hair down there

Heey meiden,
Vraagje; wat doen jullie met je lichaamshaar? Dan bedoel ik 1 schaamhaar, 2 okselhaar en 3 beenhaar.
Zouden jullie kunnen vertellen wat je er mee doet? Of je het helemaal weghaalt, laat staan of bijhoud?
En bij het schaarhaar, tot waar haar je het weg? En hoe?

groetjess,

9 mei 2022, xx


Reacties

plaats reactie
1

Schaamhaar scheer ik helemaal glad.
Is wel een lastig klusje voor een jongen.
Zie de andere post over schaamhaar hieronder daar heb ik uitgelegd hoe dat moet.

Oksels doe ik met de tondeuse kort maar alleen in de zomer of als ik naar een zwembad ga.

Beenhaarlaat ik staan ben geen wielrenner 😉

Borsthaar heb ik nog niet.

9 mei 2022, 21:05, Yeti
2

Schaamhaar haal ik soms weg, okselhaar wel vaker tijdens de zomer en beenhaar niet zo vaak. Aan beenhaar en schaamhaar heb ik schijt maar okselhaar is lelijk vind ik

10 mei 2022, 21:05, Eva
3

Scheren doe ik alles
benen, schaamhaar en oksels
staat veel mooier vind ik en ik voel me dan fijn :-)

schammhaar dus alles. met een goed en scherp mesje, vaal onder de douche of net daarna. goed inzepen. in laten trekken en daarna rustig scheren. mesjes vaak schoonmaken, zeker de eerste keer met lange haartjes.
huid waar nodig goed strak trekken. wijdbeens of staand met een been omhoog werkt goed

xx

11 mei 2022, 12:05, rox
4

Ik heb mijn schaamhaar ook een keer geheel laten waxen een Boyzilian.
Echt helemaal glad en de pijn viel me erg mee.
Wel even spannend om bij een vrouw die ik nog nooit eerder gezien had met alleen mijn
t-shirt nog aan op de tafel te liggen.
En dat die vrouw dan ook nog zeker een half uur heel geconcentreerd naar mijn piemel aan het kijken was.
Maar daarna echt heerlijk glad en fris 😁

Eén keer een intake gedaan voor laser ontharen. Met één proef stukje van 2 milimeter, maar dat plekje voelde ik 2 maanden later nog.
Dus daar kijk ik wel voor uit voor je het weet heb je huidkanker op balzak en piel Brrrr😰

11 mei 2022, 20:05, Yeti
5

Hey xx, ik ben Esmé en ik ben 17 jaar oud. Mijn schaam- en okselhaar begonnen te groeien vanaf mijn 10e. Ik vond het maar raar allemaal en ik scheerde het weg. Een paar jaar later heb ik het een half jaar laten groeien en dat vond ik uiteindelijk toch het mooist :) bovendien ziet het er mooi en vrouwelijk uit dus heeft het mij duidelijk gemaakt: lekker laten groeien!

22 jul 2022, 22:07, Esmé
6

Hello ts, ik ben Lara en ben hier nieuw. De topics vind ik wel ok. Ik zal me later wel voorstellen. Mijn antwoord op je vragen:
1 Ik scheer enkel mn benen.
2 ben 16 en heb mn oksels en mn kut zeg maar nog nooit geschoren, getting of bijgewerkt. Heb dus wel een heleboel donker schaamhaar, volle bos die alles
(Mn kut) bedekt.
3 waar ik ophoud met mn schaamhaar?? Nou, eerlijk
gezegd gewoon niet! Ik scheer me nooit dus Ben niet anders gewend om een flink behaarde kut te hebben
Er moet bij mij gewoon een volle bos op groeien! En ach, commentaar is van de jongens juist lief en positief
de jonge kale meisjes zijn juist vervelend, is ok hoor.

3 sep 2022, 14:09, @Lara16
7

Hoi Esme hierboven, ik ben Lara, 16. Ik reageer ff op je bericht. Ben erg blij dat er meer meisjes dan ik alleen
hier posten, ik ben het dus helemaal met je eens! Echt stoer van je om met als ik gewoon een stoere, trotse meid van 17 die er lak aan heeft wat de rest van de kudde vind. Ik kreeg zelf op mn 9 e al schaamhaar, en ik heb het vanaf mn eerste zwarte bosje "Beneden" erg fijn en prettig gevonden om op die leeftijd al een
aardige bos te hebben. Heb er niet eens over nagedacht om nog maar een haar weg te halen.
Op mn 12e had ik al echt een volle bos haar, en trots dat ik was! Nu 16 jaar, nooit geschoren of wat dan ook.
Ik heb het al jaren terug besloten zo harig te blijven.
Jongens of dates hebben eigenlijk nooit moeilijk gedaan hoor, ja, als ze mn kut de eerste keer zagen wisten ze niet wat ze zagen hi hi! En ik zei ook altijd gelijk dat mn kut en zo Echt wel zo behaard blijven.
Esme,dank voor je steunende woorden, we zijn niet de enige meisjes die voor een behaarde kiezen,xxx doei!

4 sep 2022, 02:09, @Lara16
8

Hallo ik ben een vrouw van 25.

Ik heb mezelf altijd kaal geschoren tot ik 17 was. Daarna kreeg ik een vriendje en hij vond het super als ik mijn schaamhaar liet staan. En zelfs in de winter okselhaar. Dus ik ga nu zo'n 8 jaar volledig behaard door het leven. Alleen mijn benen die scheer ik wel een mijn oksels alleen in de zomer. Het is heerlijk om je jezelf daar niet druk over te hoeven maken xxx madelon

24 sep 2022, 09:09, Madelonxoxo
9

Hey Madelon, Ben nog maar een meisje van 16, ik kreeg al erg jong schaamhaar en niet zo n beetje ook. Maar ik vond dat al dat haar daar gewoon hoorde. Punt. Dacht er nokit aan om dat weg te halen. Heb nu echt flink behaarde vagina. Vriendjes kijken meestal wel even raar of verbaasd als ze zien dat ik "Daar" niet kaal ben maar een heleboel schaamhaar heb. Ik zeg dat ik het zelf zo wil en het fijn vind om een heleboel haar op mb kut te hebben. Nee, klachten heb ik echtvgeen last van hoor! Gewoon jezelf zijjn, kaal of behaard. X lara

10 nov 2022, 08:11, @Lara16
10

Heey Lara, ja je "hoort" je lichaamshaar allemaal kaal te scheren. Dat wordt vanaf je geboorte erin gestampt. Maar toen ik op mijn 17e en vriend kreeg die overal flink behaard was dacht ik, dat ga ik ook proberen een nu op mijn 25ste 8 jaar later nooit meer een scheermes mijn schaamhaar gezien. Ik ben nu voor het eerst op vakantie geweest waar ik zelfs mijn okselhaar niet heb geschoren. Dus ik heb nu net 1.5 week met flink behaarde oksels rondgelopen in curaçao. Daar waar je nooit mouwen draagt dus iedereen heeft het gezien. Ik heb van niemand commentaar gehad alleen wat blikken. Ik heb wel van 4 meiden positief commentaar gehad. Ze vonden mij stoer en wilde hetzelf ook doen nu haha. 1 van hen had de rest van de vakantie haar okselhaar ook niet meer geschoren. Je zag ook duidelijk veel stoppels. Super geil! Ik ben blij met al mijn haar en schaam me nergens meer voor #alwayshairy. Heb jij ook okselhaar of scheer je dat wel lara? Ik hoor het wel xx madelon

23 nov 2022, 22:11, Madelonxoxo
11

Heey Madelon! Ha ha ha, 😂 ik vind je echt een stoere vrouw hoor! Je bent de eerste hier die mij gewoon wel serieus neemt. Oh wat een verhaal Manon, Curaçao met harige oksels. Je bent een heldin voor me! Op je vraag: ik ben een meisje van 16 en heb al zo n 6 jaar schaamhaar en zo. 10 jaar dus was ik, en ik vind het zoo stoer dat ik kon laten zien dat ik al een Echte vrouw aan het worden was. Echt, ik heb me dus helemaal nog nooit ergens op mn lichaam getrimd, geschoren of wat dan ook. Ach, natuurlijk heb ik ook wel eens dat er iemand wat van mn behaarde oksels moet zeggen, pffffff, doet me Echt niks dus. Ja Manon, ik heb ook gewoon okselhaar hoor net als jij, t is zwart en veel. En ja, zichtbaar, maar net als jij is het heel zelden dat ik reacties heb.
En idd, ik heb ook juist positieve reacties, we doen blijkbaar iets goed Manon ha ha!
En bijna al mn vriendjes namen me zoals ik ben
en zeiden gewoon niks over mn behaarde poes, oksels en zo. Hey Manon, jij lijkt echt heel veel op mn oudere zus Carmen, ze is ook net 25 en ze scheert zich al zeker 10 jaar nergens meer. Ze is echt stoer, en mn grote zus is echt mn voorbeeld. Jij zal het echt wel met haar kunnen vinden! Ze wil wat tegen je zeggen, via mijn account ok? Lateerzzzz.

24 nov 2022, 12:11, @Lara16
12

Hoi Manon, ik ben Carmen, de oudere zus van Lara. Ha ha, ik heb je stukje gelezen, mn zusje had het over je, dat je dus op mij lijkt. En dat doe je zeker Manon. Ook 25? Zeker ook ik #AlwaysHairy! Ik moet er zelf dus echt niet aan denken dat mijn vagina bv geen flinke bos haar
zou hebben...Ben niet anders gewend. Ik heb ook het geluk gehad dat mn huidige vriend dus Juist vanwege mn vrouwelijke beharing zwaar op me gevallen is. Dus ik mag me niet eens bezighouden met scheren etc. Ha ha, en ik ben net als jou eigenlijk, als ik naar het t strand of zwembad of de sauna ga die ik echt niks aan mn lichaamshaar, ik kan me echt niet druk maken dat mn bikinilijn, oksels of benen niet
haarvrij zijn, kijk maar, het is maar. Haar hoor!
Manon, ik hoop dat je een antwoordje geeft, liefs, Carmen, zus van Lara x

24 nov 2022, 12:11, @Lara16
13

Heey lara en carmen. Ik vind het ook echt fijn om te horen dat er meerdere harige meiden zijn net zoals ik. Wel leuk ool dat jullie zusjes zijn. Ik zou dus echt niet weten hoe mijn broer zijn schaamhaar heeft. Okselhaar het hij wel. En hij heeft er een tijdje aan moeten wennen bij mij. Mijn vriend heeft in ieder geval wel alles behaard. (Heerlijk😋😋 ) als wij ook samen in de sauna zijn is het wel grappig 2 van die jongeren 25 en 26 die overal veel haar hebben haha xxx Madelon

30 nov 2022, 12:11, Madelonxoxo
14

Heey Madelon, ja, mijn zus Carmen en ik zijn ook heel close, idd onwijs fijn om een grote zus te hebben die 8 jaar ouder is. We douchen altijd al samen, en hebben geen geheimen. Ik weet ook dat ze er ook echt niks om geeft als de oksels of er wat zwarte schaamhaar uit dr badpak steekt, ze doet ook niks aan dr bikinilijn trimt niks en laat alles gewoon groeien. Ze vind het wel goed zo. En dr vriendjes zijn sowieso al vrij alternatieve jongens, Ach die vinden het echt wel ok dat ze een behaarde kut heeft. Ze schrikken meestal wel als ze zien dat mn zus dus echt heel veel haar Daar hebt. Ik ook hoor, heb echt flinke behaarde poes., En dat blijft ook zeker zo! Groetjes Manon!! xxxx

1 dec 2022, 18:12, @Lara16
15

Heey Manon, heb wat met een leuke jongen sinds kort. Wat vindt jij hier nou als echte Vrouw van? Ik vind het eigenlijk helemaal niet eerlijk hoor, hij heeft gewoon een grote bos bij zijn penis. Ok voor mij. Maar waarom moet ik het zelfs hier onzeker gaan vragen of het wel kan of dat hij het wel "Mag" van hem om NET als hij een flinke bos te willen houden??? Toch oneerlijk? Vind het gewoon erg prettig om een lekkere wilde bos te hebben! Dooei! Lara xxx

13 dec 2022, 00:12, @Lara16
16

Hoi ik heb maar kort geleden schaamhaar gekregen (aan mijn kutje) ik ben bang dat als ik ga zwemmen dat mijn klasgenoten vreemd naar mij gaan kijken ik durf ook ni te scheren of aan mama te vragen. Miss gaan de jongens wat haar zien piepen ben dus zenuwachtig.

3 jan 2023, 23:01, Anoniem
17

heey

ik ben een meisje van 13 en scheer alleen me oksels en soms me bikinilijn ik ben daar best wel onzeker over geweest dat het niet normaal was enzo sinds 2 maandjes scheer ik nouja heb ik aan me moeder gevraagd of ik me oksels mocht scheren terwijl daar eigenlijk niet zo veel haar zat maar ik wou gewoon me bikinilijk scheren want ik heb een volle bos daaro ik zou dat best weg willen scheren maar ik ben bang voor ingegroeide haren ik ben geen geluks vogel en heb altijd een blessure of zoiets dus daarom scheer ik me daar beneden niet iemand tips? ik hoor van best veel meiden dat ze scheren daar maar straks moet ik naar me moeder toe mam ik heb een ingegroeide haar en dan naar de dokter en ja vreselijk toch? me benen wil ik heeel graag scheren ook omdat de zomer bijna komt alleen me moeder wilt dat niet echt ofzo ze liet haar benen zien en zei dat ze dan alleen maar harder en meer terug groeien ik weet dat je moet accepteren dat je een vrouw bent maar ik vind het best wel lastig ik hou van me lichaam (niet altijd) maar me benen accepteer ik niet maar ik heb niet een perfecte band met me moeder dus vindt het eng om te vragen nouja dat was het iemand tips?

xx

13 jan 2023, 11:01, een naam die ik prive hou:)
18

Hee @een naam...
Hoger had ik een paar tips neergezet. Naar ik zet het er nog wel weer neer voor je

Met een goed en scherp scheermesje, die voor mannen zijn vaak beter heb ik inmiddels ontdekt, onder de douche of net daarna. goed inzepen met scheerschuim of gel. in laten trekken en daarna rustig scheren. mesjes vaak schoonmaken, zeker de eerste keer met lange haartjes.
huid waar nodig goed strak trekken. wijdbeens of staand met een been omhoog werkt goed.
En misschien wil een vriendinnetje je wel helpen
xxx

16 jan 2023, 11:01, rox
19

De eerste keren kan het spannend zijn, maar het went snel. Dit is iets waar de meeste meiden van jouw leeftijd wel mee te maken krijgen, maar je leert het snel genoeg.

De tips van rox zijn een goed begin. Ik zou daar nog aan willen toevoegen dat om de huid strak te trekken, ik meestal gehurkt zit met de benen iets uit elkaar. Altijd met een scherp, goed mesje, niet het goedkoopste spul. Dat is prima voor je benen of oksels maar bij je schaamstreek is alles wat gevoeliger. En als je veel haar hebt, maak het voor het scheren wat korter door het te knippen (dat kan met een klein schaartje zoals een nagelschaartje) of een tondeuse of trimmer te gebruiken. Ik wissel zelf af tussen een volle bos en geschoren en ik ben ook wel eens zo eigenwijs geweest dat ik dacht dat het niet nodig was om het even wat korter te maken. Het scheren lukt dan wel, maar je bent de hele tijd bezig je mesje schoon te maken omdat het met elke beweging vol met haar zit. Je bent uiteindelijk veel meer tijd kwijt. Ik gebruik zelf een trimmer, ook omdat als ik scheer ik meestal een streepje laat staan en ik daarmee alles mooi op dezelfde lengte krijg. Ik kort dan dus eerst mijn bos in met de trimmer en scheer daarna met een gewoon scheermes tot er een streepje overblijft. Op die manier ben ik niet helemaal kaal maar ziet het er wel weer een stuk netter uit!

16 jan 2023, 16:01, Kim
20

@Manonxoxo, hey, ben hier nieuw, mag ik als jongen ook op je reageren? Ik dacht na je stukje gelezen te hebben dat mn vriendin dus veel op jou lijkt. Je bent echt niet de enige! Was 17 en zij 19 toen we wat kregen, ik had enkel meisjes gehad die kaal waren, ze had me nooit gezegd dat ze zich al 5 jaar echt nergens meer had geschoren, wist echt niet wat ik zag!Dus om de TS te beantwoorden: ze doet al 5 jaar niks aan haar schaamhaar en dr bikinilijn ook helemaal niet, ook heeft ze erg veel okselhaar. Ze doet dus zeg maar nergens wat aan en laat alles gewoon flink harig. Ze schaamt zich ook totaal niet en is echt niet van plan zich ooit te gaan scheren. Nu 19 en mn vriendin is 21, en ze is nog steeds een echt heel behaard meisje. TS, ik hoop je vraag goed beantwoord te hebben, want echt niet alle meisjes zijn kaal. En ik ben het nu wel gewend al dat zwarte haar overal, mijn meisje is nou eenmaal zo, vind het ok.

27 dec 2023, 06:12, Merlijn19
21

Heey merlijn,

Fijn te lezen. Inderdaad helemaal behaard haha. Ik ga ook regelen naar de sauna en ja ook daar ben ik poedeltje naakt. Inclusief een kokosmat down there en okselhaar. Ik krijg wel af en toe een opmerking maar zie ook geregeld mannen die hun piemel bedekken omdat ze een stijve krijgen als ze mij zien met mijn haar haha. Ik hoor graag van je merlijn

Lieve kusje Madelon

1 jan 2024, 22:01, Madelonxoxo
22

Heb me een paar jaar geleden bij een laser kliniek in Spanje laten diep-laseren.
Een kale doos, oksels, bovenlip en kin.
Zelfs de haartjes in de bilnaad zijn weg gebrand.

Je moet daarna een paar dagen uit de zon blijven, en na het branden kriebelt het een paar dagen n de zones waar het haar weg is.

2 jan 2024, 06:01, Annemieke
23

Je hebt op dit soort forums altijd 2 soorten mensen. Degene die het glad en kaal scheren en de meiden die het als een soort vrijgevochten overwinning vinden dat haar zo weelderig mogelijk moet groeien overal.
Niemand ooit bedacht dat er ook een middenweg in zit!?
Je kunt het ook gewoon bijhouden. Ik houd het met een trimmer voor de intieme delen netjes en kort.
Kort en bijgehouden... Niet kaal... Geen weelderige bossen... Gewoon kort en bijgehouden.

Er zijn meer legitieme opties dan het ene en het andere uiterste!

3 jan 2024, 22:01, Suzanne16
24

Dat klopt suzanne16 iedereen moet doen wat hij/zij fijn en mooi vind. Ik vind het weelderig heel mooi bij mij. Dat is mijn mening. Als iemand het kaal of getrimd wil ook helemaal prima. Ik moet er niet aan denken haha🤭 dus ik laat alles zo als het groeit xx Madelon

4 jan 2024, 09:01, Madelonxoxo
25

Hey Suzanne16, ik snap wat je bedoeld, en het is inderdaad zo dat net als jij veel meiden het prettig en mooi vinden om het zoals jij allemaal bij te houden wat je de middenweg noemt, Je zegt dat er 2 soorten mensen zijn, puur kaal of juist niet. Waarom noem je het een vrijgevochten over winning als een meisje wat jij een weelderige bos noemt heeft? Ik ben een meid van24 en zie het echt niet als een vrijgevochten overwinning (wat je daar dan ook mee wil zeggen) dat ik een weelderige bos heb. Weelderig?? Overwinning?? Pffff, sorry maar waar maak je je druk om Suzanne? Niet alle meiden willen de Middenweg, En ik vind keurig en netjes gewoon echt saai. Waarom zou ik vrijgevochten zijn enkel omdat ik het fijn en mooi vind dat mn vagina flink behaard is? Ik scheer mn benen wel, maar mn oksels laat ik gewoon doen. En ik heb echt geen klachten of zo van de jongens, de meeste vinden het mij speciaal maken. Maar ieder zijn of haar smaak, ieder zn ding toch?

2 feb 2024, 13:02, Saartje24
26

Hey, xx ts, wat ik met mn lichaamshaar doe? Was het op mn 12e echt zat al dat scheer gedoe en heb me nu 6. jaar nergens geschoren alleen mn benen wel. Nu 18 en flink behaard, t hoort gewoon bij mij en vind het mooi staan. Doe er bij mn oksels, kont,, kut echt niks aan. Mn vriendje accepteert het dat ik overal behaard ben en blijf. Ik ben zn 1e meisje met.een harige kut, oksels en haar tussen mn billen. Schaam me echt niet hoor, meisjes hebben ook gewoon schaamhaar en zo. Niks raar aan.

20 apr 2024, 07:04, Ghislaine18

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer