hangen

Hoi,

Ik weet niet wat ik moet doen wil graag aankomen maar ook weer afvallen weet dat aankomen ongezond is maar lijkt me zo fijn maar zal ook wel wat platter willen worden ben 1.70 74 kilo en 15 jaar ben een meisj, maar heben meer meisjes dit en wat vinden jongens fijner ? Als ik aankom wil ik en hangbuikje en als ik afval wil ik een patte buik wat moet ik doen tips?

Liefs dikke_noelli

29 jul 2015, dikke_noelli


Reacties

plaats reactie
1

Dik zijn is fijn en voelt lekker en zeker als je een hangbuik hebt.. maar het is wel ongezonder.. veel jongens vinden dikkere meisjes leuker..maar durven er niet vooruit te komen… Wat wordt het?

29 jul 2015, 16:07, …...
2

platte buik en niet dun

29 jul 2015, 17:07, tomas
3

@.....
Dik zijn is inderdaad fijn, en weet dat hrt ongezond is maar t lijkt me wel fijn als ik rond de 80 weeg zegmaar dan moet ik wel een hangbuik hebben toch ? Maar dun lijkt me ook wel weer fijn

29 jul 2015, 17:07, dikke_noelli
4

Ik hou niet van beide, doe mij gewoon het liefst normaal.
Punt is, je verlangt naar meer als je uiteindelijk bezig bent, dus laat je gewoon gaan EN LEEF GEZOND.
Gezond betekent ook dat je je prettig in je vel voelt, maar je moet ermee een goed leven kunnen lijden, vind daarin de balans en het komt echt goed.

29 jul 2015, 18:07, Hero/Villain
5

Hoe kan je dik zijn nou mooi vinden? Ik walg letterlijk van elke vetrol die ik bij mensen zie. Hoe kan je jezelf dat aandoen. Niks ,maar dan ook nieks, is er mooi aan.

29 jul 2015, 23:07, Lillygirl
6

@dikkenoelli, ik denk bij de 80 kg dat je wel een hangbuikje hebt.. Maar zoveel kg is het niet, als het je niet bevalt kun je altijd weer afvallen. Maar ik vind dik gewoon lekker en mooi!

29 jul 2015, 23:07, .....
7

@....
dankjewel, zal nig even kijken maar denk dat t wel goed gaat komen met alles, heb ook een slechte periode waar ik waarschijnelijk veel ga eten omdat het niet super goed gaat ..... maarja t komt wel goed

30 jul 2015, 00:07, dikke_noelli
8

Ik hou persoonlijk van dikkere meisjes ****

***dit bericht is aangepast door de moderator vanwege ongezonde tips***

30 jul 2015, 03:07, maufis

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.