Gek door eten

Hoi allemaal,
Ik wordt helemaal gek van mezelf. Ik vind mezelf namelijk heel dik en lelijk! Ik ben 14 jaar, weeg 52 kg en ben 1.65m lang. Ik voel me niet prettig in me lichaam. Ik walg gewoon van al dat vet! Ik heb ook al zo veel afval pogingen gedaan, maar telkens mislukt het. Maar ik wil zo graag 10kg afvallen zonder dat ik het aan mensen vertel. Ik schaam me namelijk echt heel erg. Ik ga ook op kamp, maar ik durf niet in mijn bikini te lopen ofzo. Ik voel me gewoon zo dik! Ik heb ook al een paar jaar last van een laag zelfbeeld wat betreft mijn gewicht enzo. Maar sinds een jaar heb ik er echt zo ontzettend veel last van in mijn leven. Ik denk bij alles wat ik zie/doe aan mijn gewicht en shape. Ik kan er niet meer tegen, ik wordt gewoon zo knettergek ervan. Ook telkens maar die lijnpogingen die mislukken, argh! Ik wil gewoon afvallen! Heeft iemand misschien tips of opmerkingen ofzo? Liieefsss

4 mei 2018, Esssie


Reacties

plaats reactie
1

Je hebt het perfecte gewicht voor je lengte en leeftijd Essie, echt waar! Geloof me, ik had het ook gezegd als dit niet zo was.

Misschien dat de rekensom je overtuigt: jouw gezondgewichtgebied loopt op dit moment van 46 kg tot 63 kg. Boven de 63 kg ben je te dik, onder de 46 kg ben te dun. 63 min 46 = 17. 17 gedeeld door 2 = 8,5. 46 + 8,5 = 54,5 kg. Tot 54,5 kg heb je dus een perfect gezond gewicht. Van 54,6 tot 63 kg heb je een prima gezond gewicht. Daar je huidige gewicht 52 kg is, heb je dus een PERFECT bikiniwaardig gewicht voor je lengte en leeftijd. Trots op zijn, maar wat veel meiden willen dit bereiken!!

Als je 10 kilo zou afvallen, zou je te dun zijn. Ondergewicht is net zo ongezond als overgewicht en wordt door je omgeving ook niet geaccepteerd. Zeker bij het willen aangaan van nieuwe contacten (vrienden, relatie, zakelijk, etc.) maak je het jezelf moeilijker als je ondergewicht hebt: je kan niet laten zien dat je goed voor jezelf zorgt en daardoor zal een deel je compleet negeren.

Dus, laat dit bericht een eyeopener zijn: je bent niet dik!! Integendeel, je hebt het PERFECTE lichaam dat zo zonder schaamte, vol zelfvertrouwen direct in een bikini kan!! Een lichaam dat door de meeste jongens als maximaal aantrekkelijk wordt beschouwd!! Een lichaam dat heel veel meiden zouden willen hebben!! En jij hebt zo'n lichaam en durft dit door een compleet verwrongen beeld van hoe een ideaal vrouwenlichaam eruit zou moeten zien, niet te tonen. Doodzonde en dus volstrekt onnodig!!

4 mei 2018, 03:05, Timo
2

Heel erg bedankt voor uw reactie! Groetjes Essie

4 mei 2018, 11:05, Essie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.