Gelogen over leeftijd

Hoi peeps! Ik zit met een probleem, ik heb in eind april een aantal mensen ontmoet op Skype en sindsdien zijn we met z'n alle een hechte vriendengroep. De leeftijden en nationaliteiten verschillen allemaal, 14 (ander meisje, niet ik), 19, 18 en 21. Toen ik de eerste persoon ontmoette op Skype zei ik dat ik 15 was (sidenote: ik ben 14) en ik zit er enorm mee. Hoe de hell ga ik dit opbiechten? Ik heb even een smoes nodig want ik zit er niet op te wachten om het heel eerlijk op te biechten, dat zal misschien iets in de vriendschap verpesten. We hebben serieuze plannen gemaakt om later als iedereen klaar is met zijn opleiding om eventueel samen te gaan wonen met z'n alle, dat is het droomplan. Ik moet echt het eruit krijgen dat ik 14 ben en niet 15, i can't handle this

25 jul 2017, Ashamed14YearOld


Reacties

plaats reactie
1

Lieve meid, ik zou maar niet zeggen dat het niet goed is. Ik zou niet liegen maar ik kan je tips geven. Tip 1, je ziet er jongen uit. Tip 2, je verstond het verkeerd. Tip 3, je kan ook zeggen dat je bijna jarig bent.

25 jul 2017, 10:07, Eva
2

Wees eerlijk want het is beter dat je het zegt dan dat ze er later achter komen......

25 jul 2017, 11:07, juliatje.
3

haha jullie hebben gelijk :)

25 jul 2017, 11:07, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.