gezoend met een vriend van je broer

hi, ik heb twee dagen geleden iets heel stoms gedaan eigelijk!
ik heb gezoend met een vriend van me broer. mijn broer kwam terug van zijn stage dus we hadden suprise feestje georganiseerd. ik kan het met hun allemaal wel goed vinden maar sinds kort heeft hij een nieuwe vriend er bij toen ik hem zag dacht al van he hallo jou ken ik niet maar wil wet van jou weten zeg maar haha. nu gingen we met ze allen in de keuken zitten enzo hij deed zijn arm om me heen en zat gewoon meet je aan me hand, zij en me boven benen zeg maar niks raars ofzo en toen we buiten op gingen ruimen wou me al zoenen maar ik zei nee ze komen al terug. en toen ging iedereen weer zitten enzo en toen drie kwartier laten ging iedereen weg en toen de keuken leeg was hij wij nog samen waren zoende hij me en mijn broer weet het zeg maar en die vriend zei van ik spreek je nog wat the F bedoeld hij daar mee!! ik vind hem mischien een beetje leuk zeg maar en ja ik weet nu niet wat ik moet doen!! (we hebben elkaars nummer want we zitten in een groeps app met zijn alle) (hij is maar 1 jaar ouder dan mij)

7 jul 2015, just_me


Reacties

plaats reactie
1

Als je hem leuk vind & je broer heeft er geen problemen mee dan moet je het gewoon doen & liefde kent geen leeftijd

8 aug 2015, 15:08, vossje
2

Wat boeit het? Zijn meer mensen die worden op vriend(inn)en van hun broer/zus.

8 aug 2015, 16:08, Hero/Villain

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.