Grootste angst vragenlijst

Hey ik ben zelf heel bang voor de zee omdat ik het eng vind om nooit te weten wat er onder me zwemt (en het feit dat er nog maar 5% van alle zeedieren ontdekt is dus WIE WEET WAT VOOR BEESTEN DAAR ZITTEN) en voor het leven na de dood omdat ik niet weet wat er gebeurd als je dood gaat. maar ik ben benieuwd, wat is jullie grootste angst en waarom zijn jullie er bang voor?

25 jun 2020, 🥺


Reacties

plaats reactie
1

Haha ik heb een zeer unieke en specifieke grote angst; namelijk overlijden in onderwater grotten. Niet voor de dieren ofzo, nee omdat als je overlijd hierin je niet gehaald kan worden. Je lichaam wordt een soort slijm ding. Als iemand je probeert te halen kan de ander vast komen te zitten in jou en dan red die het ook niet. Ik zal dus nooit in onderwater grotten gaan zwemmen.
Een andere angst zijn pratende dode dingen in filmen. Zombies, skeletten alles is prima, als ze maar niet beginnen met praten haha.
Voor de dood, of het leven erna ben ik niet bang. Zelf hoop ik dat er niets is na de dood. Het lijkt mij zeer vermoeiend als er nog iets na komt...

26 jun 2020, 13:06, KAAS
2

Heey
Ik zelf heb best veel anste.. Ik ben 13 en ik ben bang voor hoogtex want alles lijkt in een x zo hoog en straks val je en ben ne dood k heb een angs voor clowns wamt dir zijn gwn eng ik heb een angst voor de dood en hoe gemeen t ook mag klinken k ben al 4 jaar niet meer bij een begraafplaats geweest omdat k bang ben dat die mensen ofz jets doen verder ben ik bang voor braken ik heb al 5 jaar niet meer gespuugd ik krijg altijd paniek aanvallen enz en ben bang in het donker dag ik niet alleen ben en ben bang ommaan te komen en heb een angststoornis dus ben voor veel dingen bang dat ii dat heb k bennook Vaak bang dag ik bloedpropjes heb ofz maarjaaa sorry voor late rea xx! Liefss❤

27 apr 2021, 02:04, yaar_x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.