Guusje

Hey, ik ben een meisje van 13 en het zit zo: ik zit op school in een geweldige klas met allemaal schatjes alleen volgend jaar ga ik een niveau lager doen :( ik zal ze dan heel erg missen en hoop dat we contact kunnen houden maar dat zal vast wel goed komen alleen mijn leven is niet al te gemakkelijk in mijn laatste weken van school heb ik het heel druk en heb de motivatie gewoon niet daardoor heb ik heel veel gezeik met mijn ouders maar ze snappen me niet en ik kan er niks aan doen ook ben ik heel bang voor van alles en heb ik last van dwangnerosie :( ongeveer drie kwart jaar geleden heb ik waarschijnlijk last gehad van een depressie waar ik niemand over had vertelt nu gaat het beter en op school ben ik helemaal happy en thuis ook alleen als ik moet leren niet heeft er iemand tips hoe ik mijn leven anders kan aanpakken want ik wil niet meer terug vallen in de depressie en het gaat niet meer helemaal goed met me

3 jun 2019, Guusje


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb op dit verhaal al net antwoord gegeven, bij die "depressie graag hulp" maar wil je wel graag helpen

3 jun 2019, 22:06, I ❤️Harry Potter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.