Haarmaskers die niet werken

Heyy lieve forumgenoten,

Ik had al eerder dit onderwerp behandeld, maar ik ben hem kwijt.🤓

Ik had van de Kruidvat een masker gekocht, van de Action, de Etos. Bijna niks werkte.

Ik las allemaal goede reviews, en dan extra tips bij de revieuws. Dus ik heb alles meerde keren geprobeerd. Maar niks werkte!

Ik heb geen shampoo van diezelfde lijn gekocht, ik gebruik shampoo van een kappers merk, en ik was me haar 1 x per week ongeveer. Maar ligt het dan misschien daaraan?

De goedkope maskers van The body shop, Action, Kruidvat, Etos ect deden niks. Sterker nog, de meeste zoals die van de Kruidvat maakte klitten, maakte het vet en droog tegelijk, en het voelde heel touwachtig aan.

Hebben jullie misschien tips? Of denken jullie dat die beoordelingen nep zijn?

Alle tips zijn welkom? En alle aanraders!

Liefs Evaaa❤️

5 feb 2020, Eva🤍


Reacties

plaats reactie
1

1 keer in de week wassen is juist goed maar soms heb je weleens dat je haar niet 'beter' kan worden maar mijn tip is om een natuurlijke borstel te gebruiken, mijn haar klit veel minder nu daardoor en geen nat haar borstelen is ook fijn. Ik gebruik altijd natuurlijke producten maar tegenwoordig gebruiken veel producten deze claim maar zelf zijn ecologisch en bio amable wel goeie sites vind ik. En vaak zijn die goedkope haarmaskers juist niet goed voor haar, maar bedenk bij elk haar werken andere dingen. Hopelijk heb ik je een beetje geholpen maar succes.

6 feb 2020, 16:02, Juliatje.
2

Maar zelf zitten er in de body shop producten toch nog veel producten die niet goed zijn.

6 feb 2020, 16:02, Juliatje.
3

Hee lieve Juliatje,
Ik wil zacht, lang, glanzend en klitloos haar. Daarvoor zocht ik.🙃 Ik las de recensies, maar waarschijnlijk zijn die nep, want niks werkt.

Ik gebruik zelf een tangle teezer (volgens mijn)
En die werkt best goed haha.

Niet alleen zoek ik naar maskers en conditioners, ook naar verzorgende sprays, en anti klit spray.
Van de Kruidvat was alles zeer waardeloos, en van de trekpleister ook.

10 feb 2020, 18:02, Eva🦋
4

Misschien kan ik de ingrediënten erbij zetten?🙃

10 feb 2020, 18:02, Eva🦋
5

Beste, Eva🦋 zelf word er weleens gebruik gemaakt van nep recensies maar je weet het nooit zeker en ieder persoon is anders en het licht ook aan wat voor haar je hebt. Zelf hebben ze bij de Hema lekker ruikende klitspray. Maar parabenen,parfum,alcohol,ftalaten,mineralen oliën,aluminium,polyethylen,siliconen,Dea,tea,mea,peg's,triclosan,Sls,sles en alcohol moet je zoizo mijden in producten.

11 feb 2020, 19:02, Juliatje.
6

Kruidvat andrelon creme popje

11 feb 2020, 22:02, _
7

Ik vraag me eigenlijk af waarom ze dan nog zulke slechte en milieuvervuilende rommel in de schappen zetten. En waarom mensen het kopen. En waarom ze er slechte dingen in doen (als ingrediënten)

12 feb 2020, 14:02, Eva🐸
8

Beste, Eva🐸 omdat het goedkoop is en bedrijven het vaak weinig boeit zolang ze maar winst maken. En mensen denken er gewoon niet over na omdat: ze denken dat wel meevalt die troep,ze er niet willen over nadenken,ze denken dat milieu vriendelijk duur is of er geen tijd voor om over na te denken. En producenten mogen zelf bepalen wat ze er in stoppen zo lang ze maar aan de 'regels' houden alleen die regels gaan niet streng genoeg vind ik.

12 feb 2020, 20:02, Juliatje.
9

Gezond haar begint vooral aan de binnenkant. De juiste voeding, voldoende voedingsstoffen, hormonen die in balans zijn, voldoende maagzuur enz.
Producten voor de buitenkant kunnen wel nut hebben maar werken beperkt. Zou vooral natuurlijke producten gebruiken.

26 feb 2020, 18:02, Lucky

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.