gezond & supporten

hey! ik wil gezond bezig zijn door gezond te eten en te gaan sporten enzo , maar ik hou het nooit echt lang vol , is het misschien een idee als we elkaar kunnen supporten? zodat we het vol kunnen houden, ik weet niet precies hoe want je mag geen gegevens geven maar dan gewoon bij dit forum? dat je zegt hoe je het gaat aan pakken wat je workout is wat je gegeten heb of gaat eten etc. en of wat je ''goal'' is of je wilt afvallen , gewoon gezond zijn, conditie opbouwen etc. laat het aub weten !

28 jul 2016, gezond bezig zijn??


Reacties

plaats reactie
1

Hey!
Dat is best n goed idee!!!
Ik wil eigenlijk al die drie dingen tegelijk😂
We kunne ook een facebookaccount aanmaken speciaal hiervoor ofzo...

28 jul 2016, 20:07, kers
2

Ik wil gezonder eten, sterker worden en beter mijn sport beoefenen. We kunnen in deze chat tips, goals, recepten en inspiratie geven of juist lezen! Ik ga volgend schooljaar mijn doelen proberen te bereiken. Ik hoop dat ook andere mensen ons joinen!

28 jul 2016, 22:07, Anonymous
3

Sport gewoon tot dat je moe bent

ik word bijna nooit moe en ik eet ook gezond en sport heel goed!!

29 jul 2016, 10:07, gezonde meid
4

@gezonde meid,
welke sporten/activiteiten doe je dan?? x

Ik wil graag meedoen! xx

30 jul 2016, 23:07, It'sMeB*tch
5

hoi ik vind het ook een leuk idee en wil graag ook meedoen
hier heb ik nog een gezond ontbijt recept gevonden.
appel
•50 g havermout
•100 ml water
•2 tl kaneel

Bereiden
1.Kook het water in een pan of in een waterkoker.
2.Doe de havermout in een schaaltje en giet het gekookte water eroverheen.
3.Schil de appel en snijd deze in kleine stukjes.
4.Wacht tot het water is opgenomen door de havermout en doe dan ook de stukjes appel in het schaaltje.
5.Strooi de kaneel over de havermout en appel.
succes met /gezonder eten of je sport beter beoefenen.
groetjes juliatje.

31 jul 2016, 12:07, juliatje.
6

leuk dit!!
ik sport om gezond te zijn en om ook op gewicht te blijven
train 12 uur in de week

mij helpt het om in de ochtend een fruitsalade te eten, gezond en supr goed voor je
xxx

31 jul 2016, 18:07, xanoiempjex
7

Goed idee !! Ik ben 4 dagen bezig met af te vallen en ik eet heel veel watermeloen ( watermeloen eet ik in de plaats van ongezonde dingen) en watermeloen is super lekker en gezond! :D maar ik beweeg bijna niks 😂 weet iemand mss wat ik kan doen voor te bewegen? En wat voor sport doen jullie? Xxx

1 aug 2016, 02:08, XxXxXxXxXxXxX
8

je kan ook gaan hardlopen of krachtoefeningen doen of een beetje gaan voetballen succes met bewegen ps ik doe hockey groetjes juliatje.

1 aug 2016, 10:08, juliatje.
9

Zwemmuh!! Reddingszwemmen als je het nuttig wilt & wedstrijdzwemmen als je het snel & grote schouders wilt 🤓
Xjes JolalolaCocaCola

2 aug 2016, 16:08, Jolalola
10

Ik zit vrijwel de hele dag en ja het regent de hele tijd en wat kan ik doen zonder dat ik hoef te workouten? En hoe lang achter elkaar lopen jullie hard zonder te stoppen of wandelen? Ik hou dat nooit vol met gym oo school maar ik ben niet dik maar heb een conditie van weet ik veel x

6 aug 2016, 11:08, Tralalala
11

Dat facebook account is een goed idee!!

22 aug 2016, 00:08, ^
12

Als je wat wilt afvallen? GA DAN OP ZWEMMEN! Omg.. Ik heb er zelf 5 jaar opgezeten! Ik kon gelijk door naar de selectie training! 3/4 keer in de week trainen als je wil kon je ook met de zondag training mee doen! En elke zaterdag was er een wedstrijd! Alleen.. Helaas is het niet zoo goedkoop dat zwemmen.. Je moet natuurlijk allemaal spullen er voor hebben.. Maar met de wedstrijden kun je ook hele mooie bekers winnen! En als je met een paar vriendinnen op zwemmen zit is het heel gezellig! Toen ik van zwemmen af ging... Heb ik nog 1 jaartje reddingszwemmen gedaan! Dit is niet echt voor de lol.. Maar eigenlijk meer leerzaam! Nu ga ik naar de fitnisschool, ik ben 14 jaar. Ik was van zwemmen afgegaan omdat het niet meer zo goed uitkwam met school.. Ik kon hooguit nog maar 1/2 keer in de week trainen.. 😢
Dus nu zit ik op de sportschool! Ik ga nog elke zaterdag met mijn vader zwemmen! Ik heb een eigen schema! En zondag ochtend ga ik dan hardlopen! 😄

Ga niet minder eten als je af wilt vallen, maar ga iets gezonder eten! En meer sporten! (Maar let op dat je niet te veel sport, er zijn ook grenzen.. Maar dat zou niet echt heel snel iemand gebeuren denk ik 😂 )

Succes! 😘

22 aug 2016, 09:08, I❤Sport
13

@Jolalola
Als je grote schouders wilt moet je inderdaad niet gaan zwemmen 😂 maar zelf ben ik wel trots om mijn schouders, iedereen kan zien dat ik geen zitzak ben.. En de hele tijd thuis yoghurt zit te eten met een kilo suiker erin.. 😂 maar dat ik heel lang gesport heb! Maar als je een jaartje op zwemmen zit hoef je nog niet bang te zijn dat je van die schouders krijgt! Dat moeten ze ontwikkelen! Dat duurt hooguit 1/2/3 jaar! Ik was altijd een fanatiek vlinderslag meisje geweest! Vlinderslag was dan ook gelijk de zwaarste slag.. En je moet je armen hoog uit het water halen.. Als je heel veel vlinderslag zwemt, kun je sneller van die schouders krijgen!

Alsnog
Succes iedereen! 😘

22 aug 2016, 09:08, I❤Sport

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.