Gewoon een k*t leven!

Ik heb soms tranen in mijn ogen omdat ik vind dat ik gewoon een k*t leven heb. Gescheiden ouders, best lelijk en ik vind mezelf te dun! Ook heb ik weinig vrienden op mijn nieuwe school. hopelijk kan een moderator of andere mensen me helpen.

1 okt 2015, Een meisje😛


Reacties

plaats reactie
1

Girl weetje mijn vader woont in engeland en het is nu 1,en half jaar geleden en in heel die tijd heb k hem 2 keer gezien.. ik zou willen dat ze gescheiden warenbdan was ik tenminste nog wel eens bij mijn vader. Mijn pa woont daar omdat hij hier geen werk heeft. Maar serieus je gaat naar school om te leren niet o vrienden ik zal je 1 ding als je goed leert zul je later een beter leven hebben doe nu je best en later genieteb!! Vergeet het allemaal en dat je te dun bent ga eten wat je wilt gewoon alles en wees daar blij mee dat je het kan xx

1 okt 2015, 22:10, why me
2

@why me ik ben ook goed aan het leren maar soms bemoeit er weer na iemand mee van de meiden en ben ik weer afgeleid dus dat is best vervelend

1 okt 2015, 23:10, Een meisje😛
3

Hey meid!

Probeer je concentratie bij je werk tehouden en niet bij die meiden. En ik sinds kort ook op een nieuwe school en ik moet ook wennen+13 kilometer fietsen.
Het komt goed x

xoxo

2 okt 2015, 17:10, anoniem-
4

Stel je niet aan! Er zijn mensen die elke dag voor hun leven moeten vechten en die graag met jou zouden willen ruilen.

6 okt 2015, 17:10, Ok
5

Nou dat is ook weer overdreven hoor, dat je ouders gaan scheiden (of het is al gebeurd) is sws al erg genoeg als je er bij zit ofz.
Niemand wilt altijd met die gene ruilen, bijvoorbeeld mensen met kanker willen niet ruilen , die willen genezen!

@Ok

6 okt 2015, 19:10, anoniem-
6

Iedereen heeft wel eens tranen in de ogen. Sommigen hebben dit op jouw leeftijd, anderen krijgen dit op een ander moment in hun leven.

Iedereen vindt zichzelf wel eens lelijk en te slank/te dik, maar ik weet zeker dat er mensen naar je kijken die jaloers zijn op iets wat zij mooi vinden aan jou. Dit heeft namelijk iedereen.

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat je ouders gescheiden zijn. Dit mag je ook vervelend vinden.

Je hoeft niet altijd positief te zijn in het leven. Dit kan heel vermoeiend zijn, maar zorg niet dat je te negatief over je leven denkt. Andere mensen waarderen jouw leven enorm. Iedereen waardeert dit op zijn/haar manier. Het kan zelfs zijn dat je een dag opvrolijkt van iemand waar jij naar glimlacht.

6 okt 2015, 22:10, Een glimlach voor jou
7

jij hbt geen vrinden maar je bent aardig

9 aug 2017, 16:08, noah
8

Na regen komt zonneschijn, dit probeer ik altijd tegen mezelf te zeggen. Alles komt goed. Beloof ik.

9 aug 2017, 21:08, ****
9

Lieve Nina, daar heb je gelijk in. En dat is hetzelfde ''van fouten kan je leren'' en dat klopt wel.

9 aug 2017, 21:08, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.