gezond afvallen. hoe doe je dat?

heeyy,

ik ben een meisje van 12 en wil heel graag afvalen. maar het probleem is dat ik niet weet hoe. hebben jullie nog tips?

xx anoniem<3

22 dec 2017, anoniem<3


Reacties

plaats reactie
1

Wat is je bmi?

23 dec 2017, 07:12, juliatje.
2

Goed en gezond eten op exact dezelfde tijdstippen. En sporten

23 dec 2017, 09:12, Queen👑
3

Lieve anoniem<3,
ik weet niet of je ondergewicht hebt, of een normaal gewicht. Hopelijk heb je geen negatief zelfbeeld. Je moet eerst kijken of je een goed gewicht hebt. Niemand is perfect, en mensen vinden jou niet perse mooier. Heb jij ondergewicht? Nou ik ga een paar tips geven:
- Drink veel water.
- Slaap veel.
- Ga meer groente en fruit eten.
Als je overgewicht hebt, geef ik meer tips. 🌟

23 dec 2017, 11:12, Eva🎁
4

thxx allemaal,

ik denk eerder dat ik te zwaar ben dan te licht.

anoniem<3

23 dec 2017, 21:12, anoniem<3
5

Hier wat tips :
Tip 1 Drink een paar glazen groene thee per dag.
Tip 2 Beloon jezelf soms met je resultaten.
Tip 3 Pure chocola helpt bij afvallen.
Tip 4 Eet uit de schijf van vijf.
Tip 5 Beperk je tussendoortjes niet meer dan 3 keer op een dag.
Tip 6 Wacht altijd 2-3 uur voordat je weer iets eet.
Tip 7 Neem een half uur voor en een half uur na eten geen water dat helpt met afvallen.
Tip 8 Sport elke dag een uur.
Tip 9 Maak een planning.
Tip 10 Heb geduld
Tip 11 Zoek een sport dat je leuk vind.
Tip 12 Probeer nieuwe dingen uit met eten en sporten bijvoorbeeld havermout en Yoghurt.
Tip 13 Doe aan krachttraining.
Tip 14 Vraag hulp.
Tip 15 Blijf positief.
Zeg maar als je nog meer tips wilt.

24 dec 2017, 18:12, juliatje.
6

Ik heb ook nog wat tips:
1, Heb geduld.
2, Zoek gezonde snacks uit.
3, Geniet er van als je iets krijgt.
4, Voel je niet schuldig.
5, Ga zelf je eten koken, wees wel voorzichtig.
6, Ga niet te vaak op de weegschaal staan, of in de spiegel kijken.
7, Eet drie maaltijden, en drie tussendoortjes.
8, Slaap genoeg.
9, Blijf positief, onzeker zijn helpt ook niet.
10, Kou rustig op je eten.
Heb wel een gezonde levensstijl en sla niet door.

25 dec 2017, 08:12, Eva🎁
7

Hierboven staan ook tips die niet werken hoor. Wat je het beste kan doen voor jou leeftijd is:
•Eet gezond ( 3 maaltijden per dag)
•Tussendoortje kan maar geen snoep
• geen frisdrank drinken
• drink genoeg water, geen water drinken voor en na je gegeten hebt helpt echt niet bij het afvallen! Water is juist goed voor je lichaam en het zorgt dat alle giftige stoffen uit je lijf worden gespoeld
• ga bewegen, geen krachttraining! Op een jonge leeftijd moet je voorzichtig doen met je spieren anders groei je niet goed meer! Dus ga lekker buiten spelen, touwtjespringen of op een sport gaan.
• je moet jezelf niet belonen met snoep of koek ofzo, dat helpt niet. Wat je wel kan doen is een lekkere gezonde snack maken of gewoon elke dag iets opnoemen over jezelf dat je mooi vind aan jezelf.

25 dec 2017, 12:12, Succes
8

Succes er is onderzoek gedaan en er is bewezen dat jezelf soms belonen helpt bij afvallen omdat je het dan langer vol houd ,zoek maar op.En die truc van water drinken helpt echt , ik heb die truc van de trucjes die ballet dansers gebruiken om slank te zijn en heb je het dan geprobeerd ? En water is goed dat klopt maar dit trucje werkt wel.En waar heb jij dat van kracht training vandaan ? want het blessurerisico bij krachttrainingen is bij kinderen en jongeren gelijk aan die voor volwassenen die deelnemen aan trainingen en kinderen krijgen ook een aantal voordelen zoals
-Beter en sneller herstel na blessures.
-Betere sportprestaties.
-Meer geluksgevoel en een lichamelijke uitlaatklep.
-Op latere leeftijd minder kans op diabetes, hart- en vaatziekten en hoge bloeddruk.
-Verbeterde houding.
-Verhoogde kwaliteit van leven en langere levensduur.
En nog meer voordelen.
Uit twee beter gecontroleerde studies is inmiddels gebleken dat een goed trainingsprogramma van relatief korte duur (minder dan 20 weken) geen schadelijk effect op de lichaamsgroei heeft.

25 dec 2017, 14:12, juliatje.
9

Oké Julia de dokter zoek het lekker uit😂 Maar dat balletdanseres slank zijn betekend niet dat ze opeens gezond zijn..

26 dec 2017, 12:12, Dus ja

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.