Hahahhagagagahhaba nee

Hayy,
Ok dit is best wel raar enz maar ik ben een meisje 14 jaar en ik heb donkerbruin/zwart haar, ik heb een lichte huidskleur en sproeten (lol) maarrr doordat ik dus bijna zwart haar heb en een lichte huidskleur heb, zie je mijn armhaar best erg... helemaal in de winter (shiiiiuuut) weet iemand hoe je dit haar miss blonder/lichter kan maken? Want ik vind het heuuuul stom en bijna vies bleh. Ik bedoel een meisje met armhaar iewl... ik zou het kunnen afscheren ofz maar dan groeit het terug en krijg je stoppels ofz das ook naar. Dus weet iemand miss een “wonder” middel hahahahahhaha
Nouja alvast bedankt voor het lezen :)
xx

23 feb 2018, ****


Reacties

plaats reactie
1

Lieve ****, limoen op je oksels. En als je haar terug komt gewoon een klein beetje van dat speciale verf. Mijn schaamhaar word ook steeds langer, ik ben een blondie met haar tot me schouders (geknipt). Maar mijn schaamhaar is zwart. Je kan er ook van dat gel op doen (weet niet hoe het heet) ik mag geen reclame maken, maar je kan het bij de drogist kopen. Liefs Eva💕

23 feb 2018, 20:02, Eva🎁
2

Welke gel Eva?

23 feb 2018, 20:02, ****
3

Ik weet niet hoe het heet.

23 feb 2018, 21:02, Eva🥥
4

wat een rare titel

24 feb 2018, 10:02, De Gangester 😎
5

Gewoon bleken maar wel professioneel laten doen en niet te vaak.

24 feb 2018, 11:02, Xxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.