geen kinderwens

hey ik weet niet waar ik dit moet zetten dus zet het bij eten. ik wil geen kinderen en steeds meer mensen willen geen kinderen of vinden het niet leuk. en ook weten de meeste niet of ze kinderen willen. de gedachten lijken wel leuk maar toch kan je het nu niet weten. maar ik wil wel een kitten of pup maar hoe? 👶👶🏾👶

10 feb 2018, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Je kan een huisdier uit het asiel halen.

10 feb 2018, 17:02, juliatje.
2

ja ik wil ook geen kinderen, mijn kinderen zouden het niet verdienen om in een wereld te leven zoals deze.

12 feb 2018, 20:02, nokids4me
3

Ik wil ook geen kids. Het is heel duur, ze kunnen zo janken, en hun behoeften, of niet terug praten. En ik wil niet bevallen. Maar ik kan nu niet weten of ik kinderen wil. Ze zijn soms schattig, maar ik denk toch van niet. Maar als kind moet je hier niet over na denken, ze bent zelf kind. Waarom zou ik me daar nu druk over maken? En misschien worden ze heel lastig. En misschien wil je later toch geen kinderen omdat het te lastig is. Maar de meeste weten niet of ze kinderen willen, of denken er niet over na. Bijna niemand van mijn school wil kinderen. Best veel willen geen kinderen. Maak je niet druk, je bent zelf nog kind. Je kan het niet weten. Hoe vaak heb je ruzie met je ouders?

13 feb 2018, 10:02, Eva🥥

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.