hallo! ik ben heel erg bang voor spinnen na 1x zien kan ik bijna niet meer slapen. weet jij daar iets op? hoop het wel.

hallo! ik ben heel erg bang voor spinnen na 1x zien kan ik bijna niet meer slapen. weet jij daar iets op? hoop het wel.

1 mrt 2013, Jasper


Reacties

plaats reactie
1

Heej!
Ik ben zelf ook best wel bang voor spinnen, maar ik wel een idee dat misschien helpt... Ik denk dat je gwn moet beginnen met een klein spinnetje buiten te zetten, en is dat gelukt kun je proberen om nog wat grotere spinnen aan te raken....
xoxo

2 apr 2013, 18:04, weegschaal
2

hee,
ik plet ze gewoon dood met mn schoen of ik roep mn vader, want mn moeder durft het ook niet. Ik vind spinnen echt dood eng!

x

12 mei 2013, 19:05, bahh
3

**********

the spider cleaners kan je ook eens bellen

Dit bericht is aangepast door de moderator.

18 mei 2013, 11:05, spinnie
4

je kan denken aan dat ze eigelijk niks doen als je ze ziet probeer ze vooral de pletten dat raak je ook je angst af want dan denk je zo weer een minder om bang voor te zijn !

groetjes crazy banaan

29 jun 2013, 20:06, crazy.banaan
5

Ik snap je helemaal gister voor het slapen gaan was er een spin in mijn kamer ik durfde nauwelijks te slapen om 2 uur viel ik in slaap en 5 werd ik weer wakker ;(

27 jul 2013, 19:07, Evaatjuh
6

Na een keer gaat het wel over.

12 jul 2017, 17:07, Eva
7

Ik ook zo eng

14 sep 2017, 17:09, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.