Gemiddelde cup

Hoi allemaal

Ik ben 13 jaar en heb cup 70C, want ik best groot vind. Want veel hebben volgens mij kleiner op mijn leeftijd. Weten jullie misschien wat het gemiddelde is?

Alvast bedankt, Renate xx

20 dec 2021, Renate08


Reacties

plaats reactie
1

hey
Renate, de eerste bh staat gemiddeld op AA. En de gemiddelde bh in Nederland is D. Ik weet niet of je ouders een andere nationaliteit hebben maar volgens mij is 13 jaar met 70C al erg groot.

* Dit bericht is aangepast door de moderator

20 dec 2021, 08:12, Katie06
2

Mijn vader komt wel uit Irak, maar mijn moeder gewoon Nederland. Mijn zus had hetzelfde, en die heeft een operatie gehad om het kleiner te maken

20 dec 2021, 20:12, Renate08
3

Ik denk dar het gewoon zo is. Laat je vooral niet pesten omdat het nu eenmaal zo is. En wees voral blij met je lichaam; je hebt er maar een en je moet er voorzichtig mee zijn. Groetjes Katie XXX

20 dec 2021, 21:12, Katie06
4

Ik denk dat het wel een grote voordeel is, er zijn maar weinig meiden met zulke grote borsten op zo een leeftijd, je bent waarschijnlijk de meest aantrekkelijke meid op school))

20 dec 2021, 22:12, Anoniem
5

ik heb maat 70B, of zoiets weet niet precies. ik ben 12 word in een week 13, te groot of niet?

20 dec 2021, 22:12, Fleur
6

@Fleur het is nooit te groot, het is je lichaam. Maar het is wel aan de grote kant. Voordeeltje voor jou:)))) Zijn alle jongens voor jou.

23 dec 2021, 18:12, Juliaaaaa
7

Mijn zus heeft ook een borst verkleining gehad, en ik heb wel een beetje hetzelfde lichaam als zij. Maar ik wil dat echt niet hebben, dus ik hoop niet dat het ook echt zo word, al zijn ze nu al best groot…

24 dec 2021, 21:12, Renate08

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.