Gezond eten en boze ouders

Heey iedereen!
Ik wil heel graag gezond eten( heeft niets met afvallen en caloriën enzo te maken) ik bdl gwn geen koek, snoep, chips en pizza pannekoeken of patat of dat soort dingen, maar dit mag niet van mijn ouders. Weet iemand wat ik nu moet/kan doen??

29 sep 2016, Supergurll


Reacties

plaats reactie
1

Leg je ouders uit waarom je gezond wil eten en vraag ze waarom het niet mag. Misschien zijn ze bang dat je afvalt of wil proberen af te vallen? Misschien willen ze niet extra koken of boodschappen doen. Gezond eten is juist heel belangrijk!

30 sep 2016, 14:09, Me
2

Je ouders horen je juist te motiveren om gezond te eten!! Wat is denk je de reden dat ze dit niet willen of hebben ze dat niet gezegd??

Xxx

9 okt 2016, 18:10, Just me
3

Nou.. hun "gezond" vind ik niet gezond...
Voor hen is gezond: brood, zuivel, avondeten met vlees, af en toe een koekje en af en toe patat of pizza o.i.d

10 okt 2016, 21:10, Supergurll
4

Laat hun de voordelen zien van gezond eten! En vraag aan ze waarom zou je niet gezond mogen eten? Sommige ouders dwingen hun kinderen tot gezond eten en die doen het niet. Wat je natuurlijk hier net niet hebt aangegeven zijn je gewicht, lengte en leeftijd. Als je namelijk al ondergewicht hebt, snap ik je ouders! Maar zo niet, laat ze zien dat het goed voor je is en de voordelen!! Haal ze over, en geef ze redenen om gezond eten klaar te maken. Het gaat je vast lukken!
x

8 jan 2017, 01:01, sterre
5

ik heb t zelfde , zo kut

4 apr 2017, 17:04, anoniem
6

Dat heb ik ook!!

29 apr 2017, 21:04, ModelXX
7

Same m’n ouders vragen dan wrm wil je gezond eten en je moet niet afvallen

30 sep 2020, 23:09, Press down
8

beste, mischien zijn je ouders bang dat je aan ondergewicht gaat leiden. Praat met ze erover geef duidelijk redenen en het komt wel goed. Hermoine Lestrange

12 okt 2020, 20:10, Hermoine Lestrange

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.