geen borsten, 15 jaar

Hej allemaal, ik zit echt met een groot probleem.
Ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb hele kleine borsten. Ik ben wel al ongesteld sinds 4 maandjes, en heb schaamhaar en okselhaar. Maar mijn borsten zijn gewoon heel klein. Daarom stop ik vulling in mijn bh, van die push-up pads van de H&M. Ik doe dit niet eens per se omdat ze dan groter lijken, maar vooral omdat ik anders ook nooit een beetje 'inkijk' kan creeëren. Ik draag mijn vulling altijd, behalve als ik slaap. Zelfs in een bikini. Ik ben gewoon te onzeker over mijn borsten. In mijn hele familie is er geen volwassene met echt kleine borsten, mijn moeder heeft ook gewoon D. Alleen mijn nicht van 18 heeft ook nog best kleine. Ik draag de vulling al 2 jaar (ik heb deze een paar maanden, daarvoor droeg ik vullingen uit een bikini). Wordt mijn borstgroei belemmerd door de vulling? Ik ben gewoon zo onzeker over mijn borsten, ik wou dat ze gewoon wat groter waren! Niemand weet dat ze in het echt klein zijn, want ze lijken normaal door mijn vulling. De enige die ervan af weet is mijn beste vriendin.
Het stomste vind ik nog wel dat mijn zusje van 3,5 jaar jonger ineens wel borsten begint te krijgen. Ik ben bang dat zij zometeen nog grotere heeft dan ik.....

16 sep 2013, tessaxx


Reacties

plaats reactie
1

Tsja, niet iedereen krijgt dezelfde borsten. Ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt. Maar kop op: je bent 15 jaar en wellicht dat je borsten nog wel gaan groeien. Bij mij groeiden ze van mijn 13e tot mijn 15e, maar toen ik op mijn 16e met de pil begon gingen ze nog een keer groeien (ik weet niet zeker of het door de pil kwam maar ik denk het wel). Het dragen van behavullingen maakt echt niets uit in of ze wel of niet groeien hoor. Gewoon blijven dragen als je je daar prettig bij voelt.

19 sep 2013, 13:09, Marie
2

lieffie ik had dat probleem ook!
ik ben nu dan wel 21 dus kan ik je van alles vertellen!
s'avonds moet je je beha ut doen en het lliefst er niks op leggen.
ook niet met je borsten spelen wat veelvouwen doen.
je kan gewoon nog je vulling gebruiken.
ik nam zelf altijd een maat te grote bh dan luchten ze ook wat.
toen ik en mn vriend samen 3 jaar waren had ik hem het vertelt.
maar hij vond het niet erg iemand die van je houd vind dat niet erg.
uit eindelijk toen ik zwanger werd kreeg ik grotere borsten!
en nu zijn ze nog steeds zo!!
en geloof me ze laten luchten is goed anders groeien ze niet meer!
suc6!

21 sep 2013, 10:09, helper in nood!
3

Ik voel met je mee...
Ik ben 14 bijna 15 en ik heb cup AA..
Ik schaam me best wel want ik ben zowat de enige uit
De klas met "geen borsten"
Ik vindt het echt vervelend maar ze zijn deze vakantie al 5cm gegroeid XD
Het komt vanzelf wel..

22 sep 2013, 23:09, À girl
4

Meiden maak je aub niet druk
Er zijn net zoveel mannen die vallen op kleine borsten als op grote.

Ik vind zelf kleinere borsten gewoon veel mooier als grote
En kleinere borsten gaan ook minder snel 'hangen'
Als je ouder bent zal je dat wel begrijpen

23 sep 2013, 03:09, Menno
5

meid,
zo erg is dat niet, na mate je ouder wordt groeit het vast wel meer, ik ben net 15 en heb al cup E, dat al bijna na F verandert, ik kreeg op een gegeven moment jongens achter me aan, en dat was alleen maar om de grote van me borsten. dat wil je ook niet mee maken want dat slaat ook nergens op. heb gewoon een paar jaar geduld en dan komt het wel! altijd positief denken.

23 sep 2013, 17:09, xxxxxxxxxx
6

Hoi Dames,
Ik had op 15jarig leeftijd de bijnaam Botje. Je snapt hem wel, was erg mager. Nu 35 jaar oud en heb cup E75.
Ik heb al heel wat borsten gezien: groot, klein, niets, grote tepes, kleine tepes, ingetrokken, enz enz...
En achter elk stel borsten zit een vrouw die ergens niet tevreden over is. De een vind haar borsten te groot, de ander te klein, of gewoon lelijk.
Dus die onzekerheid vind je n alle maten en vormen!
En de mannen waar ze uiteindelijk bij komen? Vinden ze allemaal mooi.
Borsten zijn er eigenlijk niet om mannem mee te lokken. Je hebt ze om je kind mee te voeden. En voor melk productie maakt de grote niet zo veel uit, dat lost je lichaam wel op. Het gaat om genieg klier weefsel.
En je kindje, die boeid het echt niet of zijn/haar melk uit een grote of kleine tiet komt.
Veel success en zorg dat je helemaal uitgegroeid bent voor je aan inplantaten gaat denken.

27 okt 2013, 21:10, Vrouw
7

Hey mop. Je mag blij zijn dat je iets hebt. Ik ben een meisje vam 15 en heb helemaal NIKS ik ben ook e enige van mijn jaar en wordt hier regelmatig door gepest wees blij me wat je hbt een toon dat ook klein of groot ik heb niets dus dat is heel wat stommr dan iets hoor ik heb het gevoel dat ik mij nooit mooi mag voele das best kut ...

11 nov 2013, 22:11, Poepie
8

Ik ben 16, en ik ben al sinds m'n 11 e ongesteld en ik had al op m'n 9e kleine borsten. Nu ben ik 16 en heb ik 85D ( misschien al groter ) en het is vervelend om zulke grote te hebben, als ik voorover buig voor 5a 10 min kom ik niet meer overeind! Ja het is heel vervelend om kleine borsten te houden, maar dit moet je ff doen: voel aan je borsten of ze pijn doen, zo ja, dan zijn ze nog flink aan t groeien! En voel of er een soort "schijf" in zit ( word ook wel groeischijf genoemd ) als je dat nog heb groeien ze gewoon nog, ik heb ook nog groeischijven in mijn borsten

4 aug 2014, 02:08, Rin
9

Ik ben dan wel een man, maar ik val als een blok voor kleine borsten, nog sterker, hoe kleiner hoe beter,....ik kan het ook niet helpen...., succes allemaal,...

16 nov 2014, 22:11, surreallicht
10

Hallo
Ik ben ook een meid van 15.
En heb misschien cup b.
Echt vet klein vergeleken mijn klasgenoten en mijn familie.
In mijn familie zit alleen meer dikke borsten. En ik heb zowat niks. Echt heel erg vind ik zelf. Maar ik voel geen groeischijf meer groeien ze dan nog????

18 jan 2015, 23:01, Xkisss
11

Hei,
Ik ben 14 en draag nog niet eens een bh...
Mijn lichaam loopt gwn achter,
ben nog niet ongesteld geweest, maar heb wel schaamhaar, geen okselhaar.
Ik denk dat als je 20 bent je pas zorgen hoeft te maken.
x

29 jan 2015, 18:01, xx
12

Ik ben 15 en had een 80 C en heb anorexia gehad en nu 80A en het kont bij mij gewoon niet meer terug

19 feb 2015, 11:02, Onzeker
13

Hoi iedereen,
ik ben 15 en nu ongeveer een maand ongesteld. Ik ben ook nog heel plat, AA. Ik ben blij om te lezen dat pijn en zo'n schijf een goed teken is.
Ik schaam me heel erg voor mijn borsten. Ik draag altijd vesten en zie op tegen de zomer want vesten dragen is dan heel raar.. Maar goed, bij me moeder kwam het ook pas later. Toch vind ik het vreselijk. Ik durf niet goed met jongens om te gaan en als ze dan ook nog kijken kan ik wel door de grond zakken.

Succes iedereen.
x

15 apr 2015, 15:04, laura1254
14

heey,

je hoeft je pas zorgen te maken als de borstgroei nog niet begonnen in als je 15 jaar bent. de borstgroei duurt iets van 5 ½ jaar.

ik ben 14, en heb nog helemaal 'niks' :( ook nog niet ongesteld geworden, wel al schaamhaar sinds 1 a 2 jaar

15 apr 2015, 16:04, fffgggg
15

Hoi!

Het maakt echt helemaal niet uit, maak je geen zorgen en doe wat jij het beste vind voor jezelf. Je borsten zullen nog wel misschien ietsjes groeien als je ouder wordt. Ik ben 15 en al bijna 16 maar mijn borsten zijn ook niet al te groot ik draag 75 B en ja ik wil ze wel wat groter maar te groot is ook niet fijn. :)

26 apr 2015, 13:04, emma1999
16

Ik kan mijn groeischijven niet voelen ik ben 14 en heb heel weinig help

21 jun 2015, 15:06, Helpie
17

Je borsten groeien gewoon, of je nou op je buik ligt in bed of vullingen draagt. Ik begon ook pas op mn 14e met borsten krijgen en ik wachtte er ook op.
Maar ze beginnen gewoon te groeien wanneer het jou tijd is. De ene is gewoon wat later en de ander veel eerder.
En het klopt dat je kleinere borsten kan krijgen dan de ander, of groter, maar dat maakt helemaal niks uit. Ze zeggen ook dat je borsten iets over jou zegt. Dus wacht gewoon even af, ze komen heus wel!!
x

21 jun 2015, 16:06, Fleurtjehhh
18

😩
Mijn borsten zijn nu al 1,5 jaar het zelfde ze groeien maar niet... Ik ben nu 15.. Mijn zus heeft op haar23e een borstvergroting gehad omdat ze maar biet groeiden.. Maar het is echt gewoon kut want "ik ben de enige uit mijn klas" en ik word er ook mee gepest (al sins de1e) k zit nu in de 4e) en ik weet dat het vanzelf wel komt.. Maar ik ben gewoon bang van niet..😪

13 jul 2015, 16:07, Hellp😖
19

Ik ben 12 en heb cup b en het is nu al best irritand want ik heb een xs en door me borsten moet ik een s dus wees blij dat je nog weinig hebt en het komt wel lieffie xxxx

13 jul 2015, 19:07, Nathalie
20

Zeik pas als je 21 bent.
En schaam je niet voor je borsten, push-ups houden de groei ook juist tegen.

13 jul 2015, 21:07, Hero/Villain
21

Zelf heb ik cup maat E 70, dat is echt heel lastig. Een goeie bikini vind ik dan eigenlijk ook echt nooit. Ik had laatst een bikini en mensen zeiden dat mn bikini niet goed was en mn borsten hangen. Nou op je 15e wil je echt niet zoiets te horen krijgen. Met een kleinere cup kun je juist de leukste bikini's vinden en de goedkoopste, dus kun je er gelijk al meer kopen ;). Ik heb de laatste tijd heel erg last van steken in mn borsten en heb geen idee waarom. Ik hoop echt dat ze nu uitgegroeid zijn, want op mijn 9e jaar begonnen ze al te groeien en op mijn 13e had ik al cup D.. Ze gaan echt nog wel groeien!

14 jul 2015, 00:07, -
22

@.
Kan je vertellen dat borsten uitgegroeid zijn op je 21ste, maar als je er last van hebt kun je een borstverkleining aanvragen en is het gratis.

14 jul 2015, 08:07, Hero/Villain
23

Hoi.
Ik ben een meisje van 19. Ik had vroeger hele kleine borsten. Ik werd pas op mijn 13e ongesteld. Ik droeg pas vanaf mijn 13e een BH(AA). toen ik 14 was had ik nog steeds AA. Ik dacht dat ze niet heel veel groter werden maar toen ik ongeveer 15 16 werd begonnen ze ineens heel hard te groeien. Ik draag nu D. En ze zijn pas gestopt met groeien. Dit staat jou ook vast te wachten.

23 aug 2015, 22:08, iemand
24

borsten zijn borsten.
ik vind kleine borsten trouwens juist wel leuk & ze worden mooier oud dan grote borsten.

24 aug 2015, 13:08, Tessa naamgenoot heee
25

Ik leef me ik ben 13 bijna 14 wn ik heb nog niks.... Geen borsten, niet ongesteld, geen schaamhaar en alle meisjea uit mijn klas wel en ik schaam me best erg maar ik ben erg dun en ik denk dat dit er ook mee te maken kan hebben dus ik ga meer eten om alles te gaan stimuleren.

20 mrt 2016, 22:03, Meisje
26

Heeihoii,
Dat je borsten niet groeien door slapen in bh's of door push up is onzin😉 Net als alle andere delen van je lichaam zullen je borsten groeien als ze dat willen.Je kan we bijv last krijgen er van maar de groei zal er zeker niet door verhinderd worden.Zelf ben ik sinds mijn 12 de ongesteld en had mijn eerste "bobbel" toen ik 9 was andere pas een jaar later.Ze groeien bij mij echt heel langzaam ben nu inmiddels bijna 15 en heb nogsteeds AA75 waar ik mij echt heeel erg voor schaam.Aangezien iedereen om mij heen groter heeft en ikzelf push up bh's draag zodat mijn borsten een B lijken😅 Hierdoor ben ik ook onzeker bij jongens.En geloof me ik zou alles doen voor op zn minst een beetje volle B.Mijn moeder heeft een kleine B en mijn oma een E of G dus ik twijfel ook zwaar over welke maat ik zal hebben.En ik heb ook bijna geen last van pijn aan mn borsten.En ik hoop echt dat ze voor mn 16de een beetje bijtrekken.Maar het kan altijd nooit hoop opgeven anders is een borstvergroting ook mogelijk !💪🏼

19 mei 2016, 20:05, Alexa
27

Hoi maak je maar geen zorgen. Ik ben 11 en bijna alle meisjes uit mijn klas hebben al wat en ik heb niets. Mijn moeder zegt dat het later wel komt.

23 mei 2016, 17:05, Robine
28

Heel eerlijk, en makkelijk gezegd. Maar ik vind kleine borstjes veel mooier dan grote. Niet alle jongens kicken op groot. Geef mij maar kleintjes. Dus maak je niet teveel zorgen, en ze groeien vast nog wel..

20 jun 2016, 22:06, tim
29

Ik ben Ongeveer een half jaar geleden ongesteld geworden. Ik kreeg op mijn elfde kleine bobbeltjes en ik ben nu dertien ( bijna 14 ) en ze zijn amper wat gegroeid.. Ik schaam me echt heel erg want verder iedereen uit mijn klas heeft wel borsten en dan heb je mij met m'n 75 AA ... Mijn moeder en mijn oma hebben ook niet zulke grote borsten, alleen mijn andere oma in de familie heeft grote bosten.. Ik ben bang dat ik nooit echt borsten ga krijgen .. Maar Ik ben best lang en dun, misschien heeft het daar iets mee te maken..? Alleen ik eet hartstikke veel en ik kom niet bij...

24 aug 2016, 09:08, Kim
30

Ik ben 15 jaar, al bijna een jaar ongesteld, maar heb nog steeds een kleine A, en ja ook ik ben onzeker, aangezien ik mijn groeispurt al heb gehad, en sinds mijn elfde al schaamhaar had, ik hoop maar dat het een keer gaat groeien...

2 dec 2016, 17:12, lotte1
31

Ik heb tot mijn 20ste 70B gehad tot dat ik stopte met de prik pil en over ging op de normale pil. Nu zijn ze 2 cup maten gegroeid heb nu 70D/E. Ik weet niet het door de pil komt of, omdat ik gwn een laat bloeier ben. Want mijn moeder en oma hebben laat maar zeggen het dubbele van mij.

12 jan 2017, 11:01, Sunshine
32

je kan het niet egt pusshen.
en ik bn 13 en hb cup B.
maar mn zus van 16 ook dus je

12 jan 2017, 22:01, weet.geen.naam
33

hey meid, ik ben ook bijna 15( over 3 dagen YAYY) Ik ben echt al vet lang ongesteld, heb al vet lang schaam en okselhaar maar ik heb echt hele kleine borsten en dat is echt gewoon ..., it suck you know. Ik ben ook niet dun ofzo, gewoon wel beetje aan de dikke kant. Wat mij niet erg uitmaakt. Iedereen praat hier maar over hoe mannen ook kleine borsten leuk vinden. Dat helpt voor mij persoonlijk niks, alsof ik me daar druk over maak. Mijn borsten zijn niet voor de mannen. Ik voel me gewoon zonder grote borsten minder vrouwelijk en ongemakkelijk. Ik hoop dat ze nog groeien

7 apr 2017, 19:04, anoniem
34

hey ik heb bijna net het zelfde probleem
ik ben bijna 15 en nog niet eens ongesteld geweest heb cupmaat 70 AA en ja... ik ben wel blij om te horen dat als die groeischijf e nog is dat ze nog groei ( opluchting) maar ik ben wel wat lastig omdat mijn mama om haar 11 jaar al ongesteld was en toen ze 14 was al redelijk grote borsten had ...
Ze zeggen dat je dat meestal van je mama erft maar 1 ding snap ik niet... niemand van in mijn familie heeft kleine borsten dus waarom heb ik dan nu nog steeds zo kleine ??

17 apr 2017, 02:04, iemand ♥
35

haai meiden,

ik ben 15 en heb een cup B/C en ben wat mollig, het maakt mij niet heel veel uit van de grootte ofz, maar het is meer dat de jongens van deze tijd alles maar groot willen hebben, mij moeder heeft een D/E en me oma ook zoiets ik maak me verder niet veel zorgen want het groeit nog wel, maar ik wou dus even zeggen dat je 50% kans hebt de borsten van je moeders kant te erven en 50% kans hebt om van je vaders kant te erven, het is natuurlijk super oneerlijk dat de een wel borsten krijgt en de andere niet? maar je kan het ook van je kont hebben of een heel knap en lief innerlijk hebben, want volgensmij heb je liever een leuk innerlijk, dan grote borsten en een kont, alleen maar meer kans dat verkeerde mannen op je gaan vallen, maar ik snap jullie ook van het zekerder voelen als vrouw en dat mannen/jongens je na kijken geeft een goed gevoel, maar het komt vroeg of laat

14 mei 2017, 20:05, its me
36

Ik ben 14 en heb nog maar cup aa 75. Ik ben nog niet ongesteld dus ze groeien nog door.

15 mei 2017, 08:05, Girl14
37

Ik was 20 of 21 toen ik cup 75AA had later zat mij dat te nauw ben ik na 75A gegaan toen moest ik even push up gebruiken. Ben nu inmiddels 22 alleen ik ben wat later aan de pil gegaan en mu zit ik op 75B dus ik weet ook niet of het aan de pil ligt.. de ene verteld dat de ander dat, het beste is gewoon naar de huisarts gaan die weet wel raad.. als ik soms na me zelf kijk vind ik ze te klein. Maar ben ook niet te dun en te dik dat is ook wat mij stoort kom niet meer op gewicht en weet niet of de pil mij nog gaat helpen... ik weet wel dat ik van de pil wel flink veel slik en doe. Weet iemand daar wat op?

6 sep 2017, 11:09, Punkie
38

hoi ik was 10 jaar toen begonnen me borstjes te groeien. op me 11 had ik cup 75A en met me 14 had ik cup 80C. er kan nog van alles gebeuren..

6 sep 2017, 14:09, *D*
39

hallo iedereen ik las net the comments en ik moet zegen dat ik 15 ben en heb amper boobs! ik maak er niet zorgen om maar soms zie ik anderen meisjes en die heben al boobs ik ben zelf hul onzeker en ik kan geloofen dat veel mensen zijn! ik wou zegen boobs of geen boobs maak niet uit je bent mooi in je eigen way....

16 jan 2018, 04:01, kittygirl
40

Wees blij! Te kleine en te grote borsten zijn allebei niet leuk en maakt mensen onzeker maar klein is wel minder irri met sporten enz

16 jan 2018, 20:01, Laura_2003
41

Ik ben 15 en heb zelf ook een Atje, wat ik ook niet super fijn vind. Maar het schijnt dat je borsten in +/- 3 maanden 1 cupmaat kunnen groeien als je meerdere malen per dag fenegriek thee drinkt. Je moet fenegriek zaadjes halen ergens en die in de thee doen! Ik wil het zelf heel graag proberen maar als ik dat haal vraagt m’n moeder sws waarvoor het is en dat is super awkward, maar misschien dat jullie het kunnen proberen!

19 jan 2018, 22:01, .
42

Hey , ik ben 13 en ik ben de ‘platste van de klas ( 2). Jongens “pesten me “ met plank en ga naar de Ikea enz. Al mijn vriendinnen hebben al en zijn al ongesteld ( ik niet), ik vind het echt niet leuk... HELP

19 feb 2018, 19:02, Lilalol
43

Ik ben al 20, en mijn borsten waren plat tot ik 17 was, daarna zijn ze tot een aa gegroeid. Dit hindert mij echt bij mijn leven en ik hou me altijd terug van dingen doordat ik te onzeker ben. Van mijn ervaring moet je niemand geloven die zeggen dat je tot je 20e nog groeit.

20 feb 2018, 11:02, Insecure
44

Liggen die pads nog steeds in de winkel?

20 feb 2018, 20:02, Ik wil grote borsten!!!
45

Alles wat groot is gaat hangen

20 feb 2018, 21:02, Lisexoxox
46

als je nog niet ongesteld bent en je hebt kleine borsten en je wilt grotere. Dan kun je wachten want als je ongesteld wordt gaat alles super hard voor je ongesteld heid is het een klein beginnetje na je eerste ongesteldheid komt het echte werk. Dus no worrys!! Alles komt goed ❤️

2 mrt 2018, 15:03, anoniemmmlol
47

Wacht gewoon rustig af

4 mrt 2018, 21:03, Princess
48

Ben ook 13 en heb ook 65AA /70AA ...ik heb die maat al een jaar en ben al een half jaar ongesteld . Heel veel kinderen uit Mn klas hebben al veel , of hellemaal niks... mr ik snap miet wrm het bij mij dan zo langzaam groeit ?

7 mei 2018, 22:05, Iemand
49

Ik ben al ongesteld van mijn 12 jaar ik ben nu 15 en heb zelf een A75, ik ben er niet blij mee. Niet omwille van jongens maar gewoon de grootte,vorm enz ik voel me er heel onzeker over terwijl dat veel mensen zouden denken van niet ik weet/hoop wel dat ze nog gaan groeien enz maar het is geen prettige situatie.

2 jun 2018, 23:06, Anoniem
50

Beste Iemand. Ik ben 14 jaar en ik heb hetzelfde probleem als jij.... Ik wilde wel dat het sneller zou groeien, maar je kan er immers niks aan doen?? Maar ik voel me zo niet bepaald prettig ofzo.... :)

7 jun 2018, 14:06, the thin girl
51

Ik ben 15 en heb cub 80B ben er ook niet tevreden over maar ik denk dat de meeste dat ook niet zijn! Het komt allemaal goed wanneer je ouder word.

1 jul 2018, 10:07, Jebitch
52

Meiden, ik ben zelf 13 ik werd op mijn 11e ongesteld toen zijn mijn borsten niet gaan groeien (ik had toen al kleine bobbels) maar nu ben ik 13 en nu beginnen ze super hard te groeien. Maak je geen zorgen want het is bij iedereen verschillend. De een krijgt pas borsten als die 15 is de anders als die 13 is. Kusjes xoxo

5 jul 2018, 16:07, No name
53

Hey, maak je geen zorgen meid ik ben 14 en ik heb echt niets, maar mij boeit dat niet zo heel erg, want er zijn alleen vieze mannetjes die achter je aan gaan. Je borsten zijn er meer voor je kind, om melkklieren te produceren, maar de grootte ervan maakt niets uit. Om je borsten groter te maken doe je bh of je topje uit want wat de andere ook zeiden laat ze luchten ik had elke keer een super klein topje aan en die was echt super strak dus had ik die maar uit gedaan want je ziet toch die tepels niet, omdat ze zo klein zijn en ik merk nu wel dat ze meer pijn doen en groter worden en ik ben al 1 jaar ongesteld dus meid maak je nergens zorgen over en nog een tip doe meer trainingen dus bijvoorbeeld push ik want daardoor worden er ik spieren in je borsten gekweekt en zo worden ze groter.

11 jul 2018, 04:07, Lisa
54

Heyy maak je geen zorgen mijn borsten groeide toen 11 was en heb nu 75B ik ben op mij 12ste ongesteld geworden noo stress

29 jul 2018, 16:07, Maak je geen zorgen
55

hallo , ik ben een meisje van 14 jaar ( ben 2 maanden geleden 14 geworden) en ben heel onzeker over mijn borsten , ik ben wel al 1 jaar ongeveer ongesteld. en ik slik de pil omdat ik altijd onregelmatig ongesteld was (zeg ik erbij omdat ik hoorde dat je borsten iets sneller groeien van de pil) mijn moeder heeft cup D en grote borsten zit gewoon in de familie. ik ben niet echt plat maar mn borsten zijn klein en een soort van kegel-vormig. ben heel onzeker , kan iemand me hier mee helpen om me een beetje te vertellen hoe het zit ...

5 aug 2018, 21:08, anoniem
56

Ik zit in het zelfde schuitje, ik word in januari 15! (yay) alleen heb ik al bijna 2 jaar schaamhaar, en okselhaar alleen nog niet ongesteld. het feit dat ik over 4 maanden 15 word en nog niet eens borsten heb, en dan ook nog wel best gezet qua buik maakt me onzeker. Ik ben de enige in mijn klas (zit ondertussen in de 3e klas) zonder ook maar een beetje borsten. Ik ben bang dat ik een hormonen tekort heb aangezien ik nu nog net geen 1,65 ben (super klein schijnbaar want ik moet nu naar de schooldokter vanwege groeiachterstand.) Ik had gelezen dat een groeiachterstand ook te maken kan hebben met hormonen tekort, waar ik nu dus bang voor ben dat ik het heb...Pleasse red me ik voel me heel onzeker en durf het er met niemand over hebben, zelfs niet met mijn vriendinnen. (die hebben allemaal al borsten) except for me :(((((((

10 sep 2018, 15:09, BangHaasje
57

Hey, ik snap je helemaal. Ik ben 15 jaar en heb A75. Letterlijk alle meisjes hebben B C of D. Ook maakt soms iemand een grapje van waarom draag je een BH. Waarop ik dan ongemakkelijk lach terwijl ik daar super onzeker over ben. En al die berichtjes van mannen vinden kleine borsten mooi, maakt mij totaal niet uit. Ik wil graag voor mijzelf grotere borsten hebben omdat ik mij dan volwassener/vrouwelijker voel. Mijn moeder zit altijd te zeuren dat ze te grote borsten heeft terwijl ik ze zo graag van haar over zou willen nemen. Ik ben al bijna 2 jaar ongesteld en voel af en toe wel wat pijn in mijn borsten. Ook voel ik de groeischijven nog. Je kan er niks aan veranderen en iedereen zegt wacht tot je 21 bent maar het liefst zou je het nu willen.

12 sep 2018, 22:09, ..

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.