geen onderbroek Zijn er meer mensen die het fijn vinden ?????????

De laatste tijd heb ik als ik thuis ben heb geen onderbroek aan. Ik vind het zo lekker vrij zitten. Wel heb ik dan een legging of zo aan.
Als ik de deur uit ga trek ik meestal ondergoed aan. de laatste tijd ga ik regelmatig zonder de pad op.

Zijn er meer mensen die het fijn vinden zonder onderbroek?

10 apr 2014, teengirl


Reacties

plaats reactie
1

Nee, ik heb dat nooit fijn gevonden. Ik heb altijd ondergoed aan, en vind het best wel onhygiënisch als iemand zonder loopt. Ik bedoel, ja, de hoofdoorzaak waarom mensen onderbroeken dragen is toch hygiëne?
Je moet het zelf weten en vooral doen als je het zelf fijn vind hoor, maar ik vind het onfris en ik zou het dan ook alleen thuis doen.
Misschien klink ik wat bot, sorry, maar ik vind het gewoon een beetje raar. Sorry hihi.
xxx

1 mei 2014, 22:05, leinn
2

Ik heb altijd onderbroek aan,omdat ik dat fijn vind. Maar jij mag doen wat jezelf wilt:)

1 mei 2014, 22:05, Anoniem.
3

inderdaad kan het best misschien lekker zitten maar ondergoed is inderdaad ontworpen voor een soort hygiene alsook ziekte preventie...dus ja als in in de badkamer zit dan mag hij ervan af daarbuiten liefst eentje die schoon is aandoen

15 jun 2014, 02:06, ingram
4

je ben niet de enige ik doe het ook dont worry be happy, indd t zit zo vrij enzo echt fijn ik raad het iedereen aan xx

je kan gwn elke dat je broek in de was gooien x

26 jul 2014, 16:07, ____
5

jah soms ga ik zonder naar de winkel. maar ben nudist ;)

13 aug 2014, 08:08, bikinigek
6

Ik heb ook soms geen ondergoed aan.
In de zomer heb ik dat nooit aan, puur omdat ik al vrij snel zweet. Jongen van 27

26 okt 2014, 17:10, Koen1987
7

heb niks of een string aan ;) ben jongen

2 nov 2014, 12:11, bikinigek
8

Bikiniegek, ben je een nudist? en waarom een string?

10 dec 2014, 13:12, Koen1987
9

Bij het slapen doe ik soms geen onderbroek aan maar overdag wel

3 jan 2015, 21:01, Een meisje
10

@ Een meisje, ik slaap altijd naakt. Vind dat fijner dan ondergoed. En zeker geen pyjama omdat als je gaat draaien dan zit je pyjama ook gedraaid. En stiekem doe ik overdag soms ook geen ondergoed aan.

4 jan 2015, 23:01, Koen1987
11

Koen1987 ben idd nudist en vind string fijner zitten

25 jan 2015, 02:01, bikinigek
12

@Bikinigek, hier ook nudist. ik ga weleens naar buiten om lekker te zonnen. heb dan meestal ook wel een string aan

27 jan 2015, 23:01, Koen1987
13

Koen1987 heb ik gewoon altijd onder me kleren aan.

7 feb 2015, 19:02, bikinigek
14

Vind dat wel spannend als iemand het ziet en iets over zegt :P heb jij gewone strings of van die speciale?

8 feb 2015, 18:02, Koen1987
15

bikinigek ik ben ook nudist welke strings draag je dan

8 feb 2015, 22:02, manuelschuurmans
16

Ik draag onder sport kleding en onder joggingbroeken nooit ondergoed onder mijn normale broeken soms niet en soms wel. Onder ruime kleding is het lekkerder niets te dragen. Op mijn werk heb ik wel ondergoed aan. Wat de hygiëne betreft; bovenkleding niet langer dan een dag dragen als er niets onder zit dan is het prima te doen. Thuis draag ik helemaal geen kleding. Iedereen moet doen wat hij het prettigst vind!

22 feb 2015, 11:02, Cees
17

PS. Ik ben ook nudist. Maar wat heeft dat met geen ondergoed dragen te maken? Als nudist draag je liefst helemaal geen kleding.

22 feb 2015, 11:02, Cees
18

Heb ook nooit ondergoed aan veel lekkerder zonder en thuis meestal naakt en zomers lekker naar het naaktstrand of nudistencamping love it.

15 apr 2015, 14:04, Lekker naakt
19

Het is niet heel hygiënisch zeker niet als je ongesteld bent.....

29 jun 2015, 15:06, ghgh
20

Ik draag al zowat 3 jaar helemaal geen onderbroekjes meer.
Niet in (skinny) 501 jeans en ook niet onder (korte) rokjes en jurkjes.

jaja, knappe meid van 17

29 jun 2015, 17:06, Jaja
21

Ik heb zelf ook nooit ondergoed aan. zeker met deze warme dagen is het heerlijk. Tegenwoordig loop ik thuis zelfs naakt.
Als je ongesteld ben is het zowieso nie handig om geen onderbroek aan te doen.

Jongen van 27

29 jun 2015, 19:06, Koen1987
22

Bij mij is het: Hie naakter, hoe minder fijn.
Ik draag bijvoorbeeld nooit een korte broek of korte sokken.

29 jun 2015, 20:06, Hero/Villain
23

Zelf draag ik altijd ondergoed onder m'n kleren (behalve natuurlijk onder een zwempak of bikini. Maar het is onzin dat het tijdens je menstruatie minder hygiënisch zou zijn. Met een tampon merk je er dus helemaal niets van. Dan kan je ook gewoon zwemmen en turnen en zo.
Xxx Maaike

29 jun 2015, 23:06, maaiB
24

Legging zonder onderbroek geeft cameltoe. Je moet maar durven

30 jun 2015, 00:06, lottie
25

Vandaag naar Den Haag en Scheveningen geweest in een kort wit spijker rokje, en geen slipje aangetrokken.
Verschillende hebben dat gezien en 1 jongen bleef de halve dag achter mij aan lopen.

18 jul 2015, 20:07, Jaja
26

Zelf wil ik alleen ondergoed die echt prettig zit. Ik heb bij een aantal plekken ondergoed gekocht maar vond het elke keer maar niks. Toen kwam ik bij *** en kocht random een Zaccini boxershort. Die dat echt heel lekker. Het was een 2pack met een mooie printje!

* dit bericht is deels aangepast door de moderator

7 sep 2015, 14:09, Mike070
27

Ik vind niet een onderbroekje/slipje lekker zitten.
Als ik 10 dagen in het jaar een onderbroekje/slipje draag is het veel.
Gewoon bloot in strakke jeans en zelfs bloot onder korte rokjes.

24 sep 2015, 20:09, Jaja
28

Heb laatste tijd ook geen boxer aan. geen gekloot dat je penis geplet word door die strakke boxer of slip. lekker alles los laten bungelen. En mocht 'tie' groeien, heb ik geen schaamte :P

24 sep 2015, 21:09, Koen1987
29

maar wat nou als je naakt slaap en ineens ongesteld word je hele bed naar de klote en je moeder gaat ook nog is vragen stellen...

27 sep 2015, 13:09, nobody
30

Dan heb je pech.
Maar je wordt niet ineens ongesteld.

Ik wordt helemaal niet ongesteld want heb een spiraaltje.

27 sep 2015, 14:09, Jaja
31

Nu ook, mooi weer, eigenlijk iets te veel wind.
Kort jeans rokje aan en vanmorgen ''vergeten'' om een onderbroekje/slipje aan te trekken.
En nu gewoon aan het winkelen in de stad.

27 sep 2015, 16:09, Jaja
32

Ik heb soms met winkelen ook geen ondergoed aan.
Sta ik naakt in het pashokje een broek te passen.

28 sep 2015, 21:09, Koen1987
33

Draag over het algemeen ook geen slipje, het voelt spannend aan en ik kom soms spontaan klaar. Het klinkt raar maar het fietsen wordt er ook leuker door.. en als ik een rokje draag kan ik op momenten dat ik alleen ben even snel vingeren zonder al te veel gedoe. En nee ik vind het niet raar ookal mag je dat wel vinden.. trouwens dat doe ik niet altijd, soms ook draag ik geen slipje voor het gemak

10 okt 2015, 01:10, larissa
34

Larissa, krijg je dan geen natte vlek in je broek? ;)

Vanmiddag een dagje uit met vrienden om naar een Rally te gaan. En natuurlijk zonder ondergoed.

10 okt 2015, 12:10, Koen1987
35

Ik ben een wandelliefhebber. Zowel in de zomers als winter, en vind het heerlijk om een strakke heupbroek te dragen waar ik niets onder draag.

6 dec 2015, 15:12, tightpants
36

Iedereen moet gewoon doen wat hij het prettigste vind.ik ben het liefst helemaal bloot. Maar de algemene opinie en de temperatuur laten dit niet altijd toe. Verder draag ik zelden ondergoed. Gewoon omdat het lekker is. Als ik wel ondergoed draag is dat als ik aan de schijt ben en als de broek uit moet bij de dokter. Als ik naar de sportschool ga doe ik ge e n ondergoed aan, en ik ben daar zeker niet de enige in.
Verder gewoon doen wat je zelf lekker vind. En niet storen aan wat anderen er van vinden.

6 feb 2016, 12:02, Cees
37

Geeeeehbaaahhh wat vies!

6 feb 2016, 13:02, NOora
38

Zelfs met dit weer loop ik zonder ondergoed. Er zijn uitzonderingen natuurlijk maar over het algemeen draag ik geen ondergoed. Soms zelfs een Jockstrap. En waarom is het vies om geen ondergoed aan te hebben... als je het maar goed schoon hou.

6 feb 2016, 16:02, Koen1987
39

Als ik uit gaat doe ik na een paar glazen me string uit, ik vind dit dan ontzettend opwindend
Ik loop trouwens altijd in een rok of strakke broek

2 mrt 2016, 14:03, vrouwtje
40

Gebahhh dat is echt heeeeeel erg raar hoor.
Waarom zijn er onderbroeken gemaakt? Om ze te dragen toch! Sorry, maar ik vind dat echt heel erg vies

3 mrt 2016, 16:03, 😌
41

Ik heb bijn a nooit ene aan omd at get supet lekker is

14 apr 2016, 20:04, jordy2001
42

Vind het ook lekker zitten zonder. Ook als ik gepijpt wordt hoef ik mijn broek niet meer uit te doen

24 apr 2016, 15:04, Stefgo123
43

Maar ik heb een probleem ik heb een trainingsbroek maar je kan het kij hard zien dat ik geen onderbroek aan heb naar school ik vind het heerlijk zonder please help hoe je dat kan verstoppen

4 mei 2016, 01:05, Geen boxer
44

@geen boxer, ik heb op mijn sport ook geen onderbroek aan onder mijn broekje. Ik heb een gemiddelde penis maar mij maakt nie uit of het goed te zien is. Zoiets ken je niet wegwerken denk ik. Of je moet met tape gaan werken maar da tis geen fijn gevoel.

4 mei 2016, 10:05, Koen1987
45

Je kunt ook gewoon een string dragen voel je niks ik draag zelf openkruis strigetjes die ziin supper fijn je voel niks bij je kut ofzo en je kunt makkelijk seks hebben daarom draag ik ze elkedag
Ik ben 12

4 mei 2016, 10:05, LenaX
46

En wat als je dan ongesteld wordt?

5 jun 2016, 13:06, elfje
47

@elfje.

Daar kan je je op voorbereiden.

Tampon in met een afgeknipt touwtje.
Of je neemt, net als ik, een spiraaltje.
Ben je een kleine 5 jaar van je ongesteldheid af.

Met deze temperaturen ben ik in (heel) kort en zonder.
Ga gewoon de stad in.

Was gisteren in een winkelcentrum en daar kwam een jongen van een jaar of 20 naast me lopen.
Die fluisterde: lekker hoor, ik kon op de trap zo je mosseltje zien.

5 jun 2016, 14:06, Jaja
48

ik en mijn vriendin dragen ook nooit ondergoed. Het zit gewoon veel lekkerder zonder en het is een stuk opwinderder. We hebben af en toe spontaan zin in sex en dan is het helemaal handig, trainingsbroek omlaag, rokje omhoog en gaan. En of dat nu in een steegje of een pashokje is, dat maakt niet uit.

12 jun 2016, 09:06, Bruceke
49

Ik draag nooit een onderbroek, ik vind het lekker als mensen mijn kutje kunnen zien

4 jul 2016, 14:07, samantha
50

Samantha, heb je dan ook geen broek aan? ;)

Ik vandaag met het warme weer geen onderbroek aan gedaan.

4 jul 2016, 17:07, Koen1987
51

Je weet wa ik bedoel. Je hebt dus een broek aan die strak tegen je vaginale zit.

4 jul 2016, 20:07, Koen1987
52

jaa, ik doe het ook wel eens maar niet naar school

5 jul 2016, 17:07, ikweetdatikdikben
53

@Ikweetdatikdikben, waarom niet als je naar school gaat? ik vond dat spannender. de kans da iemand het ziet.

5 jul 2016, 17:07, Koen1987
54

ik zit op de fiets ook wel zonder onderbroek. dat vind ik echt lekkerder al met. als ik er wel eentje aan heb, dan scheurt mij slipje tegen me schaamlippen aan, en dat voelt niet prettig. met paard rijden is het ook wel, zonder slipje rijden, dan lekker met me k.tje over het zadel heen scheuren...

5 jul 2016, 17:07, janee
55

@Koen.

Heb jij dan een rokje aan?
In een broek zie je bij mannen echt niet dat ze geen onderbroek aanhebben.

5 jul 2016, 18:07, Jaja
56

@jaja, ook niet als je broek wat laag zit?

5 jul 2016, 18:07, Koen1987
57

Nee, want je onderbroek kan mee zakken of je hebt al een heel klein onderbroekje aan.

En wat je bij andere onderwerpen hier op dit forum al aangaf dat je veel strings draagt.
Dan zie je het onderbroekje ook niet.

In jeans en andere broeken draag ik niets, gewoon naakt in de broek.
En onder rokjes/jurkjes, ook heel korte, wil ik bij lekker weer, en dan mag er best een zacht windje staan, een briesje, ook nog wel eens vergeten om een onderbroekje/slipje aan te trekken.
En als je dan doet wat je met een onderbroekje/slipje aan ook zou doen is er (bijna) niemand die ziet dat je onder het rokje/jurkje naakt ben.

Bepaalde dingen kan je dan beter niet doen zoals bukken om iets op te rapen.
En je moet op bepaalde dingen gaan letten zoals de befaamde ''spiegelvloeren'' in supermarkten.
En als je ergens gaat zitten, (terras, bankje in park) dat je dan geen ''inkijk'' geeft.

5 jul 2016, 18:07, Jaja
58

Ik draag weleens string of jocks. Heb ook weleens geen ondergoed aan en als ik dan een niet te strakke broek aan heb dan kan je een bobbel zien. Als meiden/vrouwen geen ondergoed aan hebben onder een rokje of jurkje zou ik soms wel ff uitdagend zitten op terrasjes en dat soort dingen die je opnoemt. Met carnaval was ik als schot verkleed en toen ook niks eronder. Vond dat wel spannend. Sommige mensen vroegen of ik iets onderaan had en soms wilde ook bewijs. Geeft gewoon een kick vind ik.

5 jul 2016, 19:07, Koen1987
59

De ''bobbel'' kan je bij een man in iedere broek zien.
(ik kan je dan ook vertellen of hij links- of rechtsdragend is)

Ik stap gewoon in kort zonder de trein, tram, metro en bus in.
En dat doe ik ook als ik alleen ben.
Ben pas geleden in kort en zonder wezen shoppen in Oberhausen.
Moet ik eerst met de trein mee in de ochtendspits, dus druk.
En niemand heeft iets in de gaten dat ik daar dan sta met niets aan onder het rokje.

5 jul 2016, 19:07, Jaja
60

Als ik een string of jock aan heb ken je bij mij niet zien waar 'tie' hangt hoor :P

Ik heb weleens een meid gezien die een rokje aan had waar ze niks onder aan had. We zaten in een 4zits hoekje. Ze zat gewoon met haar benen naast elkaar en niet over elkaar. ik moest mijn veters strikken die los gegaan was met de bus instappen.

5 jul 2016, 19:07, Koen1987
61

Al zit ik met mijn benen naast elkaar dan nog zie je niet dat ik niets aan heb.
Maar ik heb ook een kale die diepgelaserd is.
En zie je ook de stoppels die na 3/4 uur alweer zichtbaar zijn na scheren bij mij niet.
Maar al zou ik daar schaamhaar hebben dan zou het nog moeilijk te zien zijn want ik ben echt blond.

Dat zonder onder een rokje/jurkje komt veel meer voor dan jij ook maar vermoed.
En zeker in de leeftijd van rond de 17de tot zo rond het 22 ste jaar.
Alleen vallen ze na verloop van de dag op omdat ze ''overdreven'' doen.
(zie jij wat ik denk wat jij ziet)

5 jul 2016, 19:07, Jaja
62

Ze had d'r benen niet strak tegen elkaar aan en zij was niet blond van schaamhaar. Ze had zich netjes en mooi getrimd.

Wat bedoel je met het laatste stukje?

5 jul 2016, 19:07, Koen1987
63

Heb haar een knipoog gegeven met handgebaar naar haar rokje. We raakte in gesprek dat we het wel spannend vonden om zulke dingen. Ik droeg toen een jock en die heeft ze later ook gezien toen we in een park liepen en stiekem ergens elkaar hebben verwent. We hebben niet gevreeën alleen handen mond werk.

5 jul 2016, 20:07, Koen1987
64

Nee, schieten voor open doel.
Die meid wilde wat.

Nee, geen gewone disco op vrijdag- en zaterdagavond.
Kom je ook alleen in met een uitnodiging. (invitatie)
En ze hebben daar tot 1½ jaar geleden niet geweten hoe oud/jong ik was.
De meesten schatten mij 4/5 jaar ouder en daar heb ik tot mijn 18de (zowat een jaar geleden) veel gebruik van gemaakt.

6 jul 2016, 01:07, Jaja
65

@samantha zie je het als je wel of niet een ondergoed aan hebt en is het raar want ik wil het proberen

7 aug 2016, 21:08, een meisje
66

Hallo,
Overdag draag ik soms een onderbroek, meestal niet. Ik vind het ook heel fijn om 's nachts naakt te slapen.
Ik raak er opgewonden door en heb zin om te vingeren.
Kan het trouwens kwaad om dat te doen op een leeftijd van 15 jaar?

Grts

7 aug 2016, 23:08, Een persoon
67

Het kan helemaal nie kwaad om naakt te slapen of te vingeren. Doe wat je lekker en fijn vind. Ik droeg als 15 jarige jongen ook vaak geen ondergoed. Zelfs als we op school gym hadden.

8 aug 2016, 01:08, Koen1987
68

Oké, bedankt!!

8 aug 2016, 10:08, Een persoon
69

@Koen1987 Hoe oud ben jij? En ben je al vaak gepijpt geweest? *** En kan iemand mij zeggen hoe je vingert? (wil het es proberen) xxx

Dit bericht is aangepast door de moderator.

8 aug 2016, 11:08, Een persoon
70

@ hoi
ik draag ook bijna geen ondergoed. allen als ik ongesteld bent dan heb ik wel wat aan. maar voor de rest lekker zonder. ik slaap ook naakt. allen als het koud is dan heb ik wel wat aan....

8 aug 2016, 17:08, janee
71

@een persoon, ik ben 28 jaar en ben al vaak genoeg gepijpt geweest. Op je vraag over vingeren kan je hier op het forum een topic zoeken over vingeren.

8 aug 2016, 17:08, Koen1987
72

@Koen1987, bedankt voor jouw antwoord.

8 aug 2016, 19:08, Een persoon
73

@koen1987 helemaal goed koen. dankjewel

9 aug 2016, 12:08, janee
74

Ik heb altijd een onderbroek aan, maar als jij het fijn vind dan zal ik het Sleen in de nacht doen. Maar ik vind het wel stinken.

11 sep 2016, 11:09, Ik zou het niet doen
75

Stinken?
Ik denk dat je in een slip/onderbroek meer stinkt dan zonder.
En hou je je schoon van onder dan hoef je helemaal niet te stinken.

11 sep 2016, 11:09, Jaja
76

In de zomer is het heerlijk om een korte broek te dragen zonder onderbroek. Doe dat sinds een paar jaar.
Van te voren goed wassen, zodat je zeker weet dat je schoon bent. Heerlijk, soms ook wel wat geil. Gedachte dat anderen het kunnen zien, windt me dan op. Ik ben de schaamte nu wel voorbij.

Ben overtuigd naturist, dus hoe minder hoe beter.

14 sep 2016, 13:09, Frank
77

ik draag nooit geen ondergoed, ik lees hier onhygienisch
dan moet je je zelf goed wassen ik doe dit al 50 jaar
het is goed voer je zwemmertjes en je geslachtsdelen
ondergoed is daar niet voor gemaakt dat is gemaakt voor de handel laat de boel lekker vrij hangen dat is veel gezonder
ik heb een paar lange shirts gekocht die alles bedekken
ik ga wandelen met alleen het shirt aan meer niet
dat is gezond en ik stoor er niemand mee dat is mijn mening leef gezond Power

18 sep 2016, 11:09, p.power
78

Mijn vrouw draagt zelden slipjes. Juist met een kort rokje wel maar verder niet. Spijkerbroeken (ook skinny jeans), jurken, korte broeken enz. alles zonder.

Ze loopt er zeker niet mee te koop maar als mensen het zien (en dat gebeurd zeker) boeit haar dat echt helemaal niets.

Slapen doen we beiden naakt alleen als het echt heel koud is trekt mijn vrouw wel eens iets aan maar onderbroek nooit

6 okt 2016, 15:10, een man
79

Ik draag ook al een jaar en half geen ondergoed meer vind ik beter zonder is los zo en fijn en lekker en niet op het werk niet thuis dat spant is niet meer nodig voor mij

8 okt 2016, 02:10, Momo
80

Vind het heerlijk. Maar ij heb best veel afscheiding. Weet iemand wat ik nu moet doen?
Xx

24 okt 2016, 23:10, Xesmee
81

@Xesmee inlegkruisjes

25 okt 2016, 12:10, koffie
82

@koffie
waar plak je, dat inlegkruisje dan, als je geen ondergoed aan heb. of hou je hem vast..

25 okt 2016, 19:10, janee
83

@janee

Tampon, en dan het touwtje kort afknippen.
Maar je kan je eigen er ook op trainen dat je bepaalde dagen weinig tot geen afscheiding hebt.

25 okt 2016, 20:10, Jaja
84

@jaja
dat touwtje af knippen durf ik niet. bang dat ik me tampon er niet meer uit kan halen.
maar hoe kan je eigen dan trainen zo dat je op bepaalde dagen weinig tot geen afscheiding hebt. ik heb als ik op gewonden ben, heb ik ook last van afscheiding.
kan je me uit leggen hoe dat werkt me die training

25 okt 2016, 21:10, janee
85

@janee

Je bekken trainen.
Ga maar zoeken op internet/you-tube want ik kan hier niet privé met jou in contact komen.

Als ik zonder slipje/broekje in een kort rokje/jurkje buiten loop ben ik echt niet opgewonden.
Dan is op dat moment seks ook het laatste waar ik aan denk.
Want ik moet dan met zoveel dingen rekening houden/opletten dat ik geen tijd heb om ook maar aan seks te denken.

26 okt 2016, 05:10, Jaja
86

@janee

Een tampon kan je altijd uit de vagina halen.
En je weet hoe diep hij gaat dus zou je de lengte die je dan over hebt, af kunnen knippen.
En je zou ook het touwtje in ''de ster'' kunnen ''verstoppen''

Bij ons thuis is seks een normaal gespreksonderwerp.
De seksboekjes liggen gewoon op tafel.
Ik weet nog dat ik op het basisonderwijs zat en dat ik het boek mee naar school moest nemen waar ik op dat moment in aan het lezen was.
Ik was in een seksboekje aan het lezen dus dat nam ik mee.
ik weet ook nog dat dat boekje ''paniek'' was op school.
Ik lag het boekje bij de meester op het bureau.

Ik ben ook jong met seks begonnen.
Ik wist namelijk dat ik met mijn vagina en mijn kontje een mannenkop ''op hol'' kon krijgen.

26 okt 2016, 06:10, Jaja
87

@jaja
je was er al vroeg begonnen met de voorlichting thuis.
een klas genootje van me. die moest wel even naar de HA. om der tampon te laten verwijderen. die kwam er ook niet uit. het is maar net hoe je eigen kleed. als je luchtige kleding draagt dan snap ik wel hoe je, een mannenkop op hol krijgt.

27 okt 2016, 21:10, janee
88

@ janee

Dan heeft ze zitten/staan vingeren met de tampon erin.
Normaal kan je een tampon altijd uit de vagina halen.
Als je maar zorgt dat je altijd ij het touwtje kan komen.

In een goed passende strakke jeans kan je ook heel sexy zijn.
En dan mag je rustig een beetje gezet zijn.
Het plaatje moet er gewoon netjes uitzien.

Ik ''knap'' af op tatoeages en piercings.
Ik heb ze beiden niet en zal ze ook nooit laten zetten.
Nog geen tong- of navelpiercing, laat staan een tatoeage.
Gelukkig heb ik een vriend die er ook niet van houd.

Maar in de lente/zomer/herfst met mooi weer wil ik rustig een kort rokje/jurkje aantrekken en verder bloot eronder.
En dan ga ik ook zo gekleed naar school of shoppen.
Maar aan ''flashing'' doe ik niet.
Dat is mijn geheimpje dat ik er verder niets onder draag.

Ik draag af en toe zelfs micro rokjes waar ik bloot onder ben.
Maar dan kan ik een hoop dingen niet even snel doen wat je anders in een kort rokje of jurkje wel kan.
Dan is zitten al een heel avontuur, zeker in de metro of op een terras.

Maar dat is voor mij de spanning van bloot onder kort.
Ik weet ondertussen ook wat ik dan wel en maar beter niet kan doen.
En waar ik verder op moet letten.

27 okt 2016, 22:10, Jaja
89

@jaja
het heb wel weer, voordelen als je geen slipje aan heb, even naar de wc. dat kan je wel, zo wat staan doen, als je een kort rokje aan heb, het lijkt mij ook wel fijn om het te doen. als me vriend naast me in de auto zit, kan hij me onder het rijden, vingeren. maar ik durf niet zonder slipje de deur uit te gaan.
me vriendin kon toe echt het touwtje niet vinden. ik wist niet dat je kan vingeren met een tampon in.

30 okt 2016, 02:10, janee
90

@janee

Zitten kan ook, zelfs in een micro rokje/jurkje zonder dat je er onder iets draagt.
Alleen moet je dan met een paar dingen rekening houden.

Ik ga in een mini jurkje, zonder iets er onder aan, in de ochtendspits een volle metro en/of trein in om op school/universiteit te komen.
(maar dan blijf ik wel staan, zelfs al zijn er zitplaatsen vrij)

Vingeren kan je gewoon met een tampon in.
Je kan ook een plas doen met de tampon in.

Gewoon een keer doen.
En dan beginnen met een niet te kort rokje/jurkje.
En natuurlijk niets zeggen tegen je vriend.
Zijn jullie aan het rijden, pak je zijn hand en legt die op je dij.
Laat je vriend zijn hand verder zijn weg maar vinden.

30 okt 2016, 08:10, Jaja
91

@janee

Ik ben nu sinds kort 19 en draag vanaf mijn 15de verjaardag helemaal geen slipjes meer.
Ik heb ze niet eens.

Ik draag een koperspiraaltje (die eerdaags vervangen moet worden) dus van ongesteld heb ik geen last zolang ik het spiraaltje draag.
En dat is 5 jaar, alhoewel er sinds kort ook spiraaltjes zijn die 10 jaar werken.
Ik geef ook zo goed als geen afscheiding af en van zweten in de bilnaad heb ik ook al geen last.

En ga je op stap zonder slipje onder een kort rokje/jurkje, dan ''leer'' je snel genoeg wat je dan wel en maar beter niet kan doen, en op wat voor dingen je moet letten.
Een trap kan je gewoon op en af, maar een roltrap is een ander verhaal.
En uitkijken wat je doet bij natte- en spiegelvloeren.
(kunnen ze via de vloer onder je rokje/jurkje kijken)
Doe j een terrasje, zo gaan zitten dat je geen inkijk geeft met wat je ook doet met je benen.
Let op met in- en uitstappen van een auto dat je geen inkijk geeft.
Voor in- en uitstappen is er een bepaalde tactiek zodat niemand ziet dat je niets draagt onder het korte rokje/jurkje.
Niet zomaar snel bukken om iets van de vloer op te pakken als je dat hebt laten vallen.
En zo zijn er wel meer dingen die je dan heel snel ''leert'' als je zonder in een kort rokje/jurkje de straat op gaat.

En verder gewoon lopen/staan zoals je met een slipje aan ook doet, dan kan je heel kort gaan, zelfs in micro zonder slipje, zonder dat ook maar iemand in de gaten heeft dat jij onder het (micro)rokje/jurkje niets draagt.

Succes.

30 okt 2016, 09:10, Jaja
92

De mensen moeten maar durven
Te fijn doen

30 okt 2016, 09:10, Momo
93

Waarom niet?

Ik kan jou wel vertellen dat het veel meer gebeurt dan dat jij ook maar vermoed.

30 okt 2016, 09:10, Jaja
94

Hoi
Een vraagje
Wie draagt geen onderbrok aan
Wie dat fijn voelt
Wie dat los vindt
Wie lekker vindt
Wie doet dat graag zonder
Zeg onder wat doe geen onderborek aan (broek -rokje kleedje - legen)
Je moet durven

1 nov 2016, 08:11, Momo
95

Ik draag vanaf mijn 15de jaar helemaal geen onderbroekjes/slipjes meer.
Of dat fijn is, los zit of lekker is weet ik niet.

In broeken, onder mini rokjes en jurkjes draag ik niets.
Het is, zeker onder mini rokjes/jurkjes, voor mij de spanning.
En dan gewoon doen wat je met een onderbroekje/slipje aan ook zou doen.
(eigenlijk hoeft niemand te weten dat ik bij een rokje/jurkje niets eronder aan heb, mijn geheimpje)

1 nov 2016, 10:11, Jaja
96

Lekker

1 nov 2016, 11:11, Momo
97

Ik draag ook al een jaar en half geen ondergoed meer vind ik beter zonder is los zo en fijn en lekker en niet op het werk niet thuis d

1 nov 2016, 11:11, Momo
98

Ik draag ook al een jaar en half geen ondergoed meer vind ik beter zonder is los zo en fijn en lekker en niet op het werk niet thuis dat spant is niet meer nodig voor mij

1 nov 2016, 11:11, Momo
99

Thuis ben ik bijna altijd naakt. Buitenshuis heb ik ook geen ondergoed aan dus ook op mijn werk niet. Heel af en toe heb ik zelfs een string of jockstrap aan maar da is voor de spanning zelf. Zeker als ik moet zitten of bukken zodat de kans is dat mensen kennen zien wat ik aan heb.

1 nov 2016, 11:11, Koen1987
100

Ik had voor mijn 15de verjaardag van mijn toenmalig vriendje een setje lingerie gekregen waar het slipje van ''een reetveter'' was.
Ik had dat aan en dacht: dan kan ik beter helemaal niets aantrekken.
En sindsdien draag ik helemaal geen slipjes meer.

1 nov 2016, 11:11, Jaja
101

ik vind dat beter zonder voor mij toch loser

1 nov 2016, 16:11, Momo
102

en dingen die uit je vagina komen? zoals afscheiding
hoe gaat dat dan in een normale broek

15 nov 2016, 17:11, david nee daantje
103

@david nee daantje
ik denk als ze een kort rokje aan heb, dat die dingen die uit je vagina lopen. bij JAJA zo op straat lopen....

15 nov 2016, 18:11, dingetje
104

Ik werk meestal zonder onderbroek alleen een een termo broek en dan me werkbroek er overheen zou je aanraden

9 dec 2016, 18:12, Geenschaamte070
105

Ik draag een spiraaltje.
(is eigenlijk bedoelt om een zwangerschap te voorkomen)
Stopt ook de ongesteldheid voor 5 (ze zijn er sinds kort ook voor 10) jaar, en van afscheiding heb ik totaal geen last.

Kijk, heb je last van afscheiding dan zal je toch een slipje/broekje aan moeten.
En zit je ''in de periode'' (met bloedverlies) dan zal je ook een slipje/broekje aan moeten.
Dat is gewoon goor als je dan zonder iets achterlaat.
Aangezien ik ''niet lek of afgeef'', kan ik het slipje/broekje ''thuis laten''.

En met deze temperaturen eb ik gewoon een (strakke) jeans aan.
Alleen zit er verder ook geen slipje/broekje in.

9 dec 2016, 18:12, Jaja
106

Hallo, ik doe soms ook geen ondebroek aan maar ik heb. Best veel last van afscheiding. Wat kan ik er aan doen
Xx

4 jan 2017, 20:01, Meisje
107

Meisje, miss kun je een inlegkruisje gebruiken.

4 jan 2017, 20:01, Koen1987
108

slaap al 30 jaar naakt. Zou niet meer anders weten. Vrij gevoel. Extra lekker in de zomer om dan ook naakt het balkon op te lopen. Heb sosm een huis gehuurd met buitendouche. dan helemaal fijn en vrij. Soms ook zonder onderbroek inde zomer. Onder shorts. lekker vrij. kan me niets schelen als anderen iets zien. Heerlijk die vrijheid.

3 feb 2017, 16:02, Herman
109

Herman, ik slaap ook vaak naakt en loop in de avond hier altijd naakt rond. Met lekker weer heb ik ook altijd geen ondergoed aan. Lekker rond laten bungelen toch? ;)

3 feb 2017, 17:02, Koen1987
110

Ik draag geen onderbroek meer . Niet thuis niet op het werk niet op wandel .nooit. niet.ik vind zonder fijner en loser .en lekker.En ik voel mij goed zonder

18 feb 2017, 08:02, Momo
111

Afgelopen woensdag voor het eerst dit jaar wezen shoppen in alleen een kort lichtblauw katoenen jurkje en hoge ''gladiator''sandalen.
En over het jurkje een bodywarmer, gemaakt van een oude en te kleine dunne jeans jas.

18 feb 2017, 09:02, Jaja
112

ik draag nooit een slipje bij het uit gaan .
vind ik geweldig met een skiny jeans of jurkje.
bettina 26

14 mrt 2017, 18:03, bettina
113

Heerlijk weer om in kort zonder te shoppen.
Morgenmiddag maar Leiden ''onveilig'' maken.
(en misschien pik ik ook nog wel iets leuks op)

15 mrt 2017, 19:03, Jaja
114

@jaja
het heb wel weer, voordelen als je geen slipje aan heb, even naar de wc. dat kan je wel, zo wat staan doen, als je een kort rokje aan heb, het lijkt mij ook wel fijn om het te doen. geen geschuur langs je billen van de stof van je onderbroek die over al tussen kan gaan zitten, hoe doen jullie dat tijdens de periode. hebben jullie dan wel wat aan of. lopen jullie dan ook zonder slipje..

16 mrt 2017, 03:03, *A*
115

@*A*.

Ik draag een spiraaltje.
Dat is een voorbehoedmiddel/preservatief met als bijkomend voordeel dat ik ''een uitgestelde ongesteldheid heb''.
Dat is voor mij de voornaamste reden dat ik een spiraaltje heb.
Ik hoef geen rekening te houden met de ''maandelijkse periode'' want ik bloed alleen een paar dagen als het spiraaltje vervangen moet worden.
Verder ''verlies'' ik weinig tot geen afscheiding dus kan ik het doen.
Ik kocht een paar jaar geleden een zogenaamde ''reetveter''.
Ik had die aan en het ''touwtje'' in de bilnaad zat te irriteren.
Toen dacht ik: als ik dit moet dragen kan ik beter helemaal niets aantrekken.
En sindsdien draag ik, als het even kan, niets onder een rokje/jurkje.
Ik weet nu wat ik wel en beter maar niet kan doen in kort zonder maar ik heb wel moeten leren waar ik dan allemaal op moet letten als ik zo buiten ben.

16 mrt 2017, 04:03, Jaja
116

@jaja
hoi nou draag ik geen spiraaltje. ik ben elke maand ongesteld. heb tijdens me periode wel een onderbroek aan.

16 mrt 2017, 21:03, *A*
117

Ik doe dat ook graag, het is zelfs gezond voor je ! Het is namelijk goed om je vagina te laten luchten

22 mrt 2017, 13:03, -_-1
118

Ik wordt er zo geil van

10 apr 2017, 11:04, Miranda
119

Geil wordt ik er niet van.
Het is bij mij dan meer de spanning.
(wie heeft in de gaten dat ik onder het mini jurkje/rokje, soms zelfs een micro rokje, verder niets draag)

10 apr 2017, 13:04, Jaja
120

Nienke,
Wij zijn nudisten thuis slapen ook altijd naakt,maar ik ben 12 jaar en loop ook vaak zonder ondergoed naar school kan ik ook een spiraaltje nemen???

13 mei 2017, 12:05, geil meisje
121

hoi @nienke
een spiraaltje zorgt er niet voor dat je niet meer ongesteld wordt. Het kan juist zijn dat het aan het begin heftiger wordt.
Als je een spiraaltje wilt, moet je eerst een afspraak maken met de arts.

16 mei 2017, 18:05, xx
122

@xx
@nienke

Het spiraaltje is eigenlijk bedoelt om niet zwanger te worden.
Eigenlijk hetzelfde als een condoom of de pil.
Alleen heeft een spiraaltje een bijkomend voordeel.
Dat is dat je wel de gevoelens hebt van het ongesteld zijn maar dat je geen bloed verliest.

En zoals @xx al aan gaf, wil je een spiraaltje, dan eerst naar de huisarts.
Die moet het zowiezo zetten in de vagina.
En niet elk spiraaltje is geschikt voor je.
Daar zijn ook soorten en maten in.

16 mei 2017, 18:05, Jaja
123

Lekker zonder onderbroek

2 jul 2017, 10:07, Momo
124

Vanaf vrijdag middag al zonder ondergoed. vrijdag avond uitgeweest. Zaterdag dagje weg geweest. Heerlijk genoten.

2 jul 2017, 16:07, Koen1987
125

ik ben een vrouw van 66 jaar en ik draag al 50 jaar geen slipje meer mijn vind het geweldig

3 jul 2017, 15:07, jelly
126

Hey
Van ben ik naar kelern winkel gewist en ik heb gevraagd en de verkoopster over de ondergoed en ze vraagt welk maat doe je aan en ik heb gezegd ik weet niet meer want ik doe hem al lang niet meer aan en ze heeft een gepast op mij en was te groot en ik heb gezegt al bedank ik voel mij al goed en loser en lekker zonder ondergoed dus ik draag al jaren mijn gwoon broek zonder ondergoed want hij spant op mij en ze zegt als je beslist van aan te doen hebben we hier goed kwaliteit en ik zeg aan haar nee bedankt liver zonder en ze zegd als je voelt je goed zonder beter niet te koppen en ik ben doei

9 jul 2017, 02:07, Momo
127

ik vind het ook fijner zonder ondergoed te dragen.. ik slaap ook naakt

9 jul 2017, 18:07, d
128

Mij lijkt het wel spannend om een keer te proberen maar ik ben er veel te pussy voor... Ik ben namelijk nog nooit ongestoord geweest dus ik ben ook bang dat ik net ongesteld wprd op het moment dat ik geen onderbroek draag...

Iemand tips? Groetjes 14jarige

10 jul 2017, 19:07, 14jarige
129

hoi

10 jul 2017, 19:07, ghislaine
130

@14jarige.

Kijk, gelijk niets onder een mini zou ik niet doen.
Maar je zou weleens een broekje/slipje kunnen vergeten als je een broek of een midi/kniehoogte rok/jurk aan hebt.

Dat moet je dan ook niet doen als je naar school gaat, maar op een zaterdag gewoon lekker slenteren/shoppen/hangen in een winkelcentrum.

Niemand weet op dat moment dat jij bloot ben onder de rok/jurk of in de broek.

En let je dan een klein beetje op, dan zie je ''de probleempjes'' (die ik hier op het topic al eerder heb beschreven) waar je tegenaan loopt als je later ook (net als ik) in mini rokjes/jurkjes en verder bloot eronder, de straat op gaat.

En doe gewoon wat je met broekje/slipje aan ook zou doen, dus normaal lopen zoals je anders ook doet.
En als je een rok aan hebt zou ik zeker niet gaan bukken maar door de knieën zakken.

10 jul 2017, 20:07, Jaja
131

hoi

11 jul 2017, 17:07, ghislaine
132

op de fiets zitten met een rokje aan zonder iets er onder. dat zou ook nog wel kunnen bij warm weer.. ik heb het in de winter nog niet geprobeerd... wie heeft er ervaring mee.

11 jul 2017, 20:07, dingetje
133

@dingetje

Hou je dan wel rekening met ''inkijk''?
Ik ga rustig alleen op stap in korte rokjes/jurkjes en verder bloot eronder.
Neem dan ook gewoon trein, tram, metro en bus.
Of de auto.
Maar fietsen in kort zonder, echt niet.

12 jul 2017, 07:07, Jaja
134

@jaja

als ik de stad in wil ga ik niet voor 3 km de bus pakken. mij veel te warm. ik het ook wel spannend om allen met een kort rokje op de fiets te zitten.

14 jul 2017, 14:07, dingetje
135

@dingetje

Wat jij wil.
(nog geen ervaring)

En als je in kort zonder wil fietsen, ga nooit alleen fietsen.

14 jul 2017, 16:07, Jaja
136

@jaja
waarom niet allen. ik moet ook wel eens naar de stad, of naar een vriendin van me.

14 jul 2017, 23:07, dingetje
137

@dingetje

Ga je lopen, neem je het O.V.
Maar wat ik eerder schreef, totaal nog geen ervaring.

Ik ben 1 keer in kort zonder op de fiets gesprongen.
Ik ben toen niet eens de straat uit gefietst.
Ik zit er niet op te wachten dat de/het hele stad/dorp ziet dat ik niets draag onder het rokje.
Dat is puur mijn ''geheimpje'' als ik op stap ga in kort zonder.

Ik zorg er dan ook voor dat ik geen ''inkijk'' geef.
(al is het niet altijd te voorkomen)

14 jul 2017, 23:07, Jaja
138

ik wil ook heel graag geen ondergoed aan, maar ik heb veel last van afscheiding. hoe doe je dat??
xo

17 jul 2017, 01:07, xx
139

Dat zou ik zo 1 2 3 niet weten.
Ik geef weinig tot geen afscheiding.
En omdat ik een spiraaltje draag heb ik ook geen last van menstruatie.
(al zijn er hier bij die het tegendeel beweren, dat dat niet kan)

Ik kan je een tip geven, ga naar de huisarts en laat je voorlichten over de (on)mogelijkheden van een spiraaltje.
De huisarts heeft geheimhoudingsplicht, dus je ouders hoeven er niets van te weten dat je gepraat hebt over een spiraaltje.

17 jul 2017, 05:07, Jaja

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.