Geen onderbroek challenge met vriendinnnen

Ik zat laatst in de klas en een paar vriendinnen daagde mij en elkaar uit om die dag daarop geen ondergoed aan te doen naar school toe. Ik dacht waarom ook niet. Niemand die dit ziet. De volgende dag vroegen we aan elkaar wie er nu geen ondergoed aan had. We zijden allemaal dat we niets aanhadden maar 1 van de meiden geloofde het niet en zij dat we het maar moesten laten zien. Wij zijden dat zij het eerst wel mocht laten zien dan. We zaten achterin de klas en iedereen was druk bezig met praten. Ze ging ineens wat ver zitten en trok haar broek een stuk naar beneden en je kon vol haar spleetje zien. 1 van de andere vriendinnen had een jurk aan en trok haar jurkje op en je kon bij haar ook zien dat ze niets aanhad. Ik durfde niet in de klas maar ik heb even later in de gang om een hoekje nog het even laten zien.

Zijn er andere meiden die ook weleens zo iets hebben mee gemaakt?

5 apr 2016, amy


Reacties

plaats reactie
1

Ja echt gwn precies hetzelfde alleen moesten wij rokjes/jurkjes aan doen😬😂

7 apr 2016, 16:04, Femke
2

Ik zit altijd zonder onderbroek in jurkjes en soms ook in broeken, want dat zit veel losser

9 apr 2016, 20:04, Tessa
3

Hoi
Een vraagje
Wie draagt geen onderbrok aan
Wie dat fijn voelt
Wie dat los vindt
Wie lekker vindt
Wie doet dat graag zonder
Zeg onder wat doe geen onderborek aan (broek -rokje kleedje - legen)
Je moet durven

1 nov 2016, 08:11, Bingo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.