geile tips voor maturbueren en vingeren

hoii ik ben 14 en heb echt geile tips nodig oor vingeren en masturbueren want ik vinger me zelf vanaf 8 jaar en dat is zoooo fijn graag geile tips en comments ..................

7 jul 2016, geilie

Reacties

plaats reactie
1

Wat ik altijd doe is: ik leg mijn kussen/deken tussen mijn benen en ga hevig heen en weer.. Dit zorgt voor een heel fijn gevoel en heel soms kijk ik erbij naar seks of lees ik iets daarover dat helpt wel! Misschien heb je hier iets aan?
Je kunt ook:
Met de douche kop op je clitoris richten.

9 jul 2016, 23:07, 14jarigmeisje
2

Ja met de douche kop doe ik ook wel eens.
Ik doe soms ook de achterkant van de elektrishe tandenborstel er tegen aan (dus niet de haren,dat doet pijn),en dan vinger ik er te gelijk bij (1 of 2 vingers er in). Door dat trillen is dat super fijn.
Wat ook lkkr is:een voorwerp er in (niet te groot) bijv een kaars of achterkant van een haarborstel. En dan erin en eruit steeds.(alsof iemand je neukt zeg maar)
Ik lees er soms ook geile verhalen bij,of ga chatten op zo,n anonieme chatsite en dan vingeren terwijl je met die ander over seks praat (anoniem,geef nooit me naam of snap ofzo)

10 jul 2016, 17:07, ponygirl13
3

Ik draaide laats een handdoek rond een trillend voorwerp leek net een vibrator

17 feb 2018, 13:02, 55
4

je stopt je langste vinger er diep in en dan maak je geile geluiden met een komkommer is het ook lekker

28 nov 2019, 12:11, banaan

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer