Haat hij mij nu?!

Hi allemaal!

Ik had een crush op een jongen, ik noem hem voor nu even S. S leek op de perfecte jongen, aardig, grappig en super intelligent. Hij haalt altijd de beste cijfers van de klas en ik vraag me soms echt af waarom hij niet op het gymnasium zit (we zitten nu in de 5de van de havo). Maar goed, dinsdag, bijna aan het einde van de schooldag zaten we bij maatschappijleer. Ik zat voor hem en voor mij zat mijn grootste "vijand", laten we hem H noemen. H zat me een beetje te plagen en had uiteindelijk mijn etui gepakt die voor me op tafel lag. Ik stond op om hem terug te pakken en wou naar voren lopen, maar halverwege mijn actie struikelde ik en viel weer terug op mijn stoel, waardoor hij heel hard naar achter schoof tegen de tafal van S aan. Ik draaide me gelijk om sorry te zeggen en S zei met een heel geïriteerde blik, doe eens even normaal! Zijn blik was niet alleen geïriteerd, ik kon ook een klein beetje iets zien van walging ofzo, alsof ik het smerigste was dat hij ooit had gezien. Ik heb twee keer sorry gezegd en ik voel me echt ongelovelijk schuldig, maar hij blijft me maar geïriteerd aankijken....

Wat in hemelsnnaam moet ik doen?!

6 feb 2020, Wanhoopje


Reacties

plaats reactie
1

Vraag het hem. Als als het je vriend is vraag dan of hij het nog erg vind
Zo ja, verdiend ie jou niet. Je gaat toch niet walgend en geïrriteerd naar iemand kijken als je gw een ongelukje was.
Kom voor je zelf op.
Liefs

11 feb 2020, 15:02, D💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.