Gaat seks überhaupt werken??

Ik ben een meisje van 14 jaar en het lukt mij nooit om een tampon in te doen. Als ik in die buurt iets aanraak (uitwendig) gaat het prima maar zodra ik ook maar een heel klein beetje doorduw terwijl die tampon nog nergens inzit doet het al super veel pijn. Ik heb al van alles geprobeerd, groot, klein, met inbrenghuls, glad maken, enz, maar niks werkt. Misschien kan ik het gaatje gwn niet vinden ofzo maar ik heb ook had super veel filmpjes bekeken maar niks helpt. Ik vroeg me dus laatst af als het me nog niet eens lukt om een tampon zo dik als je pink naar binnen te krijgen, hoe het dan ooit gaat lukken om een stijve pik erin te duwen. Gaat dat dan niet onwijs veel pijn doen? Weet iemand dit? xx onzeker anoniempje

8 dec 2014, onzeker anoniempje


Reacties

plaats reactie
1

Als je opgewonden bent gaat dit veel makkelijker

9 dec 2014, 13:12, me
2

ik heb het ook al geprobeerd terwijl ik opgewonden was mar werkte ook niet o:

9 dec 2014, 15:12, onzeker anoniempje
3

even praten met je dokter?? misschien trekken je spieren te strak.

14 dec 2014, 23:12, bikinigek
4

Sorry maar ik zou als het een mannendokter is echt niet daarheen gaan straks doet ie nog wat blehh ja sorry

20 feb 2018, 12:02, Dodo
5

Dodo je kunt ook een andere dokter vragen en verder doe die echt niks geks wat hun beroep zou schaden!

gewoon naar dokter gaan kan iets medisch zijn of spanningen/stress

20 feb 2018, 19:02, bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.