Genetische onderkin?! HELP PLS😭

Hey,

Ik heb een ‘genetische onderkin’ en dat is echt heel stom! Ik heb het dus van mijn moeder, die is ook wat dikker😅, net zoals mijn hele familie. Ik ben wel dun, vind ik opzich. 167 cm 52 kg. Maar blijkbaar niet dun genoeg.... anders had ik toch geen onderkin!?
Operatie is te duur, afvallen kan wel....maar het is genetisch....dus ehhhhh.........

Wat kan ik doen?
Pls help❤️😭

“Accepteren!” Heb ik geprobeert, ik heb al heel veel dingen zoals acne, waar ook niemand een oplossing voor heeft (goedkoop), en mijn dikke hoofd, dikke neus, kleine borsten (meeste zeggen dat ze nog groeien, ben 13), lange vingers, rare vlekken op mijn benen.....ect.

19 jun 2019, 😭


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat je gewoon onzeker bent door de pubertijd en dat hebben velen! Maar al heb je een gezond gewicht gezond leven is ook belangrijk dus geen hormoonstorende stoffen gebruiken,genoeg slaap,weinig stress,niet roken en drinken of drugs gebruiken,een gezond *** eetpatroon en elke dag minimaal een uur per dag bewegen zijn een van de belangrijkste dingen die je kan doen. Je kan op youtube van die gezichtsoefeningen vinden die in combinatie met gezond leven kunnen bijdragen aan verminderdere onderkin.succes zeg maar als je meer advies wilt.

*** bericht is aangepast door moderator ***

19 jun 2019, 22:06, juliatje.
2

Ik heb deze onderkin ook en eigenlijk ben ik de enige die hem ziet. In mijn puber en onzekere jaren heb ik er erg veel last van gehad. Maar eigenlijk alleen omdat ik er zelf mee zat en ik ben er nooit echt op aangesproken. Hier en daar een vervelend jongetje, maar die vinden altijd wel wat.
Je geeft aan dat je 13 bent, je lichaam gaat nog heel wat veranderen. Wat je ook doet, blijf gezond leven en waarschijnlijk komt het allemaal goed. Die van mij is een deel weggetrokken tijdens het vormen van mijn "vrouwelijke" lichaam.
Als je voor de operatie gaat, krijg je waarschijnlijk het zelfde te horen, wacht tot je bent uitgegroeid.

2 jul 2019, 21:07, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.