half naakt door school moeten lopen

Van de week hadden we gym op school en het begon tijdens de gymles al goed. Men klas bestaat vooral uit meiden en er zitten een stuk of 7 jongens bij. Tijdens de gymles moesten we een salto over zon kast maken en er stonden 2 jongens bij die je armen dan vast grijpen zodat als het verkeerd gaat ze je opvangen. Nou ik moest dus springen en 1 van de jongens grijpt men arm mis en trekt het bandje van men shirt half van men schouder waardoor hij per ongeluk men halve shirt kapot scheurt. Onder men shirt heb ik geen bh aan tijdens het sporten want dit shirt zit best wel strak en dient als een soort sport bh. Dus ik zat daar met een kapot shirt en je kon dus gewoon 1 van men borsten zien. Ik natuurlijk snel men handen dervoor maarja de helft van de jongens had het natuurlijk al gezien. De lerares zij dat ze nog wel een reserve had dus die deed ik aan en de rest van de gymles ging het goed. Nu moeten we na gym altijd douchen. (Gewoon gescheiden jongens van de meisjes) Nu vind ik het niet erg dat de andere meiden mij naakt zien dus douch ik ook naakt. Nu waren een paar meiden later in de kleedkamer terwijl ik dus al aan het douchen was. Toen ik de douch uit kwam was mijn hand doek weg. Ik dacht shit nouja dan maar gwn even blijven zitten en dan kleren erover. Nu hadden een paar van de meiden die later binnen kwamen men kleren weg gehaald en ergens anders neergelegd maar ik wist niet waar. Uiteindelijk zijden ze dat 1 van de meiden men kleren in het hok bij de gymzaal aan de andere kant van het pand had neer gelegd. Oftuwel om me te kunnen afdrogen/aankleden moest ik het halve pand door. ZONDER KLEREN. Gelukkig was het half 5 en was er bijna niemand. Ik heb ff heel snel de gang op gekeken of er niemand was en ben toen snel naar men kleren gerend en gelukkig lagen men kleren daar ook. Toen heb ik me in dat hok afgedroogt voor de rest en aangekleed. Wel hadden ze men onderbroek en bh weg gelaten dus moest ik zonder de naar huis maar dat maakt me niet zo veel uit. Men klas haalt wel vaker dit soort grapjes uit dus ik vond het niet heel erg. Niemand heeft me uiteindelijk gezien denk ik. Heeft iemand anders hier nog ervaringen mee? Dat je naakt of halfnaakt in school hebt gezeten. Dat bijvoorbeeld iemand je shirt naar beneden trok in de aula ofzo? Laat het weten

3 jan 2016, kelly


Reacties

plaats reactie
1

Dit is toch niet notmaal

7 jan 2016, 19:01, Trrll
2

DAT IS ECHT NIET NORMAAL!!! MOET JE ECHT MELDEN..... DAT ZIJN GEEN "GRAPJES"!!!! >:(

17 feb 2016, 03:02, WOW
3

dit is gewoon pesten ik zou naar een leraar ,je ouders ,je bff of iemand anders die je vertrouwd want aan dat pesten kan wat gedaan worden hier nog wat tips tegen pesten tip 1 vertel het aan je leraar of lerares want zij kunnen er wat aan doe en anders gaat het pesten maar door .tip 2 zeg anders tegen hun als ze niet stoppen dat je naar je meester of juf gaat .tip 3 doe er ook iets tegen ga niet alleen maar vragen of anderen wat willen doen zeg tegen hun gewoon dat je dit niet laat gebeuren hier nog een paar beledigingen om te zeggen als het uit de hand loopt. kom op of jullie nou zo slim zijn mijn huisdier is veel slimmer (kan ook een jonger familielid zijn ) of als zij zeggen dat ze mooi , sportiever of cool zijn of iets anders zeg je goeie grap . of je zegt dat ze niet moeten liegen bijvoorbeeld als ze zeggen dat je suf bent bijvoorbeeld wil je nog meer beledigden opmerkingen stuur dan een bericht op dit forum ps als je wilt stuur ik dan nog meer tips over pesten .succes ermee groetjes juliatje.

17 feb 2016, 13:02, juliatje.
4

en het is ook zo dat je ouders of jij of je verzorgers voor je bh en onderbroek hebben betaald dus jij laat het dus gewoon toe waar jij of iemand anders voor betaald heeft en laat je het gewoon stellen !

17 feb 2016, 13:02, juliatje.
5

Dit is niet normaal, hiermee moet je echt naar de schoolleiding of iemand die je vertrouwd. Dit is pesten, natuurlijk moet je niks doen wat je niet wil, maar als het zo doorgaat nemen ze je kleren mee of halen ze de jongens de kleedkamer in. Ik zou als ik jou was nu wat doen, zo dat het stopt. heel veel sterkte
XX

16 jun 2016, 17:06, Miezzzz
6

Ik heb dat eerste ook wel eens gehad bij dansen het ging zo we moesten samen met een jongen dansen toen iedereen naar huis was pakte ik ook mijn spullen die jongen trok mij weg en zei kom we oefenen die dans nog even ii dacht oké want hij is wel aardig Enzo maar toen we aan het dansen waren trok hij ineens keihard aan mijn shirt ik stond daar in mijn blootje en ik heb amper borsten dus ik schaamde me dood daarna ben ik er gelijk vanaf gegaan

12 jul 2016, 17:07, 112
7

DAT KAN TOT NIET

27 nov 2018, 22:11, Anna
8

Dit is zoo niet respectvol, ik schaam me zo erg over dingen di er gebeuren. Deze wereld respecteert niemand elkaar meer ik vind het echt Een schande! Lieverd jij bent echt een sterke meisje dat je hier nog mee zo rustig leeft, ik zelf zou gek worden geloof me. Zulke mensen moet je negeren. God ziet hun allemaal zulke daden uithangen. Ik hoop dat echt alles goed met je komt

10 jan 2019, 18:01, Anoniema
9

MAAR ZO.EEN MEISJE HOORT NAAR DE LEIDING VAN JOU
SCHOOL NAARTOE TE GAAN;-WANT DIT GEEN GRAPJE ME
ER DIT IS GEWOON PESTEN GAAN;-EN DAARBIJ HOORT OOK HARD EROP TREDEN GAAN GEWORDEN?

6 mrt 2019, 22:03, SASKIA
10

oke dit is wel heel kut maar wtf draag dan een fucking bh dan was er niks aan de hand.

14 mrt 2019, 10:03, bananenstep
11

ja stop meteen met pesten vooral als dat vaak blijf doen dan gaat de persoon spijbelen en leert hij ook heel wijnig ik spreek uit ervaring ik werd vroeger ook heel vaak gepest en daar zit ik nu mee zodat ik nu overal hulp bij nodig heb

21 jun 2019, 13:06, opa68
12

Dit is echt niet normaal! Praat erover, je hoeft er niet mee te zitten dat die jongens je borsten zagen het probleem zijn die meisjes spreek ze aan en praat erover met je ouders, je bestie(s) je juf of gewoon iemand die jij vertrouwt. Pesten is verschrikkelijk wees niet bang om erover te praten! Good luck! 😊 xxx

22 jun 2019, 21:06, I ❤ Harry Potter
13

Medelijden! ECHT IK KAN ME ZO TERINGHEKEL KRIJGEN AAN JONGENS DIE MEISJES PESTEN DAT DOE JE TOCH NIET KUT BLAGEN GA FF JONGENS PESTEN IPV (GEVOELIGE) meisjes echt 😠

5 jul 2019, 01:07, Pubertje 14
14

Ik zat lekker in de school totdat een vriendin de bandjes van me BH los trek en vol op me BH uit trok en toen met een andere vriendin me handen vast gepakt en me shirt een poos omhoog gedaan
Ze zijn toen wel geschort maar het zijn nu ook geen vriendinnen meer...

13 nov 2019, 17:11, Emy
15

Ik denk dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je het niet zo erg vindt, maar dit is wel degelijk erg. Ze proberen je te vernederen, en als je het niet aan iemand vertelt gaat het alleen nog maar erger worden. Wat ze deden is écht niet normaal, kom voor jezelf op.

16 nov 2019, 10:11, marie
16

Echt sneu
Ik vraag me af waarom namen je vrienden het niet voor je op. Ik zal dit melden want dit zijn geen grapjes.
Echt sneu...

2 jan 2020, 01:01, ... Anoniem...
17

ik had een keer een jurkje aan en die werd toen in de aula naar beneden getrokken en ik had geen ondergoed aan, de hele school had me toen kunnen zien. ik ben nu verhuisd en zit nu op een andere school.

13 mei 2020, 14:05, Lisa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.