gepest en thuis geslagen worden

hey mensen,
ik ben Anouk(13 jaar)
het spijt me alvast als hier veel spelfouten in staan, ik gebruiik nu de laptop van mijn vader hij is even weg dus gebruik ik dit moment om jullie mijn leven te vertellen.
toen ik in groep zat werd ik gepest opdat ik dik was toen ben ik gaan afvallen. nu heb ik een perfect gewicht maar wordt er nog steeds mee gepest ook nu ik in de eeerste zit.
maar nu hebe ik nog een ander probleem, ik wordt thuis de hele tijd geslagen. door de vrienden van mijn vader en mijn vader zefl, ze zitten datn bier te drinken, wat ik moed neerzetten van mijn vader, ik mag geen huiswerk maken, daarom blijf ik vaak langer op school. ik heb ook heel veel moeite met blauwe plekken te bedekken. oja en mijn moeder doet gezellig met m'n vader mee. mijn broer heeft het slim bekeken, die vlucht altijd snel naar boven.

en dan wordt ik ook nog gelsagen en gepest op school. mijn leven is slecht kan iemand mijn alsjeblieft helpen smeek smeek smeek!!!!!!!!!!

Anouk

3 mrt 2017, xanoukx


Reacties

plaats reactie
1

Omg anouk! Dit is echt vreselijk. Je hoort hiervoor ECHT de kinderbescherming te bellen, dit is kindermishandeling. Ik snap dat je waarschijnlijk niet uit huis gehaald wil worden, maar in zo'n situatie is het wel handig. Dan kunnen je ouders hulp krijgen met hun problemen en wordt er voor jou gezorgd op een andere locatie dan thuis. Het pesten op school moet je met je mentor bespreken, aangezien je ouders je denk ik niet helpen daarmee. Je mentor kan misschien met die kinderen praten erover en dan kan het opgelost worden. Ik hoop echt heel erg dat je in elk geval naar leraren of je mentor gaat met je situatie, zodat zij het weten en je kunnen helpen💕
Heel veel succes!
Xoxo

3 mrt 2017, 19:03, Xoxo
2

Lieve Anouk en Xoxo ik vind het heel erg oor je en bn het helemaal eens met Xoxo

4 mrt 2017, 19:03, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.