Grote boezem

Hey iedereen
Ik ben een meisje van 14 en heb D cup wat dus vrij groot is en zeker voor mijn leeftijd! Ik vind het vaak erg ongemakkelijk meestal ook gewoon omdat de meeste meisjes van mij leeftijd niet zoveel hebben. Maar ik vroeg me af of er nog meisjes zijn met een iets grotere boezem zoals ik en waar jullie bikini’s kopen. Alvast bedankt Xoxo M

9 aug 2018, M


Reacties

plaats reactie
1

Hey M,

Ik kan me voorstellen dat je het soms ongemakkelijk vindt om een grote boezem te hebben en dat dat soms klachten geeft. Er zijn wel meer meiden met een grote boezem, dus voel je daarin niet alleen!

In principe kun je bij elke lingeriewinkel wel een bikini kopen die jou past. Elke lingeriewinkel heeft bikini's met verschillende cupmaten, vaak van AA t/m F. Cup D is een veelvoorkomende cupmaat bij vrouwen, dus zijn er vaak genoeg leuke bikini's te vinden met die maat!

Vooral bij een grotere boezem is het belangrijk dat een bikini (en zeker een BH!) voldoende ondersteuning geven. Je kan je daarom het beste laten helpen en adviseren door het winkelpersoneel bij het kopen van BH's en bikini's. Als je dit spannend vindt, kun je misschien je moeder of een goede vriendin meevragen.

Succes en shopze!

10 aug 2018, 08:08, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.