in soep zit weinig calorieen meestal dus daar kan je rekening mee houden .tip 2 wissel wel soms met zoetig en hard beleg (dan varieer je een beetje). tip 3 de ijskoffie van starbuks bevat al rond de 550 calorieen (de ijskoffie is daar niet echt gezond dus probeer het ook met mate te drinken ).tip 4 dansen is ook een soort van cardio (dat kan je doen als je bijvoorbeeld iets anders wilt doen bij cardio .tip 5 fietsen is ook een soort van cardio .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

27 feb 2016, 11:02, juliatje.
59

THANKSSS:)

27 feb 2016, 22:02, Ano
60

hier nog wat tips tip 1 je kan zoveel mogelijk vermijden van gifstoffen die het immuunsysteem ondermijnen, zoals medicijnen, nicotine en alcohol (medicijnen kan je beter alleen gebruiken als het nodig is) .tip 2 probeer ook het vermijden van stress .tip 3 als je gezond eet kan je meer energie hebben .tip 4 ook als je gezond eet heb je een
verbeterde psychische balans, beter concentratievermogen .tip 5 ook als je gezond eet heb je ook mooiere huid, haren en nagels .succes met aankomen ps ik stuur nog tips groetjes juliatje.

28 feb 2016, 13:02, juliatje.
61

Thankss alleen ik moet wel vitamine D pillen eten, want ik heb/had een ernstig te kort daaraan😅❤️ Maar
Echt heeeel erg bedanktt

28 feb 2016, 16:02, Ano
62

probeer door ook elke dag buiten te zijn dan kan je meer vitamine d binnen krijgen hier nog wat tips tip 1 als je teveel buiten bent kan dat bijziendheid veroorzaken (daar kan je rekening mee houden ) tip 2 In de rommel wonen of werken geeft je niet bepaald energie. Zo maakt een onopgeruimd bureau het moeilijker om je te focussen en informatie te verwerken, waardoor je geestelijk moe wordt.(bij mij is het ook het geval ) tip 3 Een tekort aan ijzer kan leiden tot bloedarmoede waardoor je je vermoeid voelt. Probeer dus eens meer ijzer binnen te krijgen. Het zit vooral in rund- en lamsvlees, volkorenbrood, broccoli en sperziebonen (je kan jezelf altijd testen op ijzertekort) tip 4 je kan altijd nog fruit of groente of noten aan je ontbijt toevoegen als je een saai ontbijt hebt .tip 5 in volle yoghurt zit wel soms meer verzadigde (gestolde) vetten in (daar kan je ook rekening mee houden )succes met aankomen ps ik stuur later nog tips .groetjes juliatje.

28 feb 2016, 17:02, juliatje.
63

Thankss:))

28 feb 2016, 21:02, Ano
64

hier nog wat tips tip 1 met spareribs kan je heel snel vol zitten(daar kan je rekening mee houden ) tip 2 druiven zijn best lekker (je kan het een keer proberen )tip 3 druiven zorgen ook voor dat het trek steelt dus je kan er best vol van zitten .tip 4 er is ook onderzoek naar gedaan (als er meer onderzoek word gedaan kan ook bevestig worden dat druiven goed tegen kanker helpen .)tip 5 soms zit er maar in yoghurt en drink yoghurt maar een paar procent fruit (dat is bij Optimel het geval daar kun je ook opletten ) succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

29 feb 2016, 19:02, juliatje.
65

Thx!!

29 feb 2016, 21:02, Ano
66

sorry dat de tips zo laat kwamen maar hier zijn de tips tip 1 in avocado zit goede vetten .tip 2 in avocado zit veel mineralen tip 3 ui kan helpen bij griep .tip 4 ui op brood kan ook brood nog wat gezonder maken .tip 5 ui kan ook lekker gezond bij een salade zij .tip 6 ui is goed voor het hart .tip 7 in ui zit veel mineralen .tip 8 in ui zit veel vitaminen .tip 9 wortels zijn goed voor je huid . tip 10 in wortels zitten veel vitaminen .succes met aankomen groetjes juliatje. ps ik stuur later nog tips .

2 mrt 2016, 14:03, juliatje.
67

Thankssssss

2 mrt 2016, 17:03, Ano
68

hier nog wat tips tip 1 in radijsjes zitten veel vezels .tip 2 radijsjes werken tegen hartziekten en darmkanker .tip 3 van radijsjes kan je snel vol zitten .tip 4 radijs is goed voor de spijsvertering . tip 5 radijs is goed voor de nieren . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

3 mrt 2016, 17:03, juliatje.
69

Dankjehh

3 mrt 2016, 22:03, Ano
70

hier nog wat tips (ik wou je een aantal uur geleden al wat tips sturen maar de wifi lag er om de tien seconde uit en dan weer 10 seconden aan enzovoort en binnen 10 seconden kan ik geen goed bericht schijven ) tip 1 van bonen ,fruit en licht producten kan je een beetje winderigheid krijgen. tip 2 als je yoghurt eet kan dat rimpels verminderen .tip 3 Griekse yoghurt is goed voor je huid .tip 4 er onderzoek naar gedaan en je kan van sporten niet afvallen .tip 5 in sausen zitten veel vet ,suiker,calorieen meestal dus probeer het niet teveel te nemen . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

4 mrt 2016, 20:03, juliatje.
71

dankjeehhhhhhhh:))

4 mrt 2016, 23:03, Ano
72

hier nog wat tips tip 1 probeer dingen niet te vaak te eten dan went je lichaam er aan .tip 2 als je met nier- of galproblemen kunnen echter beter niet dagelijks rabarber eten. tip 3 Rabarber bevat veel vezels. In een ons rabarber zit 5% van de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid aan vezels.tip 4 De bladeren van rabarber kunnen niet worden gegeten; deze bevatten te veel oxaalzuur en giftige glycosiden . tip 5 er zitten veel Mineralen in rabarber .succes met aankomen groetjes juliatje .ps ik stuur later nog tips

5 mrt 2016, 18:03, juliatje.
73

Thankss

5 mrt 2016, 21:03, Ano
74

hier nog wat tips tip 1 eieren zijn ook heel gezond .tip 2 Eieren zijn rijk aan alle essentiële aminozuren. tip 3 Wil je iedere dag een eitje, dan moet je ervoor zorgen dat je zo min mogelijk andere producten eet waar veel cholesterol in zit. Dat zijn bijvoorbeeld vette vleeswaren en kazen, boter en margarines die hard worden in de koelkast, zoete snacks en tussendoortjes.tip 4 Lijnzaad is gezond en reinigend en
Goed voor de stoelgang en je hart .tip 5 lijnzaad help bij darmproblemen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

6 mrt 2016, 14:03, juliatje.
75

Thankssss

6 mrt 2016, 22:03, Ano
76

hier nog wat tips tip 1 Puch ups helpen met spieren kweken . tip 2 zit ups helpen ook met spieren kweken .tip 3 suikermeloen kan ook heel lekker zijn . tip 4 ouders kunnen ook een invloed op je eetstoornis hebben . tip 5 als je drang krijgt om je eten uit te kotsen probeer dan jezelf bezig te houden . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

7 mrt 2016, 17:03, juliatje.
77

Thankss

7 mrt 2016, 22:03, Ano
78

hier wat tips tip 1 door noten val je beter in slaap . tip 2 door bananen val je ook beter in slaap . tip 3 met donkere bladgroente val je beter in slaap . tip 4 msn heeft ook veel goeie artikelen . tip 5 Jamie Olever heeft ook veel goeie recepten . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

8 mrt 2016, 20:03, juliatje.
79

Thanks:)

8 mrt 2016, 21:03, Ano
80

hier nog wat tips tip 1 met Belvita ontbijt koekjes begin je de dag ook goed omdat er in een zoon pakje veel granen zitten . tip 2 in de tijdschriften allerhande van ah vind je ook veel recepten . tip 3 als je geen zin hebt om je lunch of ontbijt te maken kan je het een dag van te voren doen .tip 4 door volkoren pasta kan je sneller vol zitten . tip 5 door wit brood krijg je meer honger . succes met aankomen groetjes juliatje. ps ik stuur later nog tips

9 mrt 2016, 17:03, juliatje.
81

Thankss:))

9 mrt 2016, 19:03, Ano
82

sorry dat het even duurde maar hier zijn wat tips tip 1 een fruitbar is ook heel lekker en het geeft je energie .tip 2 als je het moeilijk vind om groente of fruit te eten kan je het zelf ook planten dan kan het ook leuk zijn .tip 3 als je niet teveel wil snoepen kan je een eigen snoep pot maken dan snoep je ook met mate .tip 4 als op legen maag sport kan je sneller moe zijn daar kan je rekening mee houden .tip 5 als je teveel eet voor het sporten kan je steken krijgen . tip 6 teveel zout is ongezond . tip 7 probeer niet te veel een eenzijdig patroon te hebben .tip 8 notenbrood is ook heel je kan het een keer proberen .tip 9 op de website Chickslovefood.com staan ook veel recepten . tip 10 op www.foodies.com staan nog kook tips . succes met aankomen groetjes juliatje. ps ik stuur later nog tips .

11 mrt 2016, 18:03, juliatje.
83

Dankjeh💗💗

11 mrt 2016, 20:03, Ano
84

hier nog wat tips tip 1 Aan elke stap werken tweehonderd verschillende spieren mee.tip 2 Elk jaar wordt tien procent van je vetcellen vervangen door nieuwe cellen. tip 3 In je lichaam zit ongeveer 0.2 milligram goud.tip 4 Je bent 's ochtends langer dan 's avonds, zo'n 1,27 centimeter. Dat komt omdat 's nachts je ruggengraat niet meer onder invloed is van de zwaartekracht. tip 5 Een persoon drinkt tijdens zijn hele leven gemiddeld 75.000 liter water. succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

12 mrt 2016, 11:03, juliatje.
85

Thanks:) maar wat had dit met aankomen te maken?😉❤️

12 mrt 2016, 21:03, Ano
86

dan weet je dat je wat kleiner bent en dat in de avond je bmi anders is . hier nog wat tips tip 1 eet genoeg vitaminen .tip 2 zoek anders een trainingsmaatje voor het sporten dan blijft het sporten leuk .tip 3 op msn staan ook nog yoga oefeningen . tip 4 op msn staan ook pillates oefeningen .tip 5 op msn staan ook cardio en krachttrainingen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

12 mrt 2016, 21:03, juliatje.
87

thanks:-)

13 mrt 2016, 07:03, Ano
88

hier wat tips tip 1 met Langlaufen verbrand je: 950 calorieën/uur dus probeer dat niet te vaak te doen .tip 2 met Touwtjespringen verbrand je : 850 calorieën/uur probeer dit ook niet te vaak te doen .tip 3 met Boksen verbrand je : 600 tot 800 calorieën/uur probeer dit niet te vaak te doen . tip 4 met Zwemmen verbrand je: 600 calorieën/uur probeer dit niet te vaak te doen . tip 5 met Fietsen verbrand je : 400 calorieën/uur probeer dit niet te vaak te doen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

13 mrt 2016, 11:03, juliatje.
89

Dankjeh, alleen met zwemmen gaat een beetje moeilijk want ik zit op wedstrijdzwemmen😅❤️

13 mrt 2016, 13:03, Ano
90

hier nog wat tips tip 1 door zwemmen kan je ook spieren kweken . tip 2 je kan zelf ook je eigen gezond koekjes maken dan blijft het ook gezond . tip 3 in basilicum zitten veel vitamines . tip 4 De looistoffen die in basilicum aanwezig zijn hebben een kiemdodende en wondhelende invloed op mond-, neus-, en maag-, darmslijmvliezen. Basilicum is daarom ook prima te gebruiken bij allerlei spijsverteringsstoornissen en ontstekingen in het maag-darmkanaal.tip 5 De antioxidanten in de vorm van flavonoïden en carotenoïden in basilicum beschermen het lichaam tegen sommige vormen van kanker.succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

13 mrt 2016, 15:03, juliatje.
91

thanks:)

13 mrt 2016, 22:03, Ano
92

hier nog wat tips tip 1 kroepoek vult niet echt .tip 2 in sla zitten veel vitaminen . tip 3 Chinese kool kan ook lekker zijn . tip 4 probeer sla niet te vaak te eten . tip 5 rucola kan ook lekker zijn .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

14 mrt 2016, 19:03, juliatje.
93

Thxx

14 mrt 2016, 21:03, Ano
94

hier nog wat tips tip 1 ga niet naar pro Ana websites .tip 2 door zout in je eten kan je meer honger hebben probeer alleen niet teveel zout te eten .tip 3 in plaats van chips eten kan je ook olijven eten .tip 4 in plaats van chips kan je ook groente eten . tip 5 in plaats van chips kan je ook noten eten .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

15 mrt 2016, 20:03, juliatje.
95

THANKS:)

15 mrt 2016, 22:03, Ano
96

hier nog wat tips tip 1 aardbeien zijn ook gezond . tip 2 in aardbeien zitten veel vitaminen .tip 3 aardbeien zijn goed voor je weerstand .tip 4 in aardbeien zitten veel kalium .tip 5 aardbeien zijn in de koelkast niet langer dan 3 dagen houdbaar .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

16 mrt 2016, 13:03, juliatje.
97

Hallo, ik ben 18 jaar oud en vecht al 3 nu bijna 4 jaar tegen boulimia, hou alsjeblieft op met het uitspugen van je eten en als je nog eens de neiging hebt heb ik een paar tips voor je ipv naar manieren van afvallen te zoeken kijk maar eens op Internet wat er met je gebit gaat gebeuren als je zo Door gaat en met je slokdarm je maag ke haren en je vruchtbaarheid wil je ooit kinderen? Stop dan direct met overgeven. Wil je afvallen? Eet dan. Eet elke dag ontbijt met vezels zoals havermout eet elke dag 2 stukken fruit eet elke dag eiwitten die bv in noten zitten eet elke dag gezonde vetten zoals advocado en veel groenten en nog belangrijker beweeg. Als er iets os wat ik heb geleerd de afgelopen jaren is het dat overgeven je nergens toe leid behalve een hele hoop elende verdriet en depressie misschien voel je dat nu nog niet maar als je nog even blijft doorgaan dan komt dat helemaal vanzelf. Denk is na hoeveel eten je eet en hoeveel je dan weer uitkotst hoeveel geld dat eten gekost heeft en hoeveel schade je je zelf toebrengt hoeveel verdriet je je ouders doet en nog belangrijker Hoe verdrietig je je zelf ermee maakt. Ik heb nog geen een x overgegeven en was daar blij mee nee je gaat zweten word duizelig benouwd misselijk futloos kortom je voelt je ellendig en het enige wat je moet doen is als je die vreetbuien krijgt is eten. Maar geen snoep of chocolade of koek maar je pakt een appel en gaat daarna een stuk wandelen zodat je van het eten weg bent of je belt je moeder of iemand anders het is allemaal psychisch als jij jezelf afleid dan is het weg

16 mrt 2016, 14:03, .
98

Thanks:) @.💗💗

16 mrt 2016, 17:03, Ano
99

hier nog wat tips tip 1 van touwtrekken kan je sterker worden en spieren kweken .tip 2 met gewichtheffen kan je spieren kweken . tip 3 met turnen kan je ook spieren kweken. tip 4 als je in een drukkere ruimte eet kan je meer eten soms . tip 5 als je spieren wilt kweken moet je wel goed trainen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

17 mrt 2016, 20:03, juliatje.
100

thankssssssss

17 mrt 2016, 21:03, Ano
101

hier nog wat tips tip 1 in kersen zitten veel vitaminen .tip 2 in kersen zitten veel mineralen .tip 3 Kersen kunnen diverse ziekten zoals hart- en vaatziekten, jicht en artritis behandelen en genezen. Er zijn al ruim 50 wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar de werking van fytonutriënten in kersen. tip 4 in kersen zitten veel antioxidanten . tip 5Voorbeelden van polyfenolen in de kers zijn galluszuur, hydroxykaneelzuur, kaempferol en quercetine. Dit zijn stuk voor stuk sterk werkende antioxidanten. In kersen zitten volgens de huidige stand van zaken in de wetenschap 21 verschillende soorten fytonutriënten. Dat zijn er veel want in bosbessen zitten er slechts 10, in aardbeien 11, in druiven 16, in appels 12 en in granaatappels zitten 9 verschillende soorten fytonutriënten. Wanneer je in het achterhoofd houdt dat verschillende fytonutriënten elkaar versterken dan begrijp je dat kersen zeer sterke antioxidantwerkingen hebben. tip 6 De universiteit van Michigan heeft onderzoek gedaan naar het effect van verse kersensap. Het bleek dat na enkele weken de indicators van obesitas en ontstekingsziekten ver was gedaald. Deze kracht van de kers is het fundament van de feiten dat de kers vrije radicalen tegengaan. Vrije radicalen ontstaan onder andere door extreme inspanning. Kersen doen de spieren sneller herstellen waardoor je minder spierpijn hebt. Dat is niet alleen van belang voor topsporters maar voor iedereen die aan
gezonde lichaamsbeweging doet. Kersen zorgen ook dat de veroorzakers van jicht en reuma-aandoeningen worden bestreden door dezelfde antioxidanteigenschappen. Ook geoxideerde cholesterol heeft minder kans om zich aan bloedvatwanden te hechten waardoor er een lagere kans is op hoge bloeddruk, hartaanvallen en zelfs beroertes. Dat komt omdat er minder kans is op aderverkalking door de ontstekingsremmende werking van kersen. tip 7 De universiteit van Vermont heeft onderzoek gedaan naar het eten van kersen voor een grote inspanning. Het blijkt dat wanneer je veel kersen eet, de spieren veel sneller herstellen en spierpijn een stuk minder is dan wanneer je geen kersen eet. tip 8 De universiteit van Pennsylvania en de universiteit van Rochester hebben een pilot studie gedaan naar de effecten van kersen op insomnia. Hieruit bleek dat mensen 6% langer slapen als ze kersen hadden gegeten. Bovendien had men overdag minder snel een middagdutje nodig als men dagelijks vers kersensap dronk. De reden dat kersen goed tegen insomnia werken is omdat het fytonutriënt melatonine in kersen zit. Melatonine reguleert het slaappatroon. Vliegtuigpersoneel en ander personeel dat onregelmatige diensten draait is vaak gebaat bij extra melatonine slikken om beter te kunnen slapen. Zij kunnen dus voortaan ook gewoon extra kersen eten . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

19 mrt 2016, 21:03, juliatje.
102

dankjeh

20 mrt 2016, 07:03, Ano
103

hier nog wat tips tip 1 appels zijn de gezondste fruitsoort .tip 2 meloenen werken tegen stres . tip 3 Je lichaam heeft ongeveer acht uur zonder vocht gezeten, dus heeft het hard nodig. Drink dus elke ochtend een halve liter koel water, aangezien dit de hoeveelheid is waarvan Duitse onderzoekers hebben vastgesteld dat je verbranding gedurende anderhalf uur met 24 procent stijgt (een kleinere hoeveelheid water had een nihil effect). En, wat in dit verband ook goed is om te weten, spiercellen groeien sneller wanneer ze goed gehydrateerd zijn. Zorg daarom dat je niet alleen ’s ochtends, maar gedurende de hele dag genoeg drinkt.tip 4 Misosoep bestaat uit twee vetverbrandende ingrediënten: zeewier en sojabonen. De Hokkaido University Graduate School of Fisheries Sciences in Japan ontdekte dat een portie van dit brouwsel per dat je 10 procent meer gewicht kan laten verliezen dus eet het ook met mate.tip 5 voedselonderzoekers van de Oryza Oil & Fat Chemical Company in Japan hebben ontdekt dat koffie gewichtsverlies kan versnellen dus drink het ook met mate .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

20 mrt 2016, 14:03, juliatje.
104

Thanks;')

20 mrt 2016, 20:03, Ano
105

hier nog wat tips tip 1 tuinkers help bij diarree .tip 2 in tuinkers zit veel vitaminen .tip 3 in tuinkers zit ook veel calcium .tip 4 in tuinkers zit ook veel mineralen .tip 5 in tuinkers zit ook veel magnesium .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

21 mrt 2016, 18:03, juliatje.
106

dankkk

21 mrt 2016, 22:03, Ano
107

hier nog wat tips tip 1 in bramen zitten veel vitaminen .tip 2 bramen verbeteren je immuunsysteem .tip 3 bramen helpen tegen kanker .tip 4 er zitten veel mineralen in mango's.tip 5 in mango's zitten veel vitaminen . succes met aankomen ps ik stuur je later nog tips groetjes juliatje.

22 mrt 2016, 19:03, juliatje.
108

thxx:)

22 mrt 2016, 22:03, Ano
109

hier nog wat tips tip 1 in mango;s zit veel ijzer .tip 2 in mango's zit ook veel zink .tip 3 in parika zitten veel mineralen .tip 4 in paprika zitten veel vitaminen . tip 5 je hebt al snel je dagelijkse vitaminen met parika .succes met aankomen ps ik stuur later mog tips groetjes juliatje.

23 mrt 2016, 16:03, juliatje.
110

dankjehhh:)

24 mrt 2016, 07:03, Ano
111

hier nog wat tips tip 1 eet met mate suiker .tip ****** tip 4 er is onderzoek gedaan en er is beweerd dat ahornsiroop gezond is . ******** . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

Dit bericht is aangepast door de moderator

24 mrt 2016, 16:03, juliatje.
112

jeej thanks:)

24 mrt 2016, 17:03, Ano
113

hier wat tips tip 1 fruit bevat veel vezels .tip 2 met teveel fruitsuiker moet je op passen .tip 3 diepvriesfriet kan best ongezond zijn .tip 4 als je zelf friet maakt probeer dan wel gezonde vetten te gebruiken .tip 5 probeer niet te vaak friet te eten.succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

25 mrt 2016, 12:03, juliatje.
114

dankjehh:)

25 mrt 2016, 16:03, Ano
115

sorry maar me vorige bericht is door de moderater weghaalt (er was helemaal niks mis mee ) hier nog wat tips tip 1 eet een magnum niet te vaak want dat is ongezond .tip 2 citroen ijs kan gezond zijn maar eet het niet te vaak .tip 3 pistage ijs kan gezond zijn maar eet het niet te vaak .tip 4 passievruchtijs kan gezond zijn maar eet het niet te vaak .tip 5 hoe langer je word hoe meer je moet wegen voor een gezond gewicht.succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

26 mrt 2016, 11:03, juliatje.
116

thankss

29 mrt 2016, 07:03, Ano
117

hier nog wat tips tip 1 met anorexia kan je ook last van je hart krijgen .tip 2 Arla drinkyoghurt is ook heel lekker en kan helpen met aankomen .tip 3 op Proud 2b staan ook aankom lijsten die je kan gebruiken .tip 4 op proud 2b staan ook allemaal verhalen over anorexia . tip 5 wees blij met vooruit gang .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

29 mrt 2016, 19:03, juliatje.
118

Door jouw tips ben ik nu een kg afgevallen! Maar het is wel zo zwaar... maar wel heel erg bedankt voor de tips:)

30 mrt 2016, 07:03, Ano
119

hier nog wat tips tip 1 ga anders naar een diëtiste voor om aan te komen .tip 2 met steun van de omgeving lukt het aankomen ook beter .tip 3 probeer het je ouders wel uiteindelijk te vertellen dan kunnen ze je helpen .tip 4 probeer elke dag goed te eten .tip 5 met een groter bord kan je ook soms meer eten dan een klein bord .succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips groetjes juliatje.

30 mrt 2016, 13:03, juliatje.
120

Thankss:)

30 mrt 2016, 15:03, Ano
121

hier nog wat tips tip 1 je kan ook bij een kookclub gaan dan kan je meer leren over gezond koken .tip 2 pas op met salmonella.tip 3 perziken in blik zijn minder gezond dan verse perziken .tip 4 in perziken zitten veel vezels .tip 5 in perziken zit veel kalium .tip 6 perziken helpt tegen ziektes .tip 7 in perziken zit nectarines .tip 8 je beter de pit van de perzik niet eten .tip 9 ananas is goed voor het immuunsysteem .tip 10 ananas zorgt voor een goede spijsvertering . succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips groetjes juliatje.

30 mrt 2016, 17:03, juliatje.
122

Thankss:)

1 apr 2016, 07:04, Ano
123

hier nog wat tips tip 1 een kokosnoot is ook heel gezond .tip 2 kokosnoot helpt voor gezond nieren .tip 3 kokosnoot helpt bij kanker .tip 4 kokosnoot zorgt voor goede energiebalans .tip 5 kokosnoot is goed voor het brein .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

1 apr 2016, 14:04, juliatje.
124

Thx

1 apr 2016, 23:04, Ano
125

hier nog wat tips tip 1 in granaatappel zitten veel vitamines .tip 2 granaatappel helpt bij het immuunsysteem .tip 3 in granaatappel zit veel kalium .tip 4 in granaatappel zit veel ijzer .tip 5 granaatappel helpt tegen kanker .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

2 apr 2016, 20:04, juliatje.
126

thankss sorry zie hem nu pas;)

4 apr 2016, 22:04, Ano
127

hier nog wat tips tip 1 witlof is gezond .tip 2 witlof helpt tegen malaria .tip 3 witlof is goed voor de spijsvertering .tip 4 in witlof zit veel vezels .tip 5 in pompoen zit super veel vitaminen a .tip 6 in pompoen zit veel zink en koper .tip 7 in pompoen zit veel ijzer .tip 8 pompoen is goed voor de hersenen .tip 9 pompoen helpt bij kanker .tip 10 pompoenpitten kan je gewoon eten . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

6 apr 2016, 17:04, juliatje.
128

Thanks:)))❤️❤️

6 apr 2016, 18:04, Ano
129

hier nog wat tips 1 in champignons zitten veel vitaminen . tip 2 in champignons zit veel zink en koper .tip 3 in champignons zit veel kalium en proteïne .tip 4 champignons helpen tegen kanker .tip 5 door champignons word je immuunsysteem beter . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

6 apr 2016, 20:04, juliatje.
130

Thankssss

6 apr 2016, 21:04, Ano
131

hier nog wat tips tip 1 instant noedels kan ongezond zijn . tip 2 zelfgemaakte noedels zijn gezonder dan instant noedels .tip 3 Maggi noedels zijn wel een beetje ongezond dus daar kan je mee op passen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

7 apr 2016, 17:04, juliatje.
132

thanks:)

7 apr 2016, 21:04, Ano
133

hier nog wat tips tip 1 probeer wel met eten afwisselen .tip 2 bij koolrabi kan je de bladeren eten .tip 3 koolrabi is gezond .tip 4 in koolrabi zitten veel mineralen .tip 5 in koolrabi zitten veel vitaminen .tip 6 in koolrabi zit veel ijzer .tip 7 in koolrabi zit veel kalium en magnesium .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

8 apr 2016, 15:04, juliatje.
134

thxx

8 apr 2016, 22:04, Ano
135

hier nog wat tips tip 1 van teveel zout raak je opgeblazen .tip 2 in volkorenbrood zitten veel vitamines .tip 3 in volkorenbrood zit veel vezels .tip 4 in volkorenboord zit vel mineralen en ijzer .tip 5 volkorenbrood zorgt voor een goede darmwerking . succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

9 apr 2016, 22:04, juliatje.
136

thanksss:)

10 apr 2016, 14:04, Ano
137

hier nog wat tips tip 1 er zitten vezels in mais .tip 2 in mais zit veel vitaminen .tip 3 er zitten veel mineralen in mais .tip 4 mais is goed voor de ogen .tip 5 mais is goed voor de spijsvertering .tip 6 er zit veel ijzer in mais .tip 7 er zit veel magnesium in mais .tip 8 met mais zit je snel vol .tip 9 er zit veel mangaan in mais .tip 10 mais helpt bij darmkanker .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

10 apr 2016, 16:04, juliatje.
138

dankkkkk

10 apr 2016, 18:04, Ano
139

Sorry dat het zo lang duurde hier nog wat tips tip 1 van teveel zout kan je opgeblazen raken .tip 2 van teveel zout kan je bloeddruk omhoog gaan en daar moet je mee opassen .tip 3 als je verveelt raak kan je ook daardoor ook veel snoepen .tip 4 anders kan je een film zoeken over anorexia dan kan je er nog meer over leren .tip 5 in ontbijtkoek zit vaak suiker dus dar kan je mee opassen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

13 apr 2016, 13:04, juliatje.
140

maakt niet uit! Thankss:)

13 apr 2016, 21:04, help!
141

hier nog wat tips tip 1 e numers kunnen kunnen ongezond zijn.tip 2 volkorenontbijtkoek kan ook heel lekker zijn .tip 3 je kan met aankomen buikpijn krijgen omdat je lichaam er niet aan gewent is .tip 4 probeer goed te streken of warmtelopen vanwege blesures .tip 5 je kan mischien naar een kinderkamp gaan over gezond eten als je het kan vinden .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

15 apr 2016, 18:04, juliatje.
142

THANKS:)))

15 apr 2016, 23:04, Ano
143

hier nog wat tips tip 1 bij de winkel is er vaak muesli met teveel suiker daar kan je mee op passen .tip 2 aan muesli kan je veel gezonde dingen toevoegen .tip 3 met muesli kan je snel vol zitten .tip 4 als je meer vitamines b wilt kan je dat veel uit graan soorten halen .tip 5 voor een goeie stoelgang kan je lijnzaad eten .succes met aankomen ps ik stuur later nog meer tips groetjes juliatje.

16 apr 2016, 11:04, juliatje.
144

Thanks:))

16 apr 2016, 19:04, Ano
145

hier nog wat tips tip 1 als je gedoucht hebt ben je iets lichter dan eerst meestal .tip 2 rode peper zit vol vitaminen C.tip 3 er zit veel vitaminen A in rode peper .tip 4 er zit veel vitaminen B in rode peper .tip 5 hete peper helpt bij kanker . tip 6 in rode peper zit veel ijzer ,mangaan .tip 7 er zit veel kalium in hete peper. tip 8 er zitten veel mineralen in rode peper .tip 9 hete peper is goed voor het hart .tip 10 peper helpt bij koude voeten .eet allen niet teveel hete peper want dat zorgt voor maagproblemen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

16 apr 2016, 21:04, juliatje.
146

THANKS:) nog meer??;)

2 mei 2016, 23:05, Ano
147

sorry maar je reageerde niet dus ik dacht dat je het nog niet had gelezen hier nog wat tips tip 1 met Wii sports kan sporten ook heel leuk worden .tip 2 met just Dance (Wii spel )word dansen heel leuk .tip 3 een trainer of coach kan je goed helpen met sporten .tip 4 bij 40 procent bij de bevolking in Nederland is vitamine tekort dus het is handig om je je te laten testen .tip 5 check ook regelmatig je bmi. succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

3 mei 2016, 10:05, juliatje.
148

Thanks!!
Ps mijn vitamine is getest: ik heb een enorm vitamine D tekort! (heb 20, moet er minstens 50 hebben, de gemiddelde bevolking heeft er 80)

3 mei 2016, 22:05, Ano
149

goed dat je zelf hebt laten testen er zijn ook van die tabletjes verkrijgbaar voor vitamine d tekort.hier nog wat tips tip 1 bij volle kwark worden vaak dingen toegevoegd die niet heel goed zijn daar kan je op letten .tip 2 met Wii fit (Wii spel ) kan je heel erg leuk sporten .tip 3 met Wii fit + (Wii spel ) kan je ook heel leuk sporten (lijkt op Wii fit ) .tip 4 eet veel ijzerrijke voeding.tip 5 met sommige anderen Wii spellen kan je ook goed bewegen .succes met aankomen ps ik stuur je later wel tips groetjes juliatje.

4 mei 2016, 11:05, juliatje.
150

thanksss<3

4 mei 2016, 23:05, Ano
151

hier nog wat tips tip 1 als je minder strest kan je ook langer leven .tip 2 eenzaamheid is niet heel gezond soms.tip 3 roken kan honger stillen en is ongezond dus begin er niet aan. tip 4 bonen zijn heel gezond .tip 5 linzen zijn heel gezond .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

5 mei 2016, 10:05, juliatje.
152

Thankssss

5 mei 2016, 11:05, Ano
153

hier nog wat tips tip 1 in linzen zitten veel ijzer.tip 2 er zitten veel vezels in linzen.tip 3 er zitten veel eiwitten in linzen .tip 4 linzen zorgen voor een goede spijsvertering .tip 5 er zitten veel mineralen in linzen .succes .met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

6 mei 2016, 14:05, juliatje.
154

thanksss:)

6 mei 2016, 16:05, Ano
155

hier nog wat tips tip 1 linzen zijn goed voor je hart .tip 2 er zit veel koper in linzen.tip 3 er zit veel proteïne in linzen .tip 4 linzen zorgen voor veel energie.tip 5 er zit veel mangaan in linzen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

6 mei 2016, 18:05, juliatje.
156

thankss:) zitten er ook veel kcal in?

6 mei 2016, 23:05, Ano
157

nou als linzen bereid zijn ongeveer 117 per 100 gram maar kan soms verschillen .hier nog wat tips tip 1 in veel frisdrank zit soms wel 5 suikerklontjes dus daar kan je op letten .tip 2 vaak zitten er ook toegevoegde zoetstoffen in frisdrank daar kan je op letten . tip 3 met water kan je ook frisdrank vervangen .tip 4 thee kan ook een vervanging van frisdrank zijn .tip 5 drink frisdrank ook met mate en probeer het zoizo niet elke dag te drinken .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

7 mei 2016, 10:05, juliatje.
158

thxxx:)

7 mei 2016, 11:05, Ano
159

hier nog wat tips tip 1 in aardappels zitten veel mineralen tip 2 in aardappels zitten veel vezels tip 3 in aardappels zitten veel vitamines .tip 4 in ongeschilde zit veel ijzer .tip 5 in ongeschilde aardappels zit veel kalium .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

8 mei 2016, 13:05, juliatje.
160

Thankssss<3 alleen HAAT ik aardappels😂

8 mei 2016, 21:05, Ano
161

hier nog wat tips tip 1 in de meeste slagroom zit veel vet daar kan je op letten .tip 2 er zit vaak veel suiker in slagroom daar kan je op letten .tip 3 als je niet veel van fruit houd kan je er altijd soms een beetje slagroom aan toe voegen bij de meesten fruitsoorten (omdat fruit heel zoet kan zijn is het handig om te bedenken dat het door slagroom nog zoeter word ).tip 4 als je veel stres hebt kan kleuren helpen .tip 5 Griekse yoghurt helpt tegen stres .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

9 mei 2016, 12:05, juliatje.
162

thankss:)

9 mei 2016, 16:05, Ano
163

hier nog wat tips tip 1 bruine bonen zijn heel gezond .tip 2 in bruine bonen zitten veel eiwitten .tip 3 in bruine bonen zit veel ijzer .tip 4 er zitten veel mineralen in bruine bonen .tip 5 er zit veel calcium in bruine bonen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

10 mei 2016, 13:05, juliatje.
164

thanksss:)

10 mei 2016, 15:05, Ano
165

Hey ano, ik wil even iets zeggen. Als jij je eten uitkotst, en heel erg dun word, is de kans groter dat je dik gaat worden. Wanneer je lang niet goed eet, gaat je lichaam in spaarstand. Van al het eten dat je daarna nog eet, gaat de calorieën minder snel verbranden. Ik zou dus niet gaan lijnen, uitkotsen, stoppen met eten. Dat is niet het enige wat er gaat gebeuren als je niet eet/uitkost. Ook gaan namelijk je haren uitvallen, je nagels gaan afbrokkelen en je spieren gaan kapot. Je lichaam gaat zichzelf een soort van opeten. Je vriemden en familie kijkt machtenloos toe en kan nauwelijks/niets doen. Je raakt sommige vrienden kwijt. Ook ga je vaak flauwvallen. Op minder/geen vreetbuien te krijgen, moer je gezonder eten. Bijv. meer brood en minder crackers. Ik weet dat veel mensen wit brood lekkerder vinden, maar bruin brood vult meer en is gezonder. Je kunt ook in plaats van jezelf straffen, jezelf belonen. Stel je hebt een dag gezond gegeten en je vreetbuien ingehouden of niet eens gehad, kun je iets leuks kopen. Ik hoop dat je er iets aan hebt ♡♥ Stay strong!

10 mei 2016, 18:05, Ikke
166

heeeel erg bedankt!<3 ik had vandaag een krentenbolletje als lunch gegeten(het gaat soort van voorruit, want eerst at ik dan niks) maar vond het ook niet het beste gevoel in me maag. heb ook nog eens een enorme blunder gemaakt en perongeluk tegen me vriendinnen gezegd dat ik mezelf dik vond en ze zeiden dat ik dat niet ben enz maar ja zij zijn splinter dun dus tja... maar ik ging er verder maar niet op in enz... maar ik heb echt al maanden (!) niks meer uitgekost:) en stoppen met eten kan ook niet, want mijn ouders zitten ook aan tafel met ontbijt en avondeten! maar heel erg bedankt, ik probeer me eraan te houden!;)

10 mei 2016, 22:05, Ano
167

hier nog wat tips tip 1 als je eerst niet goed at en nu gezond eet kan je maag daar nog niet aan gewent zijn en daardoor kan je buikpijn krijgen soms .tip 2 sommige ouders willen hun kinderen beschermen tegen een eetstoornis en daarom kunnen ze er op letten.tip 3 sommige meisjes hebben dat ze kunnen eten wat ze willen maar ze komen weinig aan dat kan ook bij je vriendinnen het geval zijn .tip 4 soms zijn eetstoornissen erfelijk het is ook bewezen .tip 5 als je al heel lang weing eet kan je ook flauwvallen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

11 mei 2016, 11:05, juliatje.
168

bij 3: dat was (vroeger) het geval bij mij! Alleen... ik at op een moment wel heeeeel veel extra, dus dan werkt het wel verminderend, maar voor de rest...
bedankttt!!!!

11 mei 2016, 19:05, Ano
169

fijn! Je komt er vast wel weer bovenop! Ik wil je graag helpen, dus als je mijn hulp nodig hebt, dan moet je dat hier neerzetten, oke? Ik ben echt blij voor je!

12 mei 2016, 08:05, ikke
170

@ikke ik denk dat ano met nog meer hulp blij zal zijn .komt ze er sneller bovenop.hier nog wat tips tip 1 op proud 2bme kan je ook chatten met een psycholoog .tip 2 je kan ook op proud 2bme met een dietiste chaten .tip 3 er is ook een documentaire mij niet gezien mischien helpt je dat .tip 4 er is ook een boek wintermeisjes (het gaat over 2 meisjes die grip proberen te krijgen over hun lichaam en zichzelf ) mischien vind je het intresant .tip 5 er ook een boek De Ana Files wat ook wel intresant voor je kan zijn .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

12 mei 2016, 11:05, juliatje.
171

@ikke ja als het kan: heel graag! hoe meer hulp hoe beter!!
@ikke & @juliatje: ik probeerde vandaag wat meer te eten en mezelf te 'verwennen' met snoep, alleen het werd me teveel... ik werd helemaal misselijk en kreeg buikpijn (nu nog steeds!) ik zag dus geen andere manier om het eruit te spugen... ik ben er niet echt goed in dus er kwam(gelukkig...) niet veel uit!
ik heb echt last van een soort 'wip-wap' effect, de ene keer wil ik graag(/moet ik van mezelf) afvallen en de andere keer juist niet... maar soms word ik daar weer niet goed van! ik probeer morgen er een beetje er tussenin te gaan zitten...
alsjeblieft tipsss plz?<3

12 mei 2016, 22:05, Ano
172

@ano als je teveel snoep eet is het ongezond (in snoep zit vaak teveel suiker in )tip 1 aankomen duurt soms heel lang sommige mensen doen er 4 jaar over .tip 2 dingen uitkotsen is slecht voor je hart .tip 3 probeer als het stemmetje in je hoofd zegt dat je het moet uitkotsen probeer nee te zeggen want je bent zelf de baas over je lichaam .tip 4 je hoeft jezelf niet met snoep te verwennen meestal als je het doet word je misselijk anders verwen je jezelf met kleding .tip 5 je kan jezelf ook verwennen met een dagje naar een pretpark .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

13 mei 2016, 11:05, juliatje.
173

thanksss:)

13 mei 2016, 15:05, Ano
174

hier nog wat tips tip 1 volkoren pasta is ook heel gezond .tip 2 volkoren penne is ook heel gezond .tip 3 in Alpro soya vanille zit er veel vitaminen in en het is gezond (het is soyadrink met vanille )tip 4 de amandel drink van Alpro is gezond en er zit veel vitaminen in.tip 5 de Alpro yoghurt is ook gezond .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

14 mei 2016, 12:05, juliatje.
175

thankssss:)<3

@ikke??

14 mei 2016, 22:05, Ano
176

Ikke ? ben je er nog .hier nog wat tips tip 1 Alpro mild en Creamy is ook heel gezond .tip 2 Alpro hazelnoot drink is ook heel gezond .tip 3 de Alpro soja drink is ook heel gezond en er zit weinig suiker in .tip 4 de rijstdrink is ook gezond en er zijn geen suikers aan toegevoegd .tip 5 Alpro haver drink is ook heel gezond en er zit veel vezels in .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

15 mei 2016, 17:05, juliatje.
177

Thankss:) ik twijfel erover om vegetariër te worden... Ben jij vegetariër??

15 mei 2016, 19:05, Ano
178

ik ben zelf geen vegetarier maar zelf eet ik ook niet zo veel vlees maar het is je eigen keuze doe wat voor jou het beste is .tip 1 linzen is ook een goeie vlees vervanging .tip 2 peulvruchten zijn ook een goeie vervanging van vlees .tip 3 als je geen vlees meer gaat eten moet je wel weer anderen dingen eten om geen ijzertekort te lijden .tip 4 er is niet altijd in de supermarkt een uitgebreide vegetariese producten .tip 5 het wel handig om met je ouders er over te overleggen (sommige ouders vinden het niet altijd goed )succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

16 mei 2016, 11:05, juliatje.
179

Thankssss:)

16 mei 2016, 16:05, Ano
180

hier nog wat tips tip 1 in het blad Allerhande van Albert hein staan ook veel vegatarische recepten in .tip 2 zuivelspread kan ook lekker zijn en het is ook vegatarsch .tip 3 in Arla Skyr yoghurt zitten veel eiwitten .tip 4 in Naked smooties zit veel vitaminen .tip 5 in Bolletje Spelt Volkoren zit veel vezels .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

17 mei 2016, 11:05, juliatje.
181

Thanks:)❤️

17 mei 2016, 21:05, Ano
182

hier nog wat tips tip 1 de Alpro sojadrink rode vruchten is ook heel gezond .tip 2 er zit veel vitamine A in olijven .tip 3 er zit veel magnesium in olijven .tip 4 er zit veel ijzer in olijven .tip 5 op de website van het voedingscentrum staan ook veel tips om aaan te komen .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

18 mei 2016, 13:05, juliatje.
183

thankss:)

18 mei 2016, 22:05, Ano
184

ikke ?hier nog wat tips tip 1 vaak zit er in poffertjes E nummers daar kan je op letten .tip 2 zonnebloemolie is ook wel gezond soms .tip 3 zuivelspead is ook meestal een gezond beleg .tip 4 olijfolie is ook meestal wel gezond .tip 5 roggebrood is ook heel gezond .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

19 mei 2016, 16:05, juliatje.
185

thankss! ik begin weer down te krijgen... als ik denk aan vroeger... vroeger (rond groep 8 zelfs nog!) was ik echt dun, nu heb ik ook veel plaatsen weer vet... waarom ik? waarom moest ik opeens zo veel aankomen?:(

19 mei 2016, 22:05, Ano
186

we leven nu in het heden probeer het ook achter te laten en anders kan je met iemand altijd over praten .tip 1 kaas is goed voor de botten .tip 2 het is ook zo dat meisjes een peer vorm hebben en jongens een appel vorm hebben darom hebben meisjes vaak ook meer vet om hun heupen dan jongens .tip 3 probeer ook niet al te veel fastfood te eten om aan te komen .tip 4 keep strong .tip 5 dansen kan helpen om je emoties te uiten .succes met afvallen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

20 mei 2016, 16:05, juliatje.
187

thankss:)<3

21 mei 2016, 11:05, Ano
188

hier nog wat tips tip 1 in kaas zit vaak veel gezonde voedingstoffen .tip 2 kaas bevat veel calcium .tip 3 kaas is goed voor de botten .tip 4 er zit veel ijzer in kaas .tip 5 er zitten veel mineralen in kaas succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

21 mei 2016, 21:05, juliatje.
189

Thanks!:))))

21 mei 2016, 21:05, Ano
190

hier nog wat tips tip 1 in augurken zit veel zout dus daar kan je opletten .tip 2 augurken bevatten veel vitamine K .tip 3 augurken kunnen helpen met blessures soms . tip 4 het gezonds is om natriumarme augurken te eten .tip 5 als je teveel augurken eten kan dat leiden tot een te hoge bloeddruk .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips en hoe gaat het met aankomen eigenlijk ? groetjes juliatje.

22 mei 2016, 11:05, juliatje.
191

thankss!

24 mei 2016, 07:05, Ano
192

hier nog wat tips tip 1 sojabonen zijn heel gezond .tip2 je moet sojabonen ook weer niet te vaak eten .tip 3 sojabonen kan een gezond tussendoortje zijn .tip 4 in sojabonen zit veel energie .tip 5 er zijn ook vaak bewerkte sojabonen dus daar kan je op letten .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

24 mei 2016, 16:05, juliatje.
193

thanks! Ps ik ben echt vegetariër geworden:)

24 mei 2016, 17:05, Ano
194

oh en bevalt het je ? tip 1 tofu is ook heel gezond .tip 2 er zit veel calcium in tofu.tip 3 er zit veel mineralen in tofu.tip 4 er zit veel magnesium in tofu.tip 5 ongeveer 4,5 procent van de bevolking is een vaganist of vegatarier in nederland .succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetje juliatje.

25 mei 2016, 13:05, juliatje.
195

Ja!:) Thanks❤️

25 mei 2016, 22:05, Ano
196

mooi hier nog wat tips tip 1 check goed of je geen vleesproducten koopt.tip 2 er bestaat ook een vegatarische slager mischien kan je daarheen .tip 3 er is ook een vegatarische keurmerk dan weet je zeker dat er geen vlees in zit .tip 4 champignonsoep is ook vegatarisch en ook gezond .tip 5 vaak zijn er ook gezonde salades in de supermarkt maar ook vaak salades waar minder goede dingen in zitten .succes met aankomen ps ik stuur later tips groetjes juliatje.

26 mei 2016, 16:05, juliatje.
197

thanksssssssssss:)

26 mei 2016, 17:05, Ano
198

en hoe gaat het met aankomen ? en sorry dat ik zo laat antwoorden maar ik heb helaas geen tips meer .maar je kan altijd me oude tips nog door lezen het spijt me heel erg .succes met aankomen ps ik ben er altijd nog voor je op 99 gram groetjes juliatje.

28 mei 2016, 18:05, juliatje.
199

Ik wordt er blij van om al deze tips te lezen, hoe iedereen elkaar helpt. Zelf had ik nog wat tips maar juliatje je hebt ze allemaal al gegeven 😐😄 Veeeeeeel love en succes!! 😘

28 mei 2016, 21:05, Jolalola
200

NEEEEEE HET GAAT HELEMAAL DOWN NU... IK BEN DIK, VET! STRAKS MOET IK MET MIJN BUIKJE GAAN ZWEMMEN IN MIJN BIKINI OMG OMG OMG NOOOO:'( HELP MEEE PLZZZ @JULIATJE PLZZZ EN PLZZZ @JOLALOLA:(

28 mei 2016, 22:05, Ano
201

oké hier nog tips voor een beter zelfbeeld tip 1 je bent niet vet je wou toch geen ondergewicht luister wees jezelf je went er wel aan .tip 2 ga jezelf met niemand anders vergelijken daar word je niet gelukkig van .tip 3 bel een vriendin of ga tekenen of lees een boek of iets anders waardoor je minder down voelt . tip 4 ga geen troost voedsel zoeken als je down voelt dat helpt toch niet .tip 5 bedenk een paar dingen wat je mooi vind aan jezelf en als je je down voelt denk dus dan aan de dingen die je wel kunt .succes met aankomen en je bent uniek onthoud dat wel ps ik stuur nog meer tips voor een beter zelfbeeld groetjes juliatje.

29 mei 2016, 10:05, juliatje.
202

dit is lieff! Maar dat buikje is echt lelijk! ik weet het niet meer... Afvallen of aankomen:/ plz hulp!

29 mei 2016, 22:05, Ano
203

bedankt maar aan je lichaam wen je wel en anders kan je altijd spieren gaan kweken en wat wil je zelf aankomen of afvallen ? je bent mooi zoals je bent .hier nog wat tips tip 1 zoek anders een paar hobby's erbij om die gedachten te vergeten .tip 2 zoek anders een uitdaging in je leven om je minder down te laten voelen .tip 3 schijf anders in een boekje al je gedachten op en als je dan down bent kan je daarin kijken .tip 4 als je eten uitkots dan ben je ook minder gezond dan anderen en sommige die hun eten uitkotsen leven ook korter .tip 5 jij bent bijzonder onthoud dat .succes met aankomen ps ik stuur later tips over een beter zelfbeeld groetjes juliatje.

30 mei 2016, 19:05, juliatje.
204

Ahw wat lief! Maar jij weet niet hoe ik eruit zien...

30 mei 2016, 22:05, Ano
205

ja ik heb je nog niet gezien maar iedereen is anders dus dat maakt iedereen bijzonder. tip 1 knutselen kan ook je down gevoelens laten vergeten.tip 2 anders koop je een dagboek voor je gevoelens .tip 3 anders ga je naar zoon praatgroep om te praten over de dingen die hebt meegemaakt.succes met aankomen ps ik stuur nog tips groetjes juliatje.

1 jun 2016, 14:06, juliatje.
206

thankss

1 jun 2016, 22:06, Ano
207

sorry het duurde ff maar hier zijn wat tips tip 1. Stop met vergelijken

Iedereen is uniek en heeft zijn eigen kwaliteiten; ook jij! Meet jezelf daarom niet af aan anderen. Iedere willekeurige persoon kan bepaalde dingen beter dan jij, dus vergelijken zal je onzeker maken. Let wel: jij kan bepaalde dingen beter dan ieder! Immers: iedereen heeft zijn beperkingen .tip2. Stel reële doelen

Stel altijd reële doelen. Als je de lat te hoog legt voor jezelf, zul je altijd te kampen krijgen met teleurstelling. Leg je de lat ietsje lager, dan zul je te maken krijgen met successen. En vergeet vooral niet om jezelf te belonen als je bepaalde doelen hebt bereikt tip.tip3. Leer omgaan met kritiek

Kritiek is positief! Kritiek is er om van te leren… Kritiek is er om specifieke doelen te kunnen stellen… Kritiek is er om aan jezelf te kunnen werken… Verwelkom kritiek daarom als deze gegrond en opbouwend is en doe er iets mee. Heeft bepaalde kritiek echter geen kern van waarheid, leg het dan naast je neer.tip 4. Leer relativeren

Andermans mening is niet per definitie belangrijk. Beledigingen komen negen van de tien keer voort uit jaloezie of onzekerheid… Complimenten zijn leuk, maar niet noodzakelijk. Leer ook je eigen mening te relativeren. Neem jezelf niet al te serieus en leer te lachen om je blunders. Dit maakt ze in de ogen van een ander onbenullig.tip 5 . Verzorg jezelf

Besteed aandacht aan je uiterlijk. Zodoende zie je er goed uit en voel je je zekerder. Als je je zeker voelt, zul je zelfvertrouwen uitstralen. Als anderen zien dat je lekker in je vel zit, zul je leuker en sympathieker op hen overkomen. Men zegt namelijk niet voor niets dat anderen pas van je kunnen houden als je van jezelf hebt leren houden.succes met aankomen ps ik stuur later tips groetjes juliatje.

5 jun 2016, 11:06, juliatje.
208

Heeeeel erg bedankt voor de tips<33

7 jun 2016, 07:06, Ano
209

hier nog wat tips tip 1 denk jezelf dun .tip 2 praat nooit meer negatief over jezelf.tip 3 door je ouders kan je ook onzeker worden.tip 4 door vrienden kan je ook onzeker worden.tip 5 door je familie kan je ook onzeker worden.succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

8 jun 2016, 14:06, juliatje.
210

thankss:)<3

8 jun 2016, 22:06, Ano
211

hier wat tips 1 ♥ Onderzoek de redenen waarom je niet van jezelf houdt en benader deze redenen met een gevoel van verwondering. Vraag jezelf eens af of deze redenen echt wel zo realistisch zijn.2 ♥ Maak een lange lijst van dingen die jij wel goed doet en lees deze hardop voor jezelf voor.3 ♥ Probeer eens enkel positieve dingen over jouw eigen lichaam te zeggen en denk na over wat jouw lichaam allemaal voor jou doet. Jouw lichaam verdient beter.4 ♥ Recht je hoofd en rug en lach als je ergens heen wandelt of naar toe gaat. Jouw lichaamshouding kan veel invloed hebben op hoe je je voelt.5 ♥ Luister naar muziek met een positieve boodschap.6 ♥ Ga alleen of met een vriendin naar een professioneel fotograaf en laat mooie foto's van jezelf maken.7 ♥ Maak een lange lijst met alle dingen waarvoor jij dankbaar bent.8 ♥ Vertel jezelf en jouw lichaam iedere avond voordat je gaat slapen hoe erg je het waardeert.9 ♥ Schrijf op waarom jouw grootste uitdagingen en mislukkingen in je leven, ook heel goed en waardevol voor je zijn geweest.10 ♥ Vergeef jezelf voor de fouten die je hebt gemaakt in je leven. Ieder mens maakt fouten. Fouten maken is niet erg, als je er maar van leert.succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

12 jun 2016, 12:06, juliatje.
212

Dit zijn echt de beste tips ooit! thanks!!

12 jun 2016, 21:06, Ano
213

bedankt hier nog wat tips tip 1 hoe meer zelfvertrouwen je hebt hoe meer uitdagingen je durft te nemen .tip 2 je hoeft niet perfect te zijn.tip 3 een slecht zelfbeeld kan ook komen omdat je denkt dat je tekort schiet bij dingen.succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

14 jun 2016, 17:06, juliatje.
214

thx!

15 jun 2016, 07:06, Ano
215

hier wat tips tip 1. Spullen maken niet gelukkig. Als je andere meiden ziet met luxe kleding en grote zonnebrillen van Chanel of Gucci, denk dan niet dat zij automatisch zo gelukkig zijn. Zelfs de rijkste vrouw kan diep ongelukkig en eenzaam zijn. Stop met denken dat wanneer je meer geld zou hebben, je gelukkig zou zijn. Zo werk het veelal echt niet. Juist de behoefte om altijd maar meer te hebben en het gevoel dat jij niet genoeg hebt, maakt je ontevreden en ongelukkig. Bovendien is het nooit genoeg, want als je die Gucci-bril en Manolo's hebt, wil je een paar weken later ook die nieuwe Phone nog om er nog meer bij te horen....en zo blijf je bezig! tip 2 Maak van jezelf geen zielig slachtoffer. Denk niet te vaak dat jij altijd diegene bent die pech heeft, die het zwaar heeft, die bijna geen vrienden heeft en weinig geld heeft. Er zijn zoveel mensen met jou die het moeilijk hebben. Door jezelf een slachtofferrol te geven leg je de verantwoordelijkheid bij anderen en blijf jezelf treurend en passie toekijken. Hier schiet je niets mee op. Zelf kan je veel doen...blijf proberen, hoe moeilijk ook . tip 3 Leg de lat niet te hoog! Je kan wel als doel hebben dat je later filmster wilt worden, maar hoe haalbaar is dit? Hoeveel filmsterren heeft Nederland? Hoeveel geschoolde actrices willen de hoofdrol spelen in een film? Hoeveel actrices zitten zonder werk? ga zo maar door. Hoe onrealistische je doelen, hoe groter de kans dat je depressief en teleurgesteld eindigt. tip 4 Kritiek is geen persoonlijke aanval. Juiste kritiek gaat veelal over wat je doet en niet over wie je bent! Als je kritiek van iemand krijgt, voel je dan niet direct persoonlijk aangevallen. Ook als iemand kritiek heeft, kan die je een heel leuk mens vinden! Die persoon vindt misschien iets wat je hebt gedaan niet heel goed, maar jou als persoon wel! Twijfel je hier aan? Vraag het dan gewoon na! tip 5 Je bent op zijn mooist, als je jezelf durft te zijn! tip 6 Vraag anderen wat zij leuk vinden aan jou. Natuurlijk voelt dat ongemakkelijk, maar het kan je wel erg helpen. Bovendien kan het de band die je hebt met vriendinnen versterken . tip 7 Doe aan beweging die je laat lachen en stop met beweging of sporten waar je niet vrolijk wordt . tip 8 Neem de tijd voor eten en probeer het echt te proeven en ervan te genieten. Bedenk eens wat je vroeger heel erg lekker vond en trakteer jezelf hiermee. Maak samen met iemand een heerlijke schotel en dek de tafel met kaarsjes en bloemen . tip 9 Maak geen excuses voor de dingen waar jij van houdt, waar jij dol op bent. Ga ervoor en schaam je niet! tip 10 Als iemand jou vraagt hoe het met je gaat, sta jezelf dan toe om eerlijk te zijn. tip 11 Maak het fijn voor jezelf: steek kaarsjes aan, zet mooie muziek aan en maak jezelf mooi. Wees lief voor jezelf. .
. tip 12 Bedenk bij jezelf hoe weinig het je oplevert om niet van jezelf te houden en jezelf niet te waarderen. . succes met aankomen ps ik stuur later tips groetjes juliatje.

19 jun 2016, 10:06, juliatje.
216

Pff .. , als ik dit lees voel ik me echt dik & wil ik afvallen.

19 jun 2016, 13:06, Lil'Star
217

kom op Lll'Star je bent mooi als je bent anders kun je altijd met de 99 gram mensen praten via chat of mail succes ermee groetjes juliatje.

19 jun 2016, 13:06, juliatje.
218

Lil'Star dat moet je echt niet doen!!! Als je eenmaal begonnen bent...

19 jun 2016, 22:06, Ano
219

trouwens heel erg bedankt voor de tips<3 juliatje

19 jun 2016, 22:06, Ano
220

hier wat tips sorry het duurde wat lang .tip 1♥ Maak lol en lach hardop! tip 2♥ Ga naar de kapper en ontdek de haarstijl die bij jou past en je goed laat voelen over jezelf . tip 3♥ Sta jezelf toe om af en toe verdrietig te zijn. tip 4♥ Koop mooie bloemen voor jezelf en zet ze op een opvallende plek in je kamer of huis. tip 5 ♥Stop met jezelf lui of stom te noemen. Je schiet er niets mee op. Vervang deze woorden voor positieve, vriendelijk woorden enz.. Woorden die je ook over hebt voor een hele goede vriendin. tip 6 ♥Maak een lijst met namen van mensen waar jij enorm veel waardering voor hebt. 'Be what you admire! tip 7 ♥Plan een leuke beautydag in voor jezelf (of met vrienden). Ga eens naar de sauna, naar een schoonheidsspecialist of organiseer een beautydagje aan huis met fijne maskertjes of een heerlijk bad . tip 8 ♥ Schrijf jezelf een lieve brief. succes met aankomen ps ik stuur later tips groetjes juliatje.

25 jun 2016, 20:06, juliatje.
221

thanks!:)

26 jun 2016, 09:06, Ano
222

hier nog wat tips tip 1♥ Wandel in de lente op blote voeten door het lange gras en geniet van de natuur . tip 2 ♥ Stop met jezelf vergelijken met anderen. We zijn allemaal anders en je kunt geen appels met peren vergelijken. tip 3 ♥ Luister naar je gevoel en intuitie. tip 4 ♥ Leer nieuwe mensen kennen of spreek af met vrienden. tip 5♥ Ruim je huis op en verander je interieur eens: een leuk nieuw kleurtje op een muur. Een verfje over je bed of doe een een mooie nieuwe poster aan de wand. De frisse wind erdoor! Pimp je kamer. tip 6 ♥Ga naar de sauna. tip 7 ♥Schrijf iedere dag jouw goede successen van die dag op of benoem ze hardop voor jezelf. Werk daarnaast met positieve affirmaties. succes met aankomen ps ik stuur later nog tips groetjes juliatje.

26 jun 2016, 11:06, juliatje.
223

THANKSSSS! <3

26 jun 2016, 22:06, Ano
224

hier wat tips tip 1 ♥ Doe iets wat je eng vindt, een uitdaging, en ontdek dat je meer kan en durft dan je denkt. tip 2 ♥ stel doelen Stel doelen voor jezelf. Mensen die doelen stellen bereiken meer dan mensen die dit niet doen meestal .tip 3 ♥ Lees boeken van mensen die iets hebben overwonnen in hun leven, die successen hebben geboekt en laat je motiveren . tip 4 ♥
Weet je dat je door lachen echt vrolijker wordt? Een glimlach is zeker gratis en bovendien zie je er een stuk beter en nog vrolijker uit als je een lach op je gezicht hebt. Uit onderzoek blijkt zelfs dat lachen het lichaam helpt om stress te verminderen. Nog meer redenen om helemaal dubbel te liggen van het lachen met je beste vrienden . tip 5 ♥ dansen kan helpen tegen een rotgevoel succes met aankomen ps ik stuur later tips groetjes juliatje.

2 jul 2016, 19:07, juliatje.
225

thanksss!:)

2 jul 2016, 22:07, Ano
226

hier wat tips tip 1 Verzorg je zelf goed.tip 2 Voltooi een taak die je al een tijdje hebt uitgesteld.tip 3 Werk aan je lichaam. Ga sporten en word fitter, sterker en vergroot je zelfvertrouwen.tip 4 Glimlach lichtjes, ook als je je onzeker voelt.tip 5 Ben je op een nieuwe plek? Kijk om je heen met een blik van “Kijk eens, wat een interessante plek.” Met een zachte glimlach op je gezicht.tip 6 Breek je taken op in kleine stukjes. Hoe meer taken je kunt wegstrepen, hoe sneller je zelfvertrouwen groeit.tip 7 Werk met kleine takenlijsten. Gun jezelf het gevoel dat je wint. Grote takenlijsten geven je het gevoel dat je meestal faalt. tip 8 Alle succesvolle mensen maken fouten. Dus jij ook.tip 9 Maak een lijstje met dingen waar jij goed in bent. Wat zijn jouw unieke talenten waar je blij mee bent?tip 10 Meer kennis helpt je zelfvertrouwen vergroten. Met andere woorden: Wikipedia is een goeie vriend.tip 11 Vooruitgang helpt je meer zelfvertrouwen te krijgen. Focus je op de stappen die je hebt gezet.tip 12 Ga je iets doen dat je ontzettend eng vindt? Begin dan klein. Zet kleine stapjes, en bewijs steeds aan jezelf dat je het kunt.succes met aankomen ps ik stuur later tips groetjes juliatje.

10 jul 2016, 17:07, juliatje.
227

hier nog wat tips tip 1 Richt je op bijdragen. Zoek uit waar en hoe jij anderen kunt helpen.tip 2 Ieder mens heeft zijn eigen eigenaardigheden. Die heb jij ook. En dat maakt je tot wie jij bent. Dat is iets moois, niet iets om zomaar weg te drukken.tip 3 Houd je leven schoon, opgeruimd en geordend. Dat geeft je een heerlijk gevoel van controle, kracht en rust. En dat ga je uitstralen.succes met aankomen en hoe gaat het met aankomen ? ps ik stuur later wel tips groetjes juliatje.

10 jul 2016, 17:07, juliatje.
228

ano hallo ?

22 jul 2016, 12:07, juliatje.
229

hey! sorry ik had je berichten niet gezien! maar THANKS echt bedankt voor alles:')

22 jul 2016, 23:07, Ano
230

ps kijk nooit op verpakkigen want dan eet je de suiekrers en vetten niet julie moeten het gewoon hebben hoor

21 apr 2017, 20:04, tamaraaaa
231

geeft niet ano .
*** en het is altijd goed om te weten wat je eet misschien zit het vol E nummers dus het is wel goed je leert bewuster te eten maar ik heb niet gezecht ofzo kweek anorexia en let op wat je eet .

* dit bericht is aangepast door de moderator

21 apr 2017, 20:04, juliatje.
232

Julia let je wel op de spelregels, je hoeft niet overal als eerste te zijn op het forum dat geld ook voor Eva. Maar als julie het zo graag willen ga julie gang kijk even naar de spelregels want het is vaak aangepast julie hebben altijd het zelfde advies jij en Eva. Zijn julie vriendjes van ekaar ik vind eva niet zo lief best raar. Maar alsjeblieft weel weten het nu wel julie praten zoveel me elkaar Jij en Eva. Ik ben Eva de bff van iedereen iedereen mag mijn ik heb nooit haat ik doe jij na waarom doe je zo ik haat het

22 apr 2017, 10:04, Tamaraaaa
233

Volgens mijn is hier gewoon een iemand die hier al die dingen doet het is 2015

22 apr 2017, 10:04, Tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.