Gigolo wie heeft ervaring mee

Hey meiden,

Ik heb hier een nogal gevoelige vraag:
Al zolang ik seksueel actief ben, heb ik pijn. Nog nooit goede/fijne seks gehad en nog nooit klaargekomen door een partner. (Wel zelf)

Afgelopen week is door de gynaecoloog de diagnose VVS gesteld, die door slechte ervaringen in stand wordt gehouden. Het wordt gevoed door de angst en pijn die ik bij seks ervaar.

Nu weet mijn moeder van mijn problemen en riep gekscherend 'nou dat huur je toch een gigolo in!'

Na het eerst weggewuifd te hebben, ben ik het nu toch eigenlijk wel serieus aan het overwegen.

Nu is mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie hier ervaring mee en kan iemand mij zelfs misschien bureau/website aanraden om eens rond te kijken.

Alvast bedankt!
Een gigolo is een prostitué; meestal wordt hiermee een man bedoeld die seksuele diensten aan vrouwen levert, maar het kan ook homoseksuele prostitutie betreffen. Het woord is ontleend aan het Frans. Wikipedia

22 jan 2018, meid


Reacties

plaats reactie
1

Lieve meid, ik wil je best helpen of tips geven maar ik weet niet wat het is. En mijn computer doet het zo slecht.

22 jan 2018, 19:01, Eva🍩
2

Een gigolo is een prostitué; meestal wordt hiermee een man bedoeld die seksuele diensten aan vrouwen levert, maar het kan ook homoseksuele prostitutie betreffen. Het woord is ontleend aan het Frans.

22 jan 2018, 20:01, meid
3

Ik zou zeggen probeer het. Off pprobeer het met een vrouw.

22 jan 2018, 20:01, .
4

een vriend van mij doet dat. vaak dames die te druk met werk hebben voor relatie enzo.

groetjes

23 jan 2018, 16:01, bikinigek
5

nice Queen👑

23 jan 2018, 16:01, *

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.