geen borsten maar wel ongesteld..

Hi,
ik ben Natb (de nickname die ik gebruik) en zoals je al aan de titel kan zien. ik heb geen borsten. mijn tepels zijn een soort van kegelvormig nu maar je ziet wel een kleine ronding van een borst eronder maar ik heb nog niet echt borsten. (is het duidelijk?) maar ik ben nu dus al ongeveer meer dan een half jaar ongesteld maar ik heb geen borsten. groeien e nu dan nog wel? ik draag nu zegeaar van die topjes maar dat helpt niet want je ziet daar soms nogsteeds mijn kegelvormige tepels doorheen. met een echte bh zit het ook vel fijner maar is het meteen wel meer dan waardeer ik een topje draag. mijn vriendinnen hebben wel allemaal borsten maar alleen 1 daarvan is ongesteld. iemand zei ook tegen mij hoe kan je ongesteld zijn als je nog geen borsten hebt. en ik voel me ook niet lekker in mijn vel omdat ik de enige ben die geen borsten heeft samen met 1 ander meisje. ik ben nu 13 en zit in de tweede maar als ik dan meisjes zie die in de eerste zitten en wel al grote borsten hebben voel ik me niet fijn en onzeker. help me. ik ben trouwens 13 jaar (16 aug jarig) ben 1.66 en weeg 51 kilo.
doei.. natb

19 okt 2018, natb


Reacties

plaats reactie
1

Elk lichaam ontwikkelt zich op zijn eigen tempo. Je groeit niet veel meer nadat je je 1e ongesteldheid hebt gehad, maar je borsten groeien nog wel door. De ontwikkeling van borsten duurt namelijk ong. 6 jaar. Als een bh fijner zit, dan moet jij dat zeker doen. Ik draag namelijk zelf ook bh's en ik heb grotere en kleinere bh's. In de grotere bh's lijken mijn borsten iets groter, maar die zitten veel fijner dan de kleinere, dus heb ik bijna altijd de grotere bh's aan. Je moet het dus lekker zelf weten en vooral kiezen voor wat lekker zit.

4 nov 2018, 19:11, Onbekendmeisje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.