Goed OF te Veel????

Heet allemaal,
ik weet niet zo goed of ik goed of te veel weeg ik ben 166 en weeg 56 kilo
ik vind het zelf echt teveel en wil eigenlijk 50 kilo wegen maar is dat goed?
ik stuggle al heel lang met mijn gewicht ik heb 1 jaar lang overgegeven heel vaak maar daar ben ik meegestop. maar ik wil wel afvallen iemand echt goede tips? ( ik fitness 3 x per week en heb ook 1 x per week gym)
Alvast bedankt

17 dec 2017, FatCat


Reacties

plaats reactie
1

Hoe oud ben je?

17 dec 2017, 22:12, ?
2

Lieve FatCat, het is inderdaad heel slecht om over te geven. Gelukkig ben je gestopt. Je hebt een gezond gewicht. Bijna perfect, je leeftijd weet ik niet, maar waarschijnlijk ben je 14. Ook las ik in een bericht dat je zelfmoord wou plegen niet doe meis, je ouders geven om je. Jij bent meer waard. En je bent niet fat/dik. Als je een gezond gewicht hebt NIET AFVALLEN. JE BENT NOG IN DE GROEI DIT HEEFT HEEL VEEL GEVOLGEN. Zoek eerst verantwoordelijkheid voor je aan andere dingen begint. Hoe lang heb je je eetprobleem?

18 dec 2017, 16:12, Eva🍩
3

Eva

ik heb dit probleem ongeveer 2/3 jaar dat ik me echt slecht voel.
echt bedankt voor je lieve reactie. het maakt me al een stuk vrolijker :)

18 dec 2017, 20:12, FatCat
4

Lieve FatCat, 2 of 3 jaar is best lang. Lief dat je reageert op mijn bericht. Ik stuur ook even wat tips, want ik wil je helpen.
- Luister na je lichaam, ondergewicht heeft ook veel gevolgen.
- Weet dat een leven zonder stoornis beter is, en je je beter voelt, en minder eenzaam bent.
- Verzorg jezelf, dus ga in de natuur, of in bad, of teken iets.
- Zoek afleiding. Dus ga iets leuks doen, of nodig je vrienden uit.
- Zoek ook troost als je je dik voelt, of verdrietig.

19 dec 2017, 16:12, Eva🎁

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.