Gevoelens voor hem of niet???

Heyyy iedereen,

Ik zit in een lastige situatie... Ik heb een maand of 2 een jongen ontmoet op een feestje. We hebben veel gepraat en we hadden echt een klik. We hadden geen nummers uitgewisselt en daar baalde ik best van. De dag daarna kreeg ik in de avond op insta en snap een volgverzoek van hem. Hij zei dat hij niet durfde gisteravond maar dat hij het heel gezellig vond. We hebben nummers uitgewisselt. We hebben dehele week elke sag tot 3 uur snachts geappt en we spraken 1x af, toen ging hij 3 weken op vakantie😭.. we hebben toen wel veel geappt en gebelt. Daarna hebben we nog 4x afgesproken.

Ik weet dus niet of hij mij leuk vind als vriend of als meer dan dat. En of dat dan friends with benefits is of een relatie. We zijn echt goede vrienden en we hebben dezelfde humor en kunnen altijd bij elkaar terecht.

Tijdens de laatste paar keren afsoreken kwam hij wel steeds dichtbij me en hij vroeg 1x of ik hem nu zou zoenen. Ik heb t toen weg gelachen en gevraagd of hij hetzelfde zou doen. Hij had ook 2x een boner volgens mij maar hij hield zijn jasje er voor. Hij geeft me wel vaak conplimemten over mijn uiterlijk. Ik weet het echt niet meer want de ene dag voelt het als vrienden de andere dag als meer.

Ik voel wel echt iets, maar weet niet goed wat.... ik wil onze vriendschap niet verpesten, maarja...

Ik ben btw 15 en hij 17.

Xxx

7 aug 2019, Bad muts


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat hij wat met je wil doordat hij het duidelijk laat zien, maar ik denk dat je zelf gevoelens voor hem hebt maar denk er goed over na en wees eerlijk tegen hem over je twijfels jullie maken echt niet je vriendschap kapot door eerlijk te zijn. Maar succes en sterkte en zeg maar als je meer advies wilt.

8 aug 2019, 08:08, juliatje.
2

Ik denk dat hij jou leuk vindt. Hij vroeg jou om te zoenen en iemand die jou niet leuk vindt zou dat nooit doen. Ik denk dat als je iemand leuk vindt, je dat stiekem en heel diep vanbinnen wel weet. Dus zou me op dit moment afvragen: krijg ik kriebels in mijn buik?, zou ik jaloers zijn als ik hem met een ander meisje zou zien?, en wat zou ikzelf graag willen dat er nu gebeurt?
Ikzelf gebruik altijd quotes om me door een situatie heen te helpen, en ik vond deze quotes wel toepasselijk:

“Life is too short to wake up in the morning with regrets, so love the people who treat you right, forget about the ones who don't, and believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, they just promised it would be worth it.”

“ everything will make perfect sense. So for now laugh at the confusion, smile through the tears, and keep reminding yourself that everything happens for a reason.”

Ik wens je nog heel veel succes!!!

8 aug 2019, 10:08, justmexoxo
3

Heel erg bedankt voor jullie advies

16 aug 2019, 14:08, Bad muts
4

dankje, Bad muts

16 aug 2019, 17:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.