Geil, Klaarkomen en Orgastme..

Hey! Ik ben wel eens heel erg geil geworden! En ik heb al een orgastme gehad! In de douche! De straal op je vagina houden, zoo fijn! En ik word best snel geil!.. Ik wil ook heel graag seks!! Alleen ben ik er nog te jong voor.. 😢 weet iemand een goede manier om een orgastme te krijgen? En wat lijkt op seks? Maar dan met jezelf!? En dan zonder dildo.. Want anders moet ik die kopen.. 😂😅 O, ja ik ben 12 jaar!

Xxx
Kirsten

16 jul 2016, XxKirstenxX


Reacties

plaats reactie
1

Je kan je vinger in je vagina doen en dat is echte orgasme en naar seks filpjes kijken en dan kan je geil worden of met de achterkant van je haar borstel in je vagina stoppen of je clitoris (boven kant van je vagina) masseren
of naakt op bed zitten en onder je vagina een dikke kussen of een dikke knuffel leggen en heen en weer bewegen maar dan moet je ook wel je hand onder de kussen doen en aan je vagina duwen

mijn lievelings is de douchestraal.... succes♥

16 jul 2016, 15:07, lekkah
2

het is fucking lekker met je electrische tandenborstel serieus probeer en dan een beetje bij je clitoris

18 jul 2016, 22:07, lol
3

Of doe het stiekem op plaatsen waar je betrapt kan worden geeft je een kei harde kick en is lekker zenuwachtig

17 feb 2018, 13:02, 55
4

Ik zou daar nog niet aan denken.
Je bent nog jong. Het kan zijn dat je het wil, maar serieus je moet daar echt nog niet aan denken.

18 feb 2018, 20:02, @Ilyona
5

@IIyona
Er is geen leeftijd voor seks, of denken aan seks. de ene begint zijn/haar lichaam te ontdekken als diegene 10 is, en de andere als die 15 is. het maakt niks uit!

20 feb 2018, 17:02, boompjex
6

gemiddeld 11 en ook vaak beginnen hun met vingeren. als je 12 bent en nog niet vingerd ben je best laat. 15 is gemiddeld ontmaagd.

20 feb 2018, 17:02, Eva🥥
7

Wat is een orgasme🙄

20 feb 2018, 20:02, Dom kind

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.