Gynaecoloog

Dit is voor mij een beetje beschamend om over te praten maar ik ga het toch doen.

Ik heb sinds een jaar iedere dag gele afscheiding en VEEL.
Nou maakte ik me hier geen zorgen over maar
Sinds een half jaar begon het ook te stinken en keuken.
Ik heb dit opgezocht en kwam op een infectie die.
Nou dacht ik: als ik voor de eerste keer ongesteld word nemen mijn ouders me mee naar de gynaecoloog.
Dus 2 maanden geleden werd ik voor het eerst ongesteld.
En vlak daarna vroeg ik aan mijn moeder: waarneer gaan we naar de gynaecoloog en. Mijn moeder antwoord: dat is volkomen onnodig, ik ben nooit geweest en volkomen gezond.
Toen heb ik haar mijn afscheiding uitgelegd en ze vond het nog steeds geen rede om te gaan...

Wat moet ik nu doen???

(ik ben 14 en 2 maanden ongesteld)

15 jun 2019, Help meee


Reacties

plaats reactie
1

Je kan dit ook prive met huisarts bespreken en anders probeer je moeder mee te leven in wat jij meemaakt. Maar naar gynaecoloog kan echt kwaad, en als de gynaecoloog zegt dat het niet veel voorstelt dan heb ieder geval een bevestiging. Maar kan ook met deze dingen een infectie voorkomen:
Regelmatig handen te wassen, bijvoorbeeld na gebruik van het toilet.
Goede hoesthygiëne toe te passen: hoest in een zakdoek, gooi de zakdoek weg desinfecteer daarna je handen.
Gebruik katoenen ondergoed en slaap naakt of in los zittende nachtkleding.
Het gebruik van inlegkruisjes zorgt ervoor dat het van onderen erg gaat broeien, hierdoor ontstaat een ideaal klimaat voor bacteriën dus pas er mee op.
Ook strakke kleding maakt kans op infectie groter draag dus geen strak ondergoed of bovenkleding.
Eet gezond en beweeg genoeg, gezonde levensstijl helpt echt!
Succes, zeg maar als je meer advies wilt

15 jun 2019, 15:06, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.