hamburger s

Weetje ik ben veel te zwaar over de 80kg en wil afvallen
Het probleem is dat ik veel hamburgers eet, ik wi
Ze niet meer eten maar het is net alsof ik ze nosig heb om te leven om energie te hebben

kunnen jullie helpen met dit probleem

2 sep 2015, hamburger


Reacties

plaats reactie
1

Hoe lang en hoe oud ben je? Jongen of meisje?

2 sep 2015, 16:09, x
2

14 jongen 165

2 sep 2015, 22:09, hamburger
3

Ik weet niet hoe veel en hoe vaak je ze eet maar stel je eet er elke dag 2. (Dit is even een voordbeeld)
Probeer dan om eerst een of twee keer in de week maar een hamburger te eten in plaats van twee, en zo bouw je get steeds af tot je steeds nog maar één hamburger eet. Daarna ga je op bijvoorbeeld maandag geen hamburgers meer eten. Als dit een of twee weken goed gaat eet je er ook geen meer op donderdag en daarna op zaterdag( je kan ook andere dagen kiezen; maar dit is een voordbeeld.) dan probeer je om maar 1 keer per week te gaan en daarna 1x in de twee weken en zo door.

13 sep 2015, 01:09, Maaike
4

Hee, ik heb dit probleem niet, omdat ik vegetarisch ben en de vegetarische burgers zijn best te eten en zijn gezonder... Of kijk een filmpje over hoe die burgers gemaakt worden misschien begaat je eetlust dan..?!

18 sep 2015, 21:09, anoniem
5

Om eerlijk te zijn, 80 kilo is inderdaad te veel. Ontdek eens wat voor andere (gezonde) dingen je lekker vind. Probeer zo min mogelijk aan eten te denken. Dat je hamburgers nodig hebt,is niet waar. Je hebt het jezelf laten geloven. Luister naar jezelf, wat jij wil en wat jij vind dat jij moet doen.

22 sep 2015, 20:09, Babette
6

probeer iets anders doe ik ook maar weeg nog steeds te veel -,-

25 sep 2015, 22:09, *just*someone*with*problems*

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.