gevoelens voor mijn leerkracht

Ik ben 17 en zit nu in men laatste jaar.
Al van in het begin van het jaar vind ik mijn leerkracht geschiedenis super aantrekkelijk. Meestal praat die niet zoveel over zijn prive leven ofzo, ik weet dus niet exact hoe oud die is maar ik denk 35 ofzo. Nu hebben we online lessen via google meet en de laatste weken praat ik vaak na met die leerkracht na de les en die verteld dan superveel prive dingen enzo maar ik begin gevoelens te krijgen en ik denk dat hij mij ook wel leuk vind maat het is men leerkracht dus ja ik weet echt niet wat ik moet doen, zou ik hem gewoon zeggen dat ik hem leuk vind? help me

21 mei 2020, Kayleightje_


Reacties

plaats reactie
1

Als je binnenkort 18 wordt, zeg het maar. Want dan ben je helemaal zelfstandig

21 mei 2020, 21:05, Iemand
2

Hi, wat je ervaart is redelijk "normaal". Ik ken heel veel leerlingen die ooit verliefd zijn geweest op een docent. Iets met een man die alles op oorden heeft, zelfverzekerd ect. terwijl je klasgenootjes nog jongetjes zijn. Meiden zijn eerder volwassen dan jongens en zoeken vaak ook een iets oudere partner. Een klas hoger ken je niemand en je docent zie je heel vaak. Het is echt niets geks.
Iets hebben met een leerling is ten strengste verboden en hij komt echt in zware problemen. Als jij iets ervaart als flirten, terwijl hij dit onbewust doet, kan dit al problemen opleveren.
Daarnaast is de kans dat een volwassen docent je echt leuk vind heel klein. Sorry dit klinkt heel stom. Maar als jij verliefd bent, kan je ervaringen verdraaien waardoor het voor jou lijkt alsof hij je leuk vind.
Al met al ik zeg niet doen. Je hoort wel eens docent leerling relaties, maar dit is vaak student met een docent die net geen student meer is ect.)
Er komt vanzelf iemand langs die je deze docent laat vergeten. Het beste kan je in de tussentijd fantaseren en opschrijven wat je vind. Maar dit niet aan hem vertellen, hou het lekker voor jezelf. Wil je jezelf erover heen zetten kan je een afscheidsbrief schrijven en deze niet geven. Daardoor kan je een hoop verwerken.

22 mei 2020, 10:05, KAAS

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.