GEESTEN oproepen

hey
ik heb soms het gevoel dat ik niet alleen
ben en denk dan dat er geesten zijn
hoe kan je geesten oproepen ??

17 apr 2014, geestje xx


Reacties

plaats reactie
1

Met een OUIJA bord en met een glas! Google het is en je zal het vinden ! Succes! ps: ga geen rare dingen vragen of zeggen want je kan er problemen mee krijgen...

18 apr 2014, 17:04, yasmina
2

hey yasmina
ik wil ook geesten oproepen zonder spullen of zo
want het mag niet opvallen mijn ouders mogen
dit eigenlijk niet weten

en is er een spreuk ofzoiets bij ??
kan je ook bekende mensen ( die al dood zijn )
oproepen ?? hoe doe je dat ??
en wat voor problemen kan je krijgen ?? heb je
het al eens zelf gedaan ??

18 apr 2014, 17:04, geestje xx
3

NOOIT DOEN ***** !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEVAARLIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***dit bericht is aangepast door de moderator***

31 aug 2014, 01:08, junk
4

Niet doen, ik weet niet of ze echt bestaan. Die mensen zijn overleden en moet je mest rust laten. Ik voel mezelf ook wel eens niet alleen. Als je er last van hebt moet je misschien vragen of ze weg willen gaan, je kan de kwaadaardige geesten ook laten verwijderen uit je huis.

7 okt 2014, 15:10, V.
5

Oja, jho hoe doe ik dat dan beste v

3 feb 2016, 09:02, Iris
6

Voor deze ‘challenge’ heb je maar weinig nodig. Op een vel papier teken je een vierkant, dat je vervolgens in vier kwarten verdeelt. Daarin schrijf je twee keer ‘ja’ en twee keer ‘nee’ in de vlakken die diagonaal tegenover elkaar staan.

Ja of nee
Vervolgens leg je in het midden van het vierkant twee potloden dwars over elkaar, zodat het bovenste potlood los rond kan draaien. Dan moet geest Charlie worden opgeroepen met de woorden: 'Charlie Charlie, can we play?' Als het lukt, begint het bovenste potlood te draaien naar ‘ja’ of ‘nee’.

Wie een beetje sceptisch is, gelooft niet zomaar in het oproepen van geesten, maar op sociale media zijn al een hoop creepy filmpjes verschenen waarbij het potlood spontaan begint te draaien of deuren beginnen te klapperen.

4 feb 2016, 08:02, Poplandia
7

Niet doen, is heel gevaarlijk. Lees i waarom je beter niet aan geesten oproepen kan doen.

11 mrt 2016, 22:03, Hilda
8

NOuuuujaa dat doeje toch niet!!

*** dit bericht is aangepast door de moderator

15 mrt 2016, 16:03, @
9

wat is er gevaarlijk aan dan?

17 mrt 2016, 20:03, hoihoi
10

Dit is wel op je eigen risico, ik heb zelf een 'echt' ouija board en heb ervaring.
Als je wilt dat je ouders er niet achter komen, kun je gewoon een papier pakken en daar het alfabet, nummers 0 tm 9 en 'hello' en 'goodbye' opschrijven (zoek evt. 'ouija board' op google images). Zorg ervoor dat je geen elektronische apparaten in je buurt hebt liggen tijdens de sessie. Vergeet nooit afscheid te nemen van de entiteiten, en vergeet niet dat het geen spel is, blijf beleefd. Als het niet lukt in je eentje is het slim om wat vriendinnen uit te nodigen. Sommigen zijn er psychisch niet 'open' genoeg voor.
veel succes c:

19 mrt 2016, 00:03, eline
11

Kan je dan echt geesten zien????

26 sep 2016, 14:09, Cool
12

Hoi laat ik beginnen met het zeggen dat je dit vooral niet moet doen! Je voelt je niet alleen en dat is ook zo want er zijn veel geesten om je heen goede en slechte bij iedereen over de wereld bij mij ool nu maar sommige mensen die kunnen voelen dat er iemand bij zich is en sommige niet nou is het het beste om het niet te doen want als he geesten oproept roep je alleen se slechte op en die kunnen je echt wat aandoen of zelfs bezeten raken en gek worden ook hoort het geesten oproepen bin de groep van zwarte maggie en ik denl dat jij wel weet dat dat nooit van je zondes weggaat en je naar de hel gaat
Conclusie:niet doen want het zal effect hebben op je leven en niet eens een goed effect

27 sep 2016, 18:09, Anonieme meiske
13

Dit is geen goed idee, het kan gevaarlijk zijn om geesten op te roepen.

Ikzelf ben naja zal ik het maar 'paranormaal' noemen. Ik merk als er geesten in de buurt zijn en of ze goed of slecht zijn. Met geestoproepmiddelen kun je ze boos maken. Als ze met je willen praten komen ze vanzelf wel, maar soms heb je dat dus niet door.

Het risico met geesten oproepen is dat je ook de kwade geesten kunt storen.

Ik ben eens in Duitsland in een kerk geweest en daar had ik al een naar gevoel bij, ik was wel naar binnen gegaan terwijl ik wist dat er een risico was. Een paar minuten later had ik het gevoel alsof iets om mn nek heen zat, dus ik deed de rits van mijn jas verder open en het hielp niet. Dus dat was een geest. Toen ik weer uit de kerk was en een heel stuk weg was gelopen was het weer goed.

In je huis kan je niet slechte / boze geesten gebruiken.

NIET DOEN DUS.

10 dec 2016, 15:12, Xoxo
14

Ik ben vaak op me kamer ik denk dat er hele tijd iemand naar me kijk

8 okt 2017, 14:10, Enzo
15

Mijn vader kan geesten oproepen dat kan je niet zomaar moet je een gave voor hebben helaas voor jou❤️

8 okt 2017, 16:10, KalomosaloiMeide
16

De enige die je kunt aanroepen in jou noden die bevrijding kan geven is de Vader,Zoon en Heilige Geest

29 sep 2018, 22:09, Expressie
17

Hey
Ga geen geesten oproepen, de enige geest die niet gevaarlijk is om om te vragen is de heilige geest. Dat is de enige goede geest.
Xx

30 sep 2018, 17:09, Godlovesyou
18

hey, ik zou eens heel graag geesten oproepen. maar blijkbaar is dit niet zonder een risico !! waarom ik dit graag zou willen doen is omdat ik een paar jaar geleden mijn zus ben verloren en ik zou graag nog eens met haar praten. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen... ?

30 sep 2018, 21:09, Ron
19

Ron,Als je met een geest contact hebt kan het zijn dat de geest zich voordoet als een dierbare van je die overleden is. De slechte geest kan je gaan achtervolgen en erge rare dingen met je doen zoals ineens zomaar tegen een muur aangooien. Of je kan angstaanvallen krijgen.Het is dus je eigen risico om geesten op te roepen.Hier een paar voorbeelden van geesten oproepmiddelen :Glaasje draaien,Ouijabord,ketting,Automatisch schrift / Tekenen en pendelen.Zeg maar als je nog meer tips er over wilt.

1 okt 2018, 11:10, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.