goede berichten

Hoi lieve schatten ik wil iets belangrijks delen, ik stuurde al een bericht dus lees maar als je wil. Hey, sorry dat ik het zeg het is hard maar toch ik ga het wel zeggen. Je had beter moeten nadenken en ook denken aan ons. Je wilt dun zijn maar op een ongezonde stomme manier. Wij zijn er nog en trekken op een andere manier aandacht. En ik snap dat je je verdriet wilt los laten maar je verdriet komt meer en meer het is verdubbeld. En dan ga je ook dood. Maar toch moest je wel de keuze en gevolgen inzien. De wereld is niet mooi de wereld is hard. Soms lijkt het of de wereld ons slaat. Zo hard, maar ook voor ons en daar denkt bijna niemand aan. Wij zien jullie pijn lijden en jullie niet. En dan zijn julie nog boos en halen slechte cijfers, en jullie haren vallen uit. Julie zien in de spiegel een dik persoon, maar jullie zijn skeletten. En jij bent boos op ons (denk je dat het leuk is) dat is niet goed. Maar ja dat is ook een gevolg en jij koos ervoor. Dacht dan na dat je luie ogen kreeg, haaruitval, gele tanden, ruzie, verdriet, darm problemen, bloed en poep, rode bleke huid, schuldigheid. Je mag wel dun zijn hoor (ben ik ook BMI 17.) Maar anderen zijn er ook onzeker van het is een gevoel en besmettelijk dus. Straks komt iedereen in deze schoenen. En valt niet de kwart dood maar de helft. Waarom zijn er mensen nog zo lief. Je kan ook meegaan en lief doen maar dan kom je nergens. Laat ze gewoon eten en doe het. Hulp is niet het eerste misschien worden ze gepest op school, en dan is het eerst niet het beste. Maar laat het los. Wil jij die gevolgen? Wil jij geen privé in het ziekenhuis/kliniek? Even de gevolgen daar: geen privé, geen zelfstandigheid je mag niet alleen naar de wc. En je spullen worden afgepakt, je hebt geen internet, je vrienden ben je kwijt, je kan je hobby niet doen. Pluk het leven want je kan maar een keer. En met erg ondergewicht verkort dat je leven. En je moet ook aan ons denken. Misschien hard maar zo is anorexia en vergeet het niet. Knoop het in je oren en luister nou. Ik zou julie steunen en geef om julie want ik kan hier al mijn problemen kwijt. En we weten het nu wel jongens zijn minder onzeker dat is toch leuker. Die dunnen modellen die jij wilt zijn hebben teminste een beetje ondergewicht of geen. En ook geen gevolgen. Dus zijn zij wel mooi iedereen heeft een lijf. En als we alleen maar dezelfe dingen hadden was het saai jij hebt een bouw. En hopelijkk een hart, zoals ik zij ik steun julie en geef om julie. Liefs Eva (sorry voor mijn lange tekst, ik stuur veel maar ik vind het belangrijk)

15 jul 2017,
Eva

13 aug 2017, goedde berichten


Reacties

plaats reactie
1

Het is jou mening maar ik vind dat je gelijk alles kwalijk neemt aan de mensen met Boulimia -Anorexia en sommige willen dun zijn voor andere mensen maar willen anderen niet pijn doen.
Ik ben 14 en heb 3 jaar Nao ik had bijna Anorexia maar het lukte niet met uitspugen dus uiteindelijk had geen zin in meer proberen.
Ik zat op een school met bijna alleen hele dunne kinderen en ik had bijna overgewicht dus was ik naar 43 kilo afgevallen om erbij te horen dacht ik dus ik at 2 fruitrepen op een dag (mini) en een beetje avondeten.
Toen ik 45 woog zij me moeder letterlijk ,ik vind je nu wel mooier maar val veder niet af ,dus ze zij letterlijk in me gezicht dat ik eerst lelijk was.
Dus heb ik het eigenlijk voor me moeder nog een tijdje op dieet gebleven nu ben ik 14 , 162 en weeg 56 en ga ik weer afvallen ,ik ga weer minder eten bespaard eten en ben ik weer mooi voor me familie maar neem het niet kwalijk mensen met eetstoornissen wat mensen maken fouten en jij hebt vast ook wat fouten gemaakt en mensen met een eetstoornis zijn nu bezig met een fout maken en ik zou zeggen laat hun er van leren maar mij heb je alleen motivatie gegeven om door te gaan want den aan ons en jou topic moeten me aandenken dus al maak ik een fout en ben ik graatmager dan ben ik gelukkig soms begrijpen mensen zoals jij me niet maar ieder zen eigen doel en een tip ik vind die topics van jou en Eva wel beledigend denk aan ons pff ik denk aan me familie,

13 aug 2017, 18:08, juliatje.
2

Sorry Eva, maar ik ben het totaal niet met je eens. Zóveel mensen die een eetstoornis niet begrijpen en dus de mensen met een eetstoornis de schuld wel lijken te geven. Wat denk je als je zoiets typt? Mensen lijden aan zo'n ziekte en dan moeten ze maar even 'aan ons denken?' Hoe egoïstisch kan je zijn. Het is een psychische ziekte waar je niet voor kan kiezen. Als je het nog niet begrijpt schrijf er dan geen heel verhaal over.

13 aug 2017, 19:08, Mai
3

Mai dat is echt waar je hebt gelijk , best vervelend als iemand dat schrijft.

13 aug 2017, 19:08, juliatje.
4

Hoi, dit was lang geleden. Ik denk dat dit is gekopieerd. Ik heet Eva. En ik heb duizend meningen. Dit is een diepe kant. Maar ik stuur alles. Maar dit is een deel van de ene. Ik denk dat de waarheid hard aankomt. Er staat 15 juli 2017. En ik weet dat iedereen een mening heeft. Natuurlijk is iedereen anders. Mijn vriendin help ik ook door eerlijkheid. Soms oordelen mensen te snel. Vatten ze alles verkeerd op. En sommige hier op het forum zijn heel erg. Kijk maar na programma's. Daar zie je ook hoe deskundige ze behandelen. En hier las ik een forum (ineens wou ik wat). Dat is ook geen keuze. Maar niet voor iedereen is het een ziekte. Dit is gekopieerd. Dat kan je aan het laatste deel zien. Er zitten zoveel mensen hier. Iedereen kan erg zijn. Het was als eerlijke open steun bedoeld. En dit was een deel van de meningen. Maar weinig mensen lijden aan een eetstoornis. En meestal worden de gene met licht ondergewicht niet gezien. Misschien doet het wat. En zien ze in dat het heel ongezond is. Ondertussen verander ik meer. Maar het was 40% mijn mening denk ik. Ik wil twee kanten laten zien. Het is al een tijd geleden dat ik dit ging typen. Maar haat is ook niet nodig. Dit bedoel ik niet als respectloos. Ik ben alleen zat dat er pro-anorexia website's zijn. En ze dwingen tot ongezond gedrag. Het is echt heel erg, en ongezond. Ik keek ook een video van een schokkend dun meisje. Ze had maar een bmi van 14 denk ik. Ik wil alleen dat we beter worden. En simpel, door een eerlijke mening (die ik gedeeltelijk heb). Daar kan je ook beter van worden. En ik ken een vriendin van me die die ziekte wil. Ze heeft NAO. Maar dat wil ze niet ze wil anorexia. En vaak hebben ze niet eens de te horen gekregen dat ze Nervosa wel echt hebben. Ik wil niemand dood hebben. En eerlijk helpt ook, en de gevolgen. Ik kreeg haat maar ook lieve berichten. Ik steun gewoon op een andere manier. Wie weet helpt die beter.

13 aug 2017, 20:08, Eva
5

En ik ben niet de enige, andere mensen stuurde ook dat soort taal. En weet je Julia, jij zij dat hun gelijk hadden. Is het omdat ik dit stuur? Wat is er mis. Ik probeer het netjes te doen. En dat je het wil is ook geen keuze. Dat is wel wat erger, als je anorexia wil. Maar denk ook aan de rest. Ik kijk vooral naar ernstige dingen. Zoals: zelfmoord, snijden, pesten, mishandeling. Ik vind dat het leven niet om afvallen draait. Het leven is al zo kort en dan verkort je het meer. Je bereikt er alleen niks mee. Want het is geen schoonheid, als je perfect was was je niet onzeker. En ik vind ook iets wat jullie zeggen. Ik zie ook jullie mening in. Maar ook die van andere. En dit is mijn halve mening! Ik had het al uitgelegd. Maar stuur ik dit dan? Wat is er? En waarom overvallen. Ik wil het rustig aanpakken. En dan moeten degene die haat geven ook nadenken. Julia zij ook dat . gelijk had. ''Ik wil geen kanker waarom wel anorexia'' En beter worden kies ik wel voor''. Dan moet je ook met haat nadenken.

13 aug 2017, 20:08, Eva
6

Ook echt meidenzooi. altijd ruzie tussen dit. ik leg het dan uit. julia heeft iets en dan voelt zij zicht kwetsend. zij wilt sommige mensen helpen. en haar mening vind zij zo als ze vind. en voor eva zij heeft ook een mening die ze ook half heeft. maar zij word ook beledigt. ze zij het netjes. en het is ook wel zo. het is van dit 3tal niet lief. hoe veel ruzie ook. is dat nodig/ ik denk dat niemand haat wil. maar jij begrijp julia half en julia eva niet. maar dat is ook niet cool want je bent boos. door goed bedoelde hulp. ik vind dit niet kunnen. want julie doen heel lullig tegen elkaar. wie de beste is. en je bent er niet beter op. hebben julie niks geprobeerd? Want wij kijken er tegenop. hoezo is graatmager mooi? Dat is juist lelijk. een deel een mening. een echte sterke mening van Mai en Julia. Maar wel onvriendelijk. En eva wat netter maar kan ook beter. Maar toch heb ik ook die mening. en hou nou eens op met ruzie. ik doe ook gewoon cool en echt respect hebben. doe dat dan ook tegen elkaar

13 aug 2017, 20:08, Mels
7

Eva , Meis heeft gelijk maar ik vind je mening niet kunnen maar ik hou op.

13 aug 2017, 20:08, juliatje.
8

Mels, leuk dat je probeert te helpen maar dit is nou eenmaal hoe meiden ruzies gaan.. (helaas) en Eva, Ik heb het niet lullig naar je bedoeld maar het kwam er nou eenmaal niet zo vriendelijk uit sorry daarvoor. Ik ben het gewoon totaal niet met je eens omdat je nu zieke mensen de schuld geeft over iets waar ze zelf geen grip op hebben. En ja, iedereen met een ziekte lijdt ook anorexia, boulimia of nao patiënten. Ik wil er niet verder op in gaan maar dit is mijn mening en die blijft zo. Juliatje, in jouw kening kan ik mij wel weer vinden, wij begrijpen elkaar volgensmij wat beter.

-Ik ga er niet verder op in.

13 aug 2017, 21:08, Mai
9

Lieve Mai en Julia, ik moet ook sorry zeggen. Ik reageer ook wel fel. Dus volgende keer denk ik wat langer na. Maar wel bedankt. Liefs Eva.

14 aug 2017, 07:08, Eva
10

Sorry

14 aug 2017, 09:08, Eva
11

Sorry🔅

14 aug 2017, 09:08, Mai
12

Sorry
Ik begrijp Mai wel beter als ik eerlijk ben maar hopelijk gebeurd dit niet meer.

14 aug 2017, 09:08, juliatje.
13

fijn ik kon het oplossen. meiden zijn toch beter dan ik dacht :) maar julia heeft ook 2 meningen noah zij zoiets ook en . maar die hadden gelijk. ik en geen stalker maar toch zie ik alles anders. ik snap dat meiden vrienden willen maken maar toch. goed dat julie elkaar nu begrijpen.

14 aug 2017, 10:08, Mels
14

@mels ?? "Beter dan ik dacht"? Waarin? En het klinkt zo racistisch, als twee meiden ruzie hebben gaat het toch niet gelijk over alle meiden. Alle meiden zijn anders, niemand hetzelfde. Ik vind het dan toch wel raar klinken hoor.

17 aug 2017, 10:08, T.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.