haar kleuren met citroensap....

Hallo allemaal♥

~ik wou een keer mijn haar verven maar mijn moeder zij dat ik nog teklein was (ik ben 14 jaar morgen 15 jaar )

-ik las op Internet dat mensen z'n haar kleuren met 2 citroenen

>maar ik snap 1 ding niet

*dus ik keek ook videos en las het op Internet maar echt iedereen doet iets anders!!!

/ daarom weet ik niet welke ik moet uitproberen

▪nou 1 zeg dat je met 2 citroenen en citroensap moet persen ofzo en dan in een sprey fles schenken en dan nog warm water erin toevoegen en dan kan je het in je haar spuiten en dan 1-2 uur lang in de zon blijven en daarna het wassen met shampoo

★ de andere zegt: pak 1 citroen en haal de sap eruit en schenk de citroensap in een beker en dip je haar erin en dan zegt die dat je 20 minuten onder de zon moet blijven en dan je haar met shampoo wassen

■en sommige doen er 2 citroensap in een bekker en honing en kaneel erin en groene thee erin maar is dat wel handig

ik weet echt niet welke ik uit moet proberen ik denk de 1ste maar kan je haar dan niet drogen

En bij de 2de 20 min echt weinig toch?

En bij de 3de deed die vrouw honing in de citroen sap maar gaat dat dan niet plakken in je haar?

Nou ik heb echt geen idee hoe je je haar kleur moet veranderen met citroen

en hebben jullie je haar gekleurd met citroen? Hoe was het resultaat? Hoe heb jij je mengsel gemaakt?

24 aug 2016, melamke


Reacties

plaats reactie
1

Ja ik had het gedaan en ik had donker bruin haar en na dat ik mijn haar met shampoo had gewassen had ik donkerblond haar en ik ben er erg blij mee

ik deed het net als de eerste

2 citroenensap
deed ik in een flesje maar de flesje zat niet helemaal vol met citroensap en dan moet je de andere half van je fles er warm water in doen en dan moet je het heeeel goed schudden en ik had het in mijn haar gespoten

Maar toen het tijd was om het in mijn haar tespuiten ging mijn moeder me even helpen want ik kon de achterkant van mijn hoofd niet zo goed spuiten dus laat het zeker je moet doen!!

Toen zat ik 1-2 uur onder de zon en toen ging ik naar de badkamer en Voordat ik mijn haar ging wassen met shampoo ging ik eerst goed mijn haar met een doekje drogen en dan pas!!
Dat moet je zeker ook doen!!

PAS OP: zorg wel dat je haar niet schoon is en vettig want ja, ik weet niet ik las op internet dat voor dat je je haar ging kleuren met een citroen dat je haar wel vettig moet zijn !!! :D

oh ik had ook met honing geprobeerd maar doe dat niet toen ik het ging doen plakte het steeds aan mijn haar en dat is echt vies dus doe liever wat ik heb gedaan♥

24 aug 2016, 19:08, suzi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.