gaat steeds slechter met mij door me eetstoornis (pls alleen mensen rea die eetstoornis hebben of hadden)

Hoii,

Ik ben een gewoon meisje van 13 jaar oud en heb een eetstoornis (ana)
Sinds me 7e ben ik al bezig met afvallen en shit en sinds me 11e met ana. (dus toen ik in de 1e zat)

Het gaat steeds slechter ik eet steeds minder en minder al is minderen eigenlijk niet meer mogelijk, ik doe me ouders en vrienden heel erg veel pijn doordat het steeds zo slecht gaat me ouders proberen me te laten eten maar ik kan het gewoon niet.

Ik wil ook niet herstellen ik vind het allemaal prima zolang ik kan blijven afvallen.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ouders en vriendin niet zo verdrietig zijn??/

25 feb 2019, ANAGIRL


Reacties

plaats reactie
1

De Enige manier is om een normaal eet en beweeg patroon te hebben om ze tevreden te stellen.Want je doet ze echt pijn.Maar als je herstel geen kans geeft dan wordt je leven op lange duur alleen maar zwaarder.Ik raad het ook af om je eetsoornis te voeden,want het zorgt voor meer en meer ellende.Veder raad ik therapie met je ouders voor,om zo een betere band te kweken.Misschien kan je ook de oorzaak van je eetsoornis vinden.Zolang je leeft, zijn er kansen en is er een toekomst voor jou. Raap jezelf op, hoe pijnlijk ook hetgeen je hebt meegemaakt, en probeer vooruit te blijven bewegen al zit het tegen. Onthoud dat de pijn tijdelijk is en dat er veel moois in jouw toekomst kan liggen meer dan je denkt.Juist door jezelf er later steeds aan te herinneren dat de pijn weggaat, kon je het uitzitten en accepteren.Veel sterkte en zeg maar als meer hulp wilt.

25 feb 2019, 14:02, juliatje.
2

Ik ben het helemaal eens met Juliatje.❤️😘

27 feb 2019, 13:02, Eva💓
3

Bedankt,eva

27 feb 2019, 13:02, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.