Haar knippen??

Hey...dus ik zit met een vraag. Ik ben een blond meisje van 13 jaar en ik heb een bril. Mij haar is halflang tot net over mn schouders maar ik zit er dus aan te denken om t kort te knippen...als in kort tot net over mn oren. ik ben bang dat ik word gepest of mensen denken dat ik een jognen ben maar ik heb een paar fotos gezien en dat ziet er zoo gaaf uit! Zal ik het doen? Any advice??

25 sep 2016, Johnlock=OTP


Reacties

plaats reactie
1

Nee niet doen! Laat je uiterlijk niet veranderen door een paar foto's! Niet doen!
Xxx

25 sep 2016, 21:09, Girlxx
2

Wel doen! Als je het leuk vindt, waarom niet? En als ze denken dat je een jongen bent... Oke sorry hoor maar dan zijn die mensen wel heel dom. Je mag toch gewoon looks uitproberen? En als je het toch niet zo leuk vindt groeit het gewoon weer aan. En over die vorige reactie... Die foto's zijn geen hypnose dingen waar je door wordt beïnvloedt, het zijn gewoon inspiratiebronnen.

25 sep 2016, 22:09, Anonymous
3

IK zou lekker doen wat JIJ wilt! Het is jouw haar en jouw beslissing dus laat die mensen maar pesten want ik weet zeker dat je er geweldig uit zal zien!

30 sep 2016, 15:09, Roodkapje
4

Als ik jou was zou ik het gewoon doen als je het zelf mooi vindt. Ik heb mn haar ook kort geknipt (tot halverewege mijn nek) en ik dank altijd maar zo: als het lelijk is groet het vanzelf wel weer terug. Ik heb het al jaren zo maar 1 keer was het een beetje een potkapsel geworden. Daarna naar een andere kapper gegaan omdat ik zo niet naar school wilde en nu is het weer helemaal perfect! Je moet gwn niet tte bang zijn en yolo denken haha.

Succes! .x

2 okt 2016, 23:10, AnoniemeAardappel
5

Ik ben 13 en had super lang haar heb het tot onder mijn oren afgeknipt en nu is het al weer bijna bij mijn schouders ik zou het doen en als het niet leuk is gewoon hopen dat het snel groeit bij mij ziet het er niet uit

4 sep 2017, 22:09, Lynn
6

ik zou ze lekker laten groeien

5 sep 2017, 20:09, Meisjefan🍕🍩🍪🐶🍟🎁xxx
7

ik heb mijn haar wel laten knippen (30 cm) voor KiKa en ik heb er toen geen spijt ban gehad (2 jaar geleden). Je moet gewoon doen wat je zelf wil, als ik jou was zou ik het wel doen, wanr ik kreeg heelveel leuke complimentjes en het is ook heel handig. Maar, het is jouw keuze!

13 sep 2017, 19:09, Emogurl
8

Haar kippen

14 sep 2017, 18:09, Berg
9

Ik zou het niet doen heb het vroeger ook wel eens gedaan was eerst best wel populair maar toen ik mijn haar knipte werd ik opeens heel erg gepest niemand wou meer iets met me te maken hebben omdat ze men nieuwe kapsel niet mooi vonden de wereld is niet mooi stop met hopen de wereld is een vreselijke koude plek

14 sep 2017, 18:09, Sarah
10

Ik heb precies hetzelfde als jij, maar dan bruinhaar. Ik heb het nu in een boblijn heel mooi vind ik het zelf maar ik zou het niet al te kort doen

18 sep 2017, 16:09, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.