grote tepels en tepelhoven

Lieve meiden ik ben ilse en ben 15 jaar.
Me tepels en tepelhoven zijn mega groot en dik en steken erg uit,! Toen me borsten begonnen te groeien waren me tepels al groot en dik maar nu heb ik inmiddels cup70C en me tepels zijn echt heel groot en dik!! Schaam me enorm hiervoor en meiden uit me klas pesten mij hier ook mee!! Vind het echt verschrikkelijk lelijk en genant, want je ziet me tepels en tepelhoven duidelijk zitten in bijvoorbeeld een bikini. Als ik een slaapfeestje heb dan lacht iedereen me uit of ze kijken. gek omdat je dan me tepels helemaal goed ziet door mehhemdje! Wie heeft ook van die grote dikke tepelhoven en tepels??? Iemand tip of advies want vind het best genant, , , ,,

Hopelijk ben ik niet de enige met dit probleem

Xxxxxx ilse

10 jun 2013, ilse


Reacties

plaats reactie
1

als je er echt heel erg mee zit is het handig om naar de huisarts te gaan.
xx

10 jun 2013, 14:06, anoniem
2

Dat is de natuur, sommigen hebben nou eenmaal meer... Ik zou ook kijken, maar meer omdat ik het wel mooi vind.

23 jul 2013, 11:07, Sweetibi
3

Dat jouw klasgenoten jou hierom pesten is gewoon dom. Je hebt ze gekregen zonder er om te vragen. Ik snap dat je vertrouwen er nu weg mee is bij je borsten maar ga met iemand praten, dat lucht op.

En laat die meiden lullen, ze zijn geen haar beter en je bent prachtig zoals je bent.

26 jul 2013, 13:07, Rwowww
4

u moet er zich zeker niet in schamen. 1. nog veel vrouwen hebben dit dus u staat niet alleen. 2. dat die domme meiden er mee lachen kan ook zijn uit jaloezie dus niet opkijken. 3. u bent nog jong later zal u er zeker mee tevreden zijn omdat veel mannen houden van grote tepels dus wees blij. ik zou er zeker mee tevreden zijn dat mijn vrouw dit had.
ik wens u veel sterkte en geluk toe.

5 sep 2013, 13:09, luc
5

Als pannenkoeken?

4 dec 2017, 14:12, Eva
6

Haha pannenkoeken 😂

5 dec 2017, 17:12, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.