Geesten, wat moet ik doen...

Ik ben 11, maar ik zie meestal van die schimmen als ik alleen ben op mijn kamer, ik ben dan doodsbang, ik snap niet waarom, meestal is het dan mijn oma. Maar ik schrik dan, soms word ik zomaar om 3 uur 's ochtends wakker. En dan zie ik der wéér. Mijn moeder zegt dat ik het me verbeeld, maar hoe voel ik dan iemand tikken op mijn schouder? o.O En mijn vriendin weet het en zij heeft zo,n instinct, dan VOELT ze dat er nog iemand is maar ik zie het dan en dat snap ik echt niet. Wat moet ik nou doen??

17 nov 2012, Noah-


Reacties

plaats reactie
1

heeii noah,
je moet op internet en in je buurt gaan zoeken,
naar iemand die hetzelfde heeft.
je bent lang niet de enige hoor!!
en zeg tegen j moeder dat het wel waar is en dat je ermeezit.
xoxoo Hanna

19 nov 2012, 08:11, Hanna
2

Dankjewel Hanna, ga ik zeker doen!! ;D

XXX, Noah

19 nov 2012, 12:11, Noah-
3

graag gedaan hoor!!
xxx en succ6 hanna

19 nov 2012, 15:11, Hanna
4

Heey Noah,

ik ben ook 11 jaar net zo als jou mischien moet je praten samen met je vriendin als je alleen in huis met haar bent, ik heb het ook wat jij hebt, het is een soort 6 de zintuig.Het is best wel eng maar daarom moet je praten met diegene want als je alleen Bang zit te doen dan word je een makkelijk doelwit, mijn verhaal klinkt een beetje suffig maar je moet eraan wennen en als ik jou was zou ik geur kaarsen aansteken en door het hele huis lopen (het kalmeert zeg maar de band tussen jou en de geest) vraag zoveel mogelijk informatie SAMEN MET JE VRIENDIN. het kan ook zo zijn dat de geest in jou huis niet met jou vriendin wil praten. Dan kan je maar een ding doen ALLEEN praten met de geest, het is echt eng voor de eerste keer maar hij/zij zit wel voor iets in jou huis en zolang jij niks doet word hij/zei een beetje ongeduldig en doet die die dingen zoals dat je orbs ziet en schimmen. Meestal komen deze zintuigen bij mensen die het eng vinden om bijv, alleen slapen,alleen thuis, alleen als het donker is bewegen en hoesten en niezen dat zijn meestal die mensen en volgens mij ben jij daar een van? Maar geloof me je MOET een band opbouwen met die geest
ik zelf er zelf een tijdje moeilijk mee gehad omdat iedereen dacht dat ik gek in mijn hoofd was maar ik ben naar 9 artsen geweest en die zeiden allemaal dat ik helemaal niet gek was en dat er heel veel kinderen in Nederland wonen die net zoals mij zijn maar ik heb er geen last meer van want nu kan ik ze zien en horen maar het gebeurt maar 1 keer in de 3 maanden ongeveer

veel succes,

tina

14 apr 2013, 13:04, 'tina'
5

hee noah ik zie ook geesten dus ik ben naar iemand toe gegaan die me helpt misschien moet dat ook doen

29 dec 2016, 20:12, xx
6

Hey, ik dacht dat ik de enige was toen ik 3&4 was begon ik met dingen tekenen dingen die ik in het echte leven zag! Het waren rare wezens en steeds als ik ze terug bekijk vind ik het nog steeds eng! Ik kon vroeger geesten zien en voelen net als jij veel van jullie denken nu :BULLSHIT! Maar geloof me dit is geen grap! Ik ben onderzocht door een team voor hooggevoelige kinderen, waaruit bleek dat ik hoogsensitief ben! Geloof me praat er met je moeder over en maak duidelijk dat het geen grap is! Want het kan echt gevaarlijk worden als het niet stopt. Groetjes demi

7 jan 2017, 23:01, Demi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.