Haar knippen of niet?

Hee lieve forumgenootjes,
ik heb haar van ongeveer 53 cm. Omdat ik zelf ook best lang ben komt het van achteren bijna tot me middel. Ik heb redelijk kort haar gehad toen ik 5, 7 en 8 was. Toen vond ik dat heel lelijk. Maar toen een paar jaar geleden was het opeens best lang. En ik ben nu mijn lange (ja redelijk lange haar dan) best zat. Mijn moeder zij tegen mijn ''Als jou haar eraf gaat, ga ik echt huilen''. En ik wil ook weer geen kort haar, maar eigenlijk halflang. Net boven mijn schouders. Ik draag soms 2 vlechten en los heel vaak en een staart. Sins kort draag ik ook een hoge staart, want nu is dat nog redelijk lang. Help me alsjeblieft door deze vragen te beantwoorden:
1. Hoelang is je haar in cm?
2. Tot hoelang komt je haar?
3. Welke kapsels draag je vaak?
4. Wat is je haarkleur?
Bedankt voor het invullen? Of je mening geven.
- Liefs, Eva💋

3 aug 2018, Eva🎀


Reacties

plaats reactie
1

1. Weet ik niet
2. Paar cm onder mn borst, maar mijn voorste plukjes zijn ietsje korter
3. Altijd los
3. Donkerbruin/zwart

Je kan je haar ook een beetje knippen en dan steeds korter als je het leuk vind staan. Haar groeit toch weer aan ;)
En wat voor haar heb je eigenlijk? Want met stijl haar vind ik het altijd mooi als het wel iets langer dan schouderlengte is ,en dan de eerste plukjes korter, zodat het eigenlijk van korter naar lang gaat. Ook een lange bob kan heel mooi staan, maar dat is wel veel verandering voor de eerste keer ;)
Met slag vind ik dat het wat mooier als het kort is, behalve met heel dik haar.
Succes! Xxx

3 aug 2018, 12:08, Xxx
2

Dankjewel lieve Xxx,
ik als ik er 15 cm vanaf haal vind ik het wel mooi, dan is het halflang. Ik heb zelf middelblond met stijl/slag. Bij mijn vind ik kort haar niet heel mooi eigenlijk. Misschien wil ik het een beetje kort houden dan net over mijn schouders misschien. Bedankt voor je bericht. 💖

3 aug 2018, 14:08, Eva🎆
3

1. Hoelang is je haar in cm?
43 cm
2. Tot hoelang komt je haar?
Net over mijn borst
3. Welke kapsels draag je vaak?
Los of een hoge staart
4. Wat is je haarkleur?
Bruin, roodbuin, lichtbruin, donkerblond en een paar hele lichte plukken (blond) Ik heb in de zomer natuurlijke highlights en in de winter is het meestal donkerder.

Je moet doen wat jij wil en het klinkt echt alsof je een hele rare moeder hebt, want echt, zoiets zeg je toch alleen als 5jarige...

3 aug 2018, 14:08, Appelflap
4

1. Paar centimeter
2. alleen op me hoofd
3. Een kuif dat doe ik met wachten
4. Donker bruin

3 aug 2018, 20:08, Bluemerel
5

1. Hoelang is je haar in cm?
geen idee :p
2. Tot hoelang komt je haar?
mn ellebogen
3. Welke kapsels draag je vaak?
in de zomer heb ik het vaak in een knot of ingevlochten (2 vlechtjes) en als het niet te warm is heb ik ze altijd los
4. Wat is je haarkleur?
donkerblond

3 aug 2018, 21:08, justmexoxo
6

1.. Idk heb ik nooit gemeten
2. Oksels
3. Los of soms staart
4. Bruin

3 aug 2018, 22:08, Vis

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.