Geen onderbroekkkk!!!!!!!!!!! Doen jullie dat ook?

Hallo,
Het lijkt me erg fijn om niks eronder te dragen. En onder rokjes zodat iemand het ziet, maar druf eigenlijk niet.
Doen jullie dat ook?
Hoe oud was je toen je dat ook deed?
Xx

11 sep 2016, Xxx


Reacties

plaats reactie
1

waarom zijn er zoveel de zelfde topics?

14 sep 2016, 18:09, Bikinigek
2

Hoi
Een vraagje
Wie draagt geen onderbrok aan
Wie dat fijn voelt
Wie dat los vindt
Wie lekker vindt
Wie doet dat graag zonder
Zeg onder wat doe geen onderborek aan (broek -rokje kleedje - legen)
Je moet durven

1 nov 2016, 08:11, Momo
3

ik draag geen onderbroek ik vind het fijn

5 jun 2017, 13:06, ikbenlesbi
4

ik slaap gewoon naakt ik loop naakt in huis trouwens ik mag geen onderbroek dragen

5 jun 2017, 14:06, ghislaine
5

hoi ghisanie
waar om mag je geen onderbroek dragen. dat mag je toch zelf weten.
ik vind naakt door het huis lopen ook erg fijn. ik draag zelf ook niet als ik in bed lig.

5 jun 2017, 16:06, *A*
6

er is niets lekkerder als je geen onderbroek aan heb. vooral met dat warme weer..

8 jun 2017, 00:06, ding
7

Lijkt me wel spannend, maar ben verzot op mooie lingerie, dus een string doe ik altijd wel aan en vaak BH.

20 jul 2017, 13:07, Sophie
8

ik vind het erg fijn om geen onderbroek aan te hebben. onder een rokje of zo. ik lig ook zonder onderbroek om bed te slapen. geen plakkerige kleding aan je lijf.

3 aug 2017, 15:08, noa
9

Dat lijkt me helemaal niks. Ik zou dan zo bang zijn dat mij rokje of jurkje opwaait. En onder een broek lijkt het mij niet prettig aanvoelen. Nee, niks voor mij.

6 aug 2017, 19:08, Kim96
10

ik zit ook liever op de fiets met een slipje aan, ben bang dat andere het zien. ik ga wel eens lopend naar de winkel zonder slipje. dan heb ik allen een rokje aan.. dat voelt wel erg fijn.

8 aug 2017, 14:08, iemand
11

Hoe oud zijn jullie? Als je ongesteld bent en afscheiding krijgt word het geen onderbroek dragen al snel vies, ik moet er niet aan denken om afscheiding in mn broek te hebben of aan mn jurk/rok dus niks voor mij.. maar meningen verschillen☺

27 aug 2017, 22:08, Anoniem
12

Als ik heb gezwommen doe ik geen onderbroek aan.

28 aug 2017, 07:08, Eva
13

hoi @ anoniem
ik ben 12 heb ook last van afscheiding, ik gebruik een klein maandverbandje of inlegkruisje. voor me afscheiding. anders woord me ondergoed er vuil. een inlegkruisje raden me moeder aan om dat te gebruiken.

28 aug 2017, 13:08, *H*
14

ook hier loop ik naakt door het huis heen. lekker niets op je lijf. als ik op de bank zit heb ik wel een, handdoek op de bank liggen, anders plakt het zo. soms heb ik wel een beetje last van afscheiding..

30 aug 2017, 15:08, *I*
15

ik vind het geil zonder slipje rond te lopen en doe dit nu ongeveer 2 maanden.
soms daag ik ook wel eens uit als ik op het terras zit, dan zie je bepaalde jongens vaker voorbij komen om te kunnen kijken en daar wordt ik wel geil van

31 aug 2017, 18:08, Chantie15
16

Maar is het fijn, of moet je niet snel plassen? Je weegt wel lichter misschien? Haha ik ben al te dun 17,2

4 sep 2017, 19:09, Eva
17

@Eva
Nee ik hoef niet meer te plassen als normaal.
Ik ben 1.65 en 56 kg.

4 sep 2017, 21:09, Chantie15
18

Ik heb in lange/korte (hotpants) broeken nog nooit een slipje/onderbroekje gedragen
Vanaf mijn 15de verjaardag (nu bijna 20) draag ik ook geen slipjes/onderbroekjes meer onder jurkjes/rokjes.
Zelfs niet onder echte mini, tegen micro aan.
(heb niet eens slipjes/onderbroekjes meer)
Maar ik weet wat ik dan gewoon kan doen en ook wat ik dan beter niet kan doen om geen ''inkijk'' te geven.
En ook waar ik dan allemaal op moet letten zodat ze niet onder mijn kleding kunnen kijken.
Ik ben in kort ook heel scherp op mobiele telefoons.

4 sep 2017, 22:09, Jaja
19

ik vind het ook fijn om zonder te lopen. het woord minder warm bij me aan de onderkant. allen af en toe wat af scheiding..

5 sep 2017, 13:09, *I*
20

Oké bedankt

5 sep 2017, 13:09, Eva🍕
21

Ik heb een keer geen ondergoed aangedaan ben daarna met de hond gaan lopen in het bos er was een man die zag dat ik geen slipje aan had en hij begon toen aan mijn kant te zitten ik heb me losgerukt en ben toen weg gerend ja sindsdien doe ik het nooit meer

5 sep 2017, 14:09, x
22

@ Jaja
Ik vind het juist leuk om uit te dagen als ik geen slipje aan heb, enne ik wordt er echt opgewonden van.

5 sep 2017, 15:09, Chantie15
23

Bij mij is alles bedekt al draag ik een (bijna) micro.
(dus geen randje bil onder het jurkje/rokje)
Fietsen doe ik alleen met een broek/hotpants aan.
Draag ik kort, dan neem ik het O.V. of de auto.
Maar ik weet (dat ''leer'' je vanzelf) wat ik dan wel kan doen en wat ik dan niet kan doen en waar ik op moet letten.
Ik weet dan ook in een straal van een armlengte om mij heen wat er gebeurd en wie er lopen/staan.
Ik ben dan heel scherp maar s'avonds ook moe.

En oppassen voor kleine kids tot een jaartje of 5/6.
Die kijken makkelijk onder het jurkje/rokje en gaan roepen: pappa (altijd pappa) die mevrouw heeft geen onderbroek aan.

Hou je met bepaalde dingetjes rekening en doe je verder wat je normaal met een slipje/onderbroekje aan ook zou doen, dan is er (bijna) niemand die weet heeft dat jij niets draagt onder je jurkje/rokje.

5 sep 2017, 15:09, Jaja
24

@Chantie15

Ik wordt er niet opgewonden van.
Het is bij mij meer de spanning.
En uitdagen doe ik verder ook niet als ik in kort, zonder de deur uit ga.
Ik ga zelfs in kort, zonder naar de universiteit.

5 sep 2017, 16:09, Jaja
25

Wat een onderbroekenlol.

23 okt 2017, 14:10, Tanga123
26

Draag onder rokjes altijd een stringetje. Dan is het ook bijna bloot en lekker luchtig.
Ooit weleens zonder gegaan; was geil maar niet comfortabel.
Slapen doe ik wel volledig naakt.

19 sep 2018, 13:09, Mieke
27

Hii Xxx ik zal draag onderbroeken omdat ik denk ik bijna ongesteld word ik weet niet hoe oud je bent maar als je bijna ongesteld word zal ik wel er 1 gaan dragen maar het is niet raar ofz x Anoniempje

30 sep 2018, 16:09, Anoniempje
28

ik loop altijd zonder slipje rond want slipjes vind ik niet fijn ook vanwege de randjes die dan gaan doorschijnen daarom draag ik strings onder broeken strings vind ik er geil uitzien maar mijn blote poesje laten zien is ook leuk

20 okt 2018, 16:10, Annoniem184
29

Ik heb altijd een onderbroek aan in bed heb ik soms mijn kleren uit maar wel een onderbroek doen jullie ook geen onderbroek onder een jeans aan

22 okt 2018, 15:10, 12jaar
30

ik slaap ook naakt en ik heb nooit een onderboek behalven bij zwemmen

23 okt 2018, 23:10, joerie
31

Kweeni ik doe gwn alleen als ik thuis ben.

20 nov 2018, 13:11, 15 jaar
32

Doe het trouwens alleen als k me ongesteldheid al gehad heb.

20 nov 2018, 14:11, 15 jaar
33

Ik ben een jongen van 13. Ik heb overgewicht maar als ik geen kleren aan heb dan voelt dat best fijn wat dan plakt er niks op mijn dikke buik en dat is best fijn dit doe ik meestal als alleen thuis ben
Ik wil het een keer in de natuur doen

6 mrt 2019, 00:03, Een jongen
34

Hey Chantie 15, Ha ha, jij bent gewoon net zo oud als toen ik het voor het eerst durfde. Ik begon de eerste keer met zo'n Lambada jurkje. Maar ik werd echt heel opgewonden toen ik voor het eerst ging uitdagen en expres zo zitten dat een leuke jongen me zou zien. Ik zag een jongen zitten die toch al naar me had gekeken en ging wijd met mijn benen zitten, hij keek net naar mijn kruis want dat vond ie er wel geil uitzien zag ik...ineens waaide de wind mn rokje echt helemaal omhoog en een tijdje keek hij recht naar mn kut. Ik heb dus echt wel veel schaamhaar en dat was allemaal even te zien, oh ik was zoo opgewonden he! He Chantie, weet je wat ik ook wel heel geil vind is een wit, doorzichtig jurkje te dragen, meer niet. Zo he, de eerste keer werd ik echt vaak aangekeken want mn borsten waren zooo goed te zien en mn tepels waren ook stijf van de opwinding. Maar toen kwam ik per ongeluk mn buurjongen tegen en die kreeg een hele rode kop en zei stotterend dat iedereen heel goed mijn bos schaamhaar kon zien, en ik heb een grote bos, en al mn haar daar is ook zwart. even niet aan gedacht toen haha! Maar ik ben nu 17 en heb geen een slipje meer, ik ben het ook veel meer gewend geraakt als ik merk dat er iemand mn behaarde kut ziet, maar het blijft super geil toch!

4 aug 2019, 17:08, ksenya17
35

Het is alweer een tijdje geleden, maar mijn ex vond het een gewoonte om extravagant zonder slipje of string in haar ultra korte mini, soms micro uit te gaan.

18 aug 2019, 08:08, Jan

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.