Gedroomd over een kus met mn BFF

In mijn droom...We zaten tegenover elkaar en Ze deed iets waardoor haar lippen de mijne licht raakten. Ze zei ‘eigenlijk was dit een kus’. Ik zei ‘joh dit is toch geen kus gekkie!’. Toen boog ze voorover en gaf me een kus op mijn lippen. Ik kreeg kriebels in mijn buik. Eindelijk was dit gebeurt! Hoewel ik niet wist hoe dit tot stand was gekomen. Het voelde zo echt, terwijl het zo ondenkbaar was! Ze heeft een vriendje en toch zoent ze mij! Uit het niets! Toen werd ik wakker en realiseerde me dat dit een droom was! Ik was erg teleurgesteld maar ook verward, want ooit had ik gelezen dat je soms dromen kunt hebben over dingen die misschien wel in de toekomst gebeuren! Maar ik heb ook gelezen dat in je dromen ook je stiekeme verlangens en taboe’s naar voren komen. Natuurlijk is het het laatste... Hier kan ik natuurlijk enkel over nadenken, fantaseren en dromen. Stiekem hoop ik dat dit ooit zal gebeuren, maar diep vanbinnen weet ik dat het nooit zal plaatsvinden. Ik vind het erg lastig want zij is degene waarmee ik mijn struggles deel, maar dit kan ik met niemand delen... Mijn grootste geheim... Niet alleen omdat dit onze vriendschap gaat verpesten maar ook omdat ik nog in de knoop zit. Door dit en ook omdat ik lesbische stelletjes uit serie’s enzo altijd leuker vind, en de kusscenes van hen mij ook meer prikkelen dan hetero kusscenes. Hierdoor begin ik erg te twijfelen over mijn geaardheid. Ik wil niet bi zijn en ik weet het ook niet zeker maar vanbinnen weet ik dat de kans groter is dan dat ik wil. Is het puur lust, of is dit de aanleiding tot mijn besef van geaardheid?
Beste mensen help mijn alsjeblieft! Reageer als jij ook ooit een crush op je beste vriendin hebt gehad!

23 jan 2019, Een depri wrs (bi) meisje met een eetprobleem


Reacties

plaats reactie
1

Heftig dit maar als je dit ook zo voelde of hoopt dan denk ik dat je wel bi bent want anders ja je snapt me wel ik heb dit nooit gehad en het maakt ook niet Als je bi of lesbis bent dat weet je andere moet je gewoon accepteren hoe je bent maar als je het bij iemand kwijt wild moet meschien er ook over praten met haar meschien gaat de vriendschap dan over maar je hebt het wel verteld je bent eerlijk geweest en meschien vind ze jouw ook leuk je weet maar nooit meschien is ze ook bi ofzo je hoeft natuurlijk niet perse er over te praten met haar maar dit zou ik doen als ik ruzie krijg zou ik gewoon een andere vriendin zoeken want zij moet je wel respecteren hoe je bent en voelt sorry voor dit lange verhaal maar ik hoop dat het je helpt. Groetjes manderijntje

25 jan 2019, 18:01, Manderijntje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.