hair down there

Heey meiden,
Vraagje; wat doen jullie met je lichaamshaar? Dan bedoel ik 1 schaamhaar, 2 okselhaar en 3 beenhaar.
Zouden jullie kunnen vertellen wat je er mee doet? Of je het helemaal weghaalt, laat staan of bijhoud?
En bij het schaarhaar, tot waar haar je het weg? En hoe?

groetjess,

9 mei 2022, xx

Reacties

plaats reactie
1

Schaamhaar scheer ik helemaal glad.
Is wel een lastig klusje voor een jongen.
Zie de andere post over schaamhaar hieronder daar heb ik uitgelegd hoe dat moet.

Oksels doe ik met de tondeuse kort maar alleen in de zomer of als ik naar een zwembad ga.

Beenhaarlaat ik staan ben geen wielrenner 😉

Borsthaar heb ik nog niet.

9 mei 2022, 21:05, Yeti
2

Schaamhaar haal ik soms weg, okselhaar wel vaker tijdens de zomer en beenhaar niet zo vaak. Aan beenhaar en schaamhaar heb ik schijt maar okselhaar is lelijk vind ik

10 mei 2022, 21:05, Eva
3

Scheren doe ik alles
benen, schaamhaar en oksels
staat veel mooier vind ik en ik voel me dan fijn :-)

schammhaar dus alles. met een goed en scherp mesje, vaal onder de douche of net daarna. goed inzepen. in laten trekken en daarna rustig scheren. mesjes vaak schoonmaken, zeker de eerste keer met lange haartjes.
huid waar nodig goed strak trekken. wijdbeens of staand met een been omhoog werkt goed

xx

11 mei 2022, 12:05, rox
4

Ik heb mijn schaamhaar ook een keer geheel laten waxen een Boyzilian.
Echt helemaal glad en de pijn viel me erg mee.
Wel even spannend om bij een vrouw die ik nog nooit eerder gezien had met alleen mijn
t-shirt nog aan op de tafel te liggen.
En dat die vrouw dan ook nog zeker een half uur heel geconcentreerd naar mijn piemel aan het kijken was.
Maar daarna echt heerlijk glad en fris 😁

Eén keer een intake gedaan voor laser ontharen. Met één proef stukje van 2 milimeter, maar dat plekje voelde ik 2 maanden later nog.
Dus daar kijk ik wel voor uit voor je het weet heb je huidkanker op balzak en piel Brrrr😰

11 mei 2022, 20:05, Yeti
5

Hey xx, ik ben Esmé en ik ben 17 jaar oud. Mijn schaam- en okselhaar begonnen te groeien vanaf mijn 10e. Ik vond het maar raar allemaal en ik scheerde het weg. Een paar jaar later heb ik het een half jaar laten groeien en dat vond ik uiteindelijk toch het mooist :) bovendien ziet het er mooi en vrouwelijk uit dus heeft het mij duidelijk gemaakt: lekker laten groeien!

22 jul 2022, 22:07, Esmé
6

Hello ts, ik ben Lara en ben hier nieuw. De topics vind ik wel ok. Ik zal me later wel voorstellen. Mijn antwoord op je vragen:
1 Ik scheer enkel mn benen.
2 ben 16 en heb mn oksels en mn kut zeg maar nog nooit geschoren, getting of bijgewerkt. Heb dus wel een heleboel donker schaamhaar, volle bos die alles
(Mn kut) bedekt.
3 waar ik ophoud met mn schaamhaar?? Nou, eerlijk
gezegd gewoon niet! Ik scheer me nooit dus Ben niet anders gewend om een flink behaarde kut te hebben
Er moet bij mij gewoon een volle bos op groeien! En ach, commentaar is van de jongens juist lief en positief
de jonge kale meisjes zijn juist vervelend, is ok hoor.

3 sep 2022, 14:09, @Lara16
7

Hoi Esme hierboven, ik ben Lara, 16. Ik reageer ff op je bericht. Ben erg blij dat er meer meisjes dan ik alleen
hier posten, ik ben het dus helemaal met je eens! Echt stoer van je om met als ik gewoon een stoere, trotse meid van 17 die er lak aan heeft wat de rest van de kudde vind. Ik kreeg zelf op mn 9 e al schaamhaar, en ik heb het vanaf mn eerste zwarte bosje "Beneden" erg fijn en prettig gevonden om op die leeftijd al een
aardige bos te hebben. Heb er niet eens over nagedacht om nog maar een haar weg te halen.
Op mn 12e had ik al echt een volle bos haar, en trots dat ik was! Nu 16 jaar, nooit geschoren of wat dan ook.
Ik heb het al jaren terug besloten zo harig te blijven.
Jongens of dates hebben eigenlijk nooit moeilijk gedaan hoor, ja, als ze mn kut de eerste keer zagen wisten ze niet wat ze zagen hi hi! En ik zei ook altijd gelijk dat mn kut en zo Echt wel zo behaard blijven.
Esme,dank voor je steunende woorden, we zijn niet de enige meisjes die voor een behaarde kiezen,xxx doei!

4 sep 2022, 02:09, @Lara16
8

Hallo ik ben een vrouw van 25.

Ik heb mezelf altijd kaal geschoren tot ik 17 was. Daarna kreeg ik een vriendje en hij vond het super als ik mijn schaamhaar liet staan. En zelfs in de winter okselhaar. Dus ik ga nu zo'n 8 jaar volledig behaard door het leven. Alleen mijn benen die scheer ik wel een mijn oksels alleen in de zomer. Het is heerlijk om je jezelf daar niet druk over te hoeven maken xxx madelon

24 sep 2022, 09:09, Madelonxoxo

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer