Geur daarbeneden

hoi allemaal,
ik ben echt super onzeker over mijn geur bij mn vagina, echt n k*t onderwerp maarja kan er nergens iets over vinden. het ruikt echt niet fris, niet naar vis ofzo maar gewoon iets raars en als k gedoucht heb is de geur niet helemaal weg en binnen notime alweer super sterk terug (en ik was niet met zeep maar gewoon goed met water alles). ik ga echt niet naar de dokter om er naar te laten kijken. maar weet iemand iets anders wat k eraan kan doen want als k mn onderbroek uitdoe ruik ik zo de geur al. echt heeeel shit. dus iemand plz helpme:(

11 okt 2019, jjjkj


Reacties

plaats reactie
1

Hai!
Ten eerste, wanneer jij jezelf ruikt hoeft het niet zo te zijn dat andere jou ook ruiken. Ik ruik mezelf altijd enorm voordat ik ongesteld wordt. Mijn vriend, waar ik nu 2 jaar mee samen woon, geeft aan geen idee te hebben waar ik het over heb. Ik heb meerdere malen gevraagd of hij echt echt niets rook en dan kreeg ik een vragende blik terug. Ook mijn moeder geeft aan dit te herkennen. Voor mij is het een teken dat we het maandverband weer in huis kunnen halen! Vraag eens aan je moeder of ze het ook ruikt. Dan weet je meteen waar je staat.
Nou kan het zijn dat de geur bij jou constant is. Dan gaan we een stapje verder kijken. Je uitscheiding (dat slijm dat af en toe in je onderhoek komt) is dat keurig wit/doorzichtig of geelig groenig? Dan kan het zijn dat het daar binnen niet helemaal fijn is. Als je echt goed schoonmaakt, kan je altijd langs bij de huisarts, die schrijft je een tubetje voor. Je huisarts is gratis en heeft zwijgplicht, dus zal er met NIEMAND over spreken. Als je naar iemand ALTIJD kan is het je huisarts :)
Mocht je dat echt echt niet willen kan je zelf of met je moeder een vaginale gel bij je lokale, of juist wat ver weggere (als je dat fijn vind) drogist kopen. Deze tube spuit je 1x per dag in je vagina en lost je geurtjes op. Ik zelf heb in het verleden die van multi-gyn gebruikt, de wegwerpertjes.

16 okt 2019, 21:10, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.